oki zaraz to poprawie
[ Dodano: 2007-10-08, 17:58 ]
wprowadziłem poprawki do pliku (poprawka read mi) usunąłem niepotrzebne mapy i dodałem dźwięk aleluja w osobnym pliku .aux
nowa wersja jest w pierwszym poście
[MOD] GOD HAND.inc weapons
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Ekstra już sciągam ...prawdziwy 666 pisze:oki zaraz to poprawie
[ Dodano: 2007-10-08, 17:58 ]
wprowadziłem poprawki do pliku (poprawka read mi) usunąłem niepotrzebne mapy i dodałem dźwięk aleluja w osobnym pliku .aux
nowa wersja jest w pierwszym poście
PS: w zasadzie jesteś w tym bardziej obcykani niż ja
Jak kiedyś bedziesz robił bron , przedmiot , kod co tworzy zombie to jestem pierwszy by przetestować
Ostatnio zmieniony 08 paź 2007, 19:51 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Moda dałem już do Downloadu. prawdziwy 666, to zabójcza zabawka! W try miga wszyscy rozwaleni. To najbardziej śmiercionośna zabawka do P2, no może z wyjątkiem nuke. Gratuluję, świetna robota. Użycie efektu bouncing betty czyni z holy granade broń zagłady. Nie ma Paradise, jest Armageddon. Moda w jego klasie oceniam na 10/10!
Podobnie jak ALCRD'owi, mnie też "alleluja" nie działało w pierwszej wersji, mimo, że nie mam FudgePacka - teraz po poprawce wszystko już w porządku, mod korzysta z twojej paczki a nie z paczki AWP.
Podobnie jak ALCRD'owi, mnie też "alleluja" nie działało w pierwszej wersji, mimo, że nie mam FudgePacka - teraz po poprawce wszystko już w porządku, mod korzysta z twojej paczki a nie z paczki AWP.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...