Plastikowy wygląd może być zaletą. Te najmniej realistyczne gry, mają w sobie to coś, co sprawia że gra się nie nudzi.
Do tych starych prostych gier ze słabą grafiką i nierealnym światem, zawsze się wraca.
A te nowe realistyczne gry, nudzą się po godzinie i lądują na dnie szuflady.
Więc nie przesadzać z realizmem, bo realizm mamy na co dzień, a w grach szukamy odskoczni od realiów.
[W.I.P] Joker: Mroczny Obłęd
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Z jednej strony TAK a z drugiejRycho3D pisze: A te nowe realistyczne gry, nudzą się po godzinie i lądują na dnie szuflady.
Więc nie przesadzać z realizmem, bo realizm mamy na co dzień, a w grach szukamy odskoczni od realiów.
chętnie grałbym GTAV FarCry3 Wiedzmin 3 STALKERy BioShock Infinity i inne akcje.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Tu nie chodzi o Wasze doświadczenie, ja tylko hejtuje samo Unity. Ja wiem, że w porównaniu do UDK, ten oferuje wsparcie darmowe dla Androida, ale taki UE4 jest tak samo prosty, ma w pełni funkcjonalne programowanie graficzne, marketplace, nextgenowy rendering i darmowe wsparcie dla wszystkich sprzętów, do których mamy SDK. Ale to już dyskusja na temat projektu, a nie silniku więc się zamykam i znikam.
Powodzenia życzę!
Powodzenia życzę!
Pomału ogarniamy ten projekt po długiej przerwie. Z racji tego łapcie małe screeny
- Załączniki
-
- Fotel_Lampa.png (636.8 KiB) Przejrzano 3806 razy
-
- Radio.png (479.41 KiB) Przejrzano 3806 razy
Ostatnio zmieniony 30 gru 2014, 19:14 przez Mike, łącznie zmieniany 2 razy.
Kilka skrinów z jednej tylko lokacji. Auto tak się świeci, bo próbowaliśmy wybajerzyć grafikę
Nie zwracajcie tez uwagi na tańczącego Jokera . Jakoś się udało i wszystko działało w 30-60 FPS.
Nie zwracajcie tez uwagi na tańczącego Jokera . Jakoś się udało i wszystko działało w 30-60 FPS.
- Załączniki
-
- Joker.png (693.03 KiB) Przejrzano 3785 razy
-
- Viper_Tył_Lens.png (391.99 KiB) Przejrzano 3790 razy
-
- Viper_Przód_Lens.png (513.77 KiB) Przejrzano 3805 razy
-
- Viper_Tył.png (519.7 KiB) Przejrzano 3805 razy
-
- Viper_Bok.png (465.81 KiB) Przejrzano 3805 razy
-
- High_Details.png (603.41 KiB) Przejrzano 3805 razy
Ostatnio zmieniony 30 gru 2014, 20:17 przez Mike, łącznie zmieniany 2 razy.