Siema.
Jest może jakiś tutorial o robieniu emitterów?
Albo jakiś program/addon do PostED, w którym można go zrobić graficznie?
Bo takie pierdzielenie się w ustawianie wszystkiego ręcznie, tych wszystkich wartości w fading, velocity itp. potrafi zirytować.
Robienie Emittera
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Przeleć się po mapach, pozbieraj emittery, skopiuj, wklej do N++, przejrzyj w nim zawartość tego. Z reguły starczą, by od nich coś zrobić, bez rozwijania bezliku opcji. Choć gdy trzeba coś zmienić - trzeba wejść w ten gąszcz drzewa properties. I może przez ten gąszcz nie ma dotąd porządnego tutka. Jedno drugie potrafi wyłączyć...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja to chyba nigdy nie ogarnę tych emitterów..
Godzina ustawiania SpriteEmitter'a i wyszło nie dość, że nie najlepiej, to jeszcze - nie wiem czemu - Emitterek zaczyna "wyświetlać" się dopiero po kilkunastu sekundach.
Ostatni screen:
Teraz jest trochę lepiej, bo już "wywala" tylko jeden krzyżyk a nie 50 jak na scr. xd
Godzina ustawiania SpriteEmitter'a i wyszło nie dość, że nie najlepiej, to jeszcze - nie wiem czemu - Emitterek zaczyna "wyświetlać" się dopiero po kilkunastu sekundach.
Ostatni screen:
Teraz jest trochę lepiej, bo już "wywala" tylko jeden krzyżyk a nie 50 jak na scr. xd
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie ma jednej opcji do jednej rzeczy. W paru miejscach możesz nawet osiągnąć zamierzony efekt. Jak coś, to daj na PMa swój emitter i powiedz, co chcesz osiągnąć. Pokombinuję.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Właśnie straciłem kilka godzin na zrozumieniu emitterów.
Wiem już że są dwa rodzaje, jeden głównie do broni ładowany z pliku, a drugi może być stworzony odrazu na mapie.
Zdziwiło mnie trochę że jeden z nich był wyświetlany centralnie z ikonki a inny natomiast wyświetlał sie nad i sprawdzając wszystkie X Y Z nie udało mi się tego zniżyć (i nie chodzi o kierunek Velocity).
Kto pomoże ??
Wiem już że są dwa rodzaje, jeden głównie do broni ładowany z pliku, a drugi może być stworzony odrazu na mapie.
Zdziwiło mnie trochę że jeden z nich był wyświetlany centralnie z ikonki a inny natomiast wyświetlał sie nad i sprawdzając wszystkie X Y Z nie udało mi się tego zniżyć (i nie chodzi o kierunek Velocity).
Kto pomoże ??
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Za pozycję startową odpowiada "Start Location Range".
Jeśli emitter jest zbudowany z kilku.
Jako start może być wpisana kolizja poprzedniego emitera, lub dodana do niej.
Jeśli emitter jest zbudowany z kilku.
Jako start może być wpisana kolizja poprzedniego emitera, lub dodana do niej.
8=======D