[ POMOC] Volume odbijajacy gracza
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Dobry, mam w jednym miejscu bloczek po kontakcie z którym chcę żeby bystandera czy gracza wyrzucało w powietrze, czyli żeby podskakiwał jak na jednej mapie z Multi której nazwy nie pamiętam (i mi chyba crashowała w PostEdzie i nie mogłem podejrzeć jak tam skakanie zrobili) ktoś coś? Myślałem nad PhysicsVolume ale nie wiem jak ustawić żeby osiągnąć to co chcę. Z góry dzięki za pomoc.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Ale to tylko "wzmacnia" skok tak jakbym obniżył grawitacje, a mi chodzi o to żeby przy dowolnym kontakcie, nawet jak sie stoi bez ruchu to żeby wyrzucało non stop w powietrze.
Ryuq w PhysicsVolume
Wartość Buoyancy odpowiada za te "podskakiwanie, pobróbuj z wartościami dodatnimi w tej właściwości np. 100 albo 10.
Edit.
Poprawka, popieprzyły mi się nazwy, nie jest to Buoyancy a BounceVeolocity, właściwość musi byc ustawiona na true
i w ZoneVelocity ustawiasz w kierunku Z wartości dodatnie np.
Z=100
Wartość Buoyancy odpowiada za te "podskakiwanie, pobróbuj z wartościami dodatnimi w tej właściwości np. 100 albo 10.
Edit.
Poprawka, popieprzyły mi się nazwy, nie jest to Buoyancy a BounceVeolocity, właściwość musi byc ustawiona na true
i w ZoneVelocity ustawiasz w kierunku Z wartości dodatnie np.
Z=100
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 23:08 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.