Zespawnowałem Actora obok Pawn'a.
Teraz chcę przyłączyć tego Actora do niego.
Próbowałem użyć AttachToBone() - zadziałało, jedyny problem to to, że obiektu nie było widać ale w logach było napisane, że działa.
Potem próbowałem z event Attach() i jeszcze innym.
Jest jakiś inny magiczny sposób żeby przyłączyć Actora do Pawn'a?
(nie do kości tylko do mesha)
Dzięki za odp.
Przyłączanie Actora do mesha postaci
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To może być wina kolizji.seebeek17 pisze:Próbowałem użyć AttachToBone() - zadziałało, jedyny problem to to, że obiektu nie było widać ale w logach było napisane, że działa.
Jeśli spawnujesz za pomocą spawnera to jego kolizja ma promień150
Usuń lub zmniejsz kolizję, bo jak coś jest w zasięgu to nie działa.
Jeśli spawnujesz za pomocą skryptu to nie wiem
Dodałeś Location, Rotation,itp ?
Movement>AttachTagseebeek17 pisze:Jest jakiś inny magiczny sposób żeby przyłączyć Actora do Pawn'a?
(nie do kości tylko do mesha)
8=======D