Robienie Emittera

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 sie 2014, 21:56

Siema.
Jest może jakiś tutorial o robieniu emitterów?
Albo jakiś program/addon do PostED, w którym można go zrobić graficznie?
Bo takie pierdzielenie się w ustawianie wszystkiego ręcznie, tych wszystkich wartości w fading, velocity itp. potrafi zirytować.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

24 sie 2014, 22:04

Obadaj może Cascade Particle Editor, może pomoże.

Co do Toolsów ogolnie nie liczyłbym po scena UE2.0 ssie konkretnie niestety pod tym względem.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 sie 2014, 00:41

No to tak. Trochę poczytałem o tamtym Cascada Emitter Editor czy jakoś tak, to połowy rzeczy z tego nie ma w UE2 (co mnie nie dziwi).

Jest jakiś poradnik o tych emitterach do UE2? Bo by mi się taki przydał.. ;/
?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 sie 2014, 01:13

Przeleć się po mapach, pozbieraj emittery, skopiuj, wklej do N++, przejrzyj w nim zawartość tego. Z reguły starczą, by od nich coś zrobić, bez rozwijania bezliku opcji. Choć gdy trzeba coś zmienić - trzeba wejść w ten gąszcz drzewa properties. I może przez ten gąszcz nie ma dotąd porządnego tutka. Jedno drugie potrafi wyłączyć...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 sie 2014, 15:59

No właśnie to, że jedno potrafi zwalić drugie zauważyłem.. :/

Niestety muszę zrobić cały Emitter od nowa, bo takiego w Postalu nie ma.
Pewnie by się znalazł w UT ale nie chce mi się instalować..

No dobra, bede sie musial jakos pomeczyc. Temat chyba mozna zamknąć. :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 sie 2014, 21:00

A czemu zamykać. Może ktoś coś wklei. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 sie 2014, 21:50

Tiquill pisze:A czemu zamykać. Może ktoś coś wklei. ;)
No ok, jak chcesz. :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 wrz 2014, 21:18

Ja to chyba nigdy nie ogarnę tych emitterów.. :/

Godzina ustawiania SpriteEmitter'a i wyszło nie dość, że nie najlepiej, to jeszcze - nie wiem czemu - Emitterek zaczyna "wyświetlać" się dopiero po kilkunastu sekundach.
Ostatni screen:
Obrazek

Teraz jest trochę lepiej, bo już "wywala" tylko jeden krzyżyk a nie 50 jak na scr. xd


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2014, 16:42

Nie ma jednej opcji do jednej rzeczy. W paru miejscach możesz nawet osiągnąć zamierzony efekt. Jak coś, to daj na PMa swój emitter i powiedz, co chcesz osiągnąć. Pokombinuję.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

07 gru 2014, 20:29

Właśnie straciłem kilka godzin na zrozumieniu emitterów.
Wiem już że są dwa rodzaje, jeden głównie do broni ładowany z pliku, a drugi może być stworzony odrazu na mapie.

Zdziwiło mnie trochę że jeden z nich był wyświetlany centralnie z ikonki a inny natomiast wyświetlał sie nad i sprawdzając wszystkie X Y Z nie udało mi się tego zniżyć (i nie chodzi o kierunek Velocity).
Kto pomoże ??


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 20:35

Za pozycję startową odpowiada "Start Location Range".
Jeśli emitter jest zbudowany z kilku.
Jako start może być wpisana kolizja poprzedniego emitera, lub dodana do niej.


8=======D
ODPOWIEDZ