Przyłączanie Actora do mesha postaci

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 lis 2014, 20:26

Zespawnowałem Actora obok Pawn'a.
Teraz chcę przyłączyć tego Actora do niego.

Próbowałem użyć AttachToBone() - zadziałało, jedyny problem to to, że obiektu nie było widać ale w logach było napisane, że działa.

Potem próbowałem z event Attach() i jeszcze innym.

Jest jakiś inny magiczny sposób żeby przyłączyć Actora do Pawn'a?
(nie do kości tylko do mesha)

Dzięki za odp.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lis 2014, 21:03

seebeek17 pisze:Próbowałem użyć AttachToBone() - zadziałało, jedyny problem to to, że obiektu nie było widać ale w logach było napisane, że działa.
To może być wina kolizji.
Jeśli spawnujesz za pomocą spawnera to jego kolizja ma promień150
Usuń lub zmniejsz kolizję, bo jak coś jest w zasięgu to nie działa.
Jeśli spawnujesz za pomocą skryptu to nie wiem :/
Dodałeś Location, Rotation,itp ?
seebeek17 pisze:Jest jakiś inny magiczny sposób żeby przyłączyć Actora do Pawn'a?
(nie do kości tylko do mesha)
Movement>AttachTag


8=======D
ODPOWIEDZ