Siema wszystkim . Sorki za to że będę od razu walił tak z grubej rury ale inaczej nie mogę .
Otóż mam plan zrobienia pewnego moda (plan, czyli jeszcze nic konkretnego), oczywiście ten temat nie będzie służył do zapowiedzi.
Otóż, mam chcę tu zadać kilka pytań z którymi sam sobie nie poradzę.
1. Do kogoś kto zna się na budowie map/teksturach:
Czy jest taka możliwość abym mógł zmienić tekstury domków?
Potrzebuję ich innego wyglądu, a nie wiem czy jego zmienienie jest możliwe.
------------------------------------------------------------------------
Jeśli boisz się pytań początkującego nie czytaj tego pytania:
Tektury na postacie muszą być w jakimś specjalnym formacie czy też np. w .jpg? Gdzieś coś jest w przyklejonym temacie chyba (filmik) ale nie ściągnę net mi ledwo chodzi... post ledwo się napisał xP
------------------------------------------------------------------------
2. Jaka jest maksymalna wielkość map bez przejść pomiędzy poziomami?
Chcę zrobić coś dużego (dużą mapę) a nie wiem, na ile trzeba rozległość mapy oszacować.
Przecież muszę wiedzieć jak rozmieścić te budynki.
3. Czy jest na tym forum ktoś kto ofiarował by bezinteresowną pomoc? Szczególnie przyda mi się ktoś od modeli 3d i animacji. Sam tego nie potrafię (jak na razie).
4. I czy ktoś mógłby mi podesłać jakieś linki do tutków? Chcę wiedzieć o edytorze Postala wszystko .
5. Czy mógłby ktoś zapodać mi tektury z zombiakami, kotami, psami, i różnymi ludźmi? Wszystkie texty powinne pasować na człowieka (teksty zwierząt też)
I to chyba wszystko jak na razie... Za wszystkie odpowiedzi dzięki .
No i postarajcie się na mnie nie bluzgać tak od razu (jestem początkującym! )
[POMOC] Mój topic z pytaniami
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Polecam ten temat.Tr4c3R pisze:4. I czy ktoś mógłby mi podesłać jakieś linki do tutków? Chcę wiedzieć o edytorze Postala wszystko .
Nikt tego na tym Forum nie zrobi. (Szczególnie, że wielu starszych użytkowników także jest nieobeznanych* z PostED'em - jak ja.)Tr4c3R pisze:No i postarajcie się na mnie nie bluzgać tak od razu (jestem początkującym! )
Pytanie początkujacego::::: textury do postala 2 sa w paczkach w formacie utx nie trzeba zmieniać formatu textury aby umieścić ją na postaci a pojedyńcza textura jest chyba w formacie dds ale nie jestem pewny
5.gdy uruchomił się PostEd jest taka zakładka co domyślnie jest ustawiona na Textures naciskasz File nastepnię Open i wybierasz paczkę textur do wczytania
textury
zombie z AWP :AW7_EDZombies.utx
zombie z AW : AW_Characters.utx
ludzie z p2: ChameleonSkins.utx
głowy w p2: ChamelHeadSkins.utx
zwierzaki z p2 AnimalSkins.utx
textury ze zwierząt na ludzi nie będą pasowały bo ludzie mają osobno textury z głowami a zwierzeta nie
1:Aby zmiecić textury budowli naciśnij prawym ppm na domek i w zakładce z texturami wybierz texture naciskając ppm i tyle
5.gdy uruchomił się PostEd jest taka zakładka co domyślnie jest ustawiona na Textures naciskasz File nastepnię Open i wybierasz paczkę textur do wczytania
textury
zombie z AWP :AW7_EDZombies.utx
zombie z AW : AW_Characters.utx
ludzie z p2: ChameleonSkins.utx
głowy w p2: ChamelHeadSkins.utx
zwierzaki z p2 AnimalSkins.utx
textury ze zwierząt na ludzi nie będą pasowały bo ludzie mają osobno textury z głowami a zwierzeta nie
1:Aby zmiecić textury budowli naciśnij prawym ppm na domek i w zakładce z texturami wybierz texture naciskając ppm i tyle
Dzięki, za pomoc . Świetnie się zapowiada, za tydzień powinienem wypuścić teaser jak wszystko dobrze pójdzie xP.
Ō xein', angellein Lakedaimoniois hoti tēide
keimetha tois keinōn rhēmasi peithomenoi
"Przechodniu, powiedz Sparcie, tu leżym jej syny, prawom jej do ostatniej posłuszni godziny."
keimetha tois keinōn rhēmasi peithomenoi
"Przechodniu, powiedz Sparcie, tu leżym jej syny, prawom jej do ostatniej posłuszni godziny."
Jak nie znajdziesz tekstur które by pasowały importuj do otwartego *.utx pojedyncze w formacie dds. Tylko zapisz je najlepiej w odpowiedniej zakładce, tam są m.in. floor, wall itp
Mapy mogą być dowolnej wielkości, zwiększa się tylko czas ładowania no i słabsze kompy mogą się mulić
Mapy mogą być dowolnej wielkości, zwiększa się tylko czas ładowania no i słabsze kompy mogą się mulić
1.Jest. Po prostu klikasz na ścianę domku i wybierasz teksturę z Texture Browser'a. Powinna od razu się zmienić.
Tylko patrz czy to na prawdę dom. Niektóre obiekty do tylko mesh'e.
Jeśli coś zaznaczysz i podświetli się na zielono jest to mesh, jego teksturę zmienia się w Properties w zakładce Display --> Skin --> [0] --> Use
2.Mapa ma ograniczoną maksymalną wielkość.
4.Cały dział w Szkole Mistrzów jest jak jeden wielki tutorial.
Tylko patrz czy to na prawdę dom. Niektóre obiekty do tylko mesh'e.
Jeśli coś zaznaczysz i podświetli się na zielono jest to mesh, jego teksturę zmienia się w Properties w zakładce Display --> Skin --> [0] --> Use
2.Mapa ma ograniczoną maksymalną wielkość.
4.Cały dział w Szkole Mistrzów jest jak jeden wielki tutorial.