[ POMOC] Poruszajacy sie projektor
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
To do kodu projektora
//////////////////////////////////////////
// Update projection position
//////////////////////////////////////////
function UpdateProjection ()
{
local Vector RotX;
local Vector RotY;
local Vector RotZ;
local Vector lPos;
DetachProjector(true);
SetCollision(false,false,false);
AttachProjector();
SetCollision(true,false,false);
}
//////////////////////////////////////////
// Update projection position
//////////////////////////////////////////
function UpdateProjection ()
{
local Vector RotX;
local Vector RotY;
local Vector RotZ;
local Vector lPos;
DetachProjector(true);
SetCollision(false,false,false);
AttachProjector();
SetCollision(true,false,false);
}
Ostatnio zmieniony 06 maja 2018, 12:36 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz tu cały skrypt, chyba wiesz co z nim zrobić czy też będzie z tym problem
- Załączniki
-
- Projector.zip
- (848 Bajtów) Pobrany 74 razy
Jasne, że wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobić skryptem? Nie ma w UnrealED jakiejś opcji żeby zrobić to w granicach samego edytora?
Dokładnie to chcę zrobić statek kosmiczny latający w kółko po całej mapie jako Mover, i przyczepić do niego Projector, który będzie dawać takie kółko światła jakby (jako projektowana tekstura oczywiście) od dołu tego statku na ziemie. Jak ufo takie
Dokładnie to chcę zrobić statek kosmiczny latający w kółko po całej mapie jako Mover, i przyczepić do niego Projector, który będzie dawać takie kółko światła jakby (jako projektowana tekstura oczywiście) od dołu tego statku na ziemie. Jak ufo takie
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Projektor jest przecież ruchomy bez żadnych dodatkowych skryptów.Jasne, że wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobić skryptem? Nie ma w UnrealED jakiejś opcji żeby zrobić to w granicach samego edytora?
i powinno działać pod warunkiem że tylko ten jeden mover miał tego tagaseebeek17 pisze:Próbowałem przyczepić go do Movera używając AttachTag
8=======D
w Moverze w Events>Tag= nazwa , a w projektorze daj tag movera ale w Movement>AttachTag= nazwa tagu movera
Edit2
Z początku też tak myślałem że powinno działać tak jak z innymi doczepianymi rzeczami do Movera ale po zrobieniu testów różnych ustawień na standardowym projektorze to on nie jest wstanie poruszać się wraz z Moverem. Testowałem na STP 1409v.
Edit2
Z początku też tak myślałem że powinno działać tak jak z innymi doczepianymi rzeczami do Movera ale po zrobieniu testów różnych ustawień na standardowym projektorze to on nie jest wstanie poruszać się wraz z Moverem. Testowałem na STP 1409v.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2018, 01:54 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Faktycznie coś nie działa. Shadow projector porusza się z mover'em ale nie wyświetla tekstury.
To dałem światłom w autach
To dałem światłom w autach
Kod: Zaznacz cały
function UpdateProjection()
{
local vector RotX, RotY, RotZ, lPos;
GetAxes(Rotation,RotX,RotY,RotZ);
DetachProjector(true);
SetCollision(false,false,false);
AttachProjector();
SetCollision(true,false,false);
}
8=======D