[ POMOC] Poruszajacy sie projektor

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 maja 2018, 22:58

Chcę zrobić poruszający się projector. Próbowałem przyczepić go do Movera używając AttachTag (dałem bMovable na True), ale mover się porusza, a projector stoi w miejscu. Wie ktoś jak zrobić przesuwający się projector?


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

06 maja 2018, 12:31

To do kodu projektora :czytaj:
//////////////////////////////////////////
// Update projection position
//////////////////////////////////////////
function UpdateProjection ()
{
local Vector RotX;
local Vector RotY;
local Vector RotZ;
local Vector lPos;

DetachProjector(true);
SetCollision(false,false,false);
AttachProjector();
SetCollision(true,false,false);
}
Ostatnio zmieniony 06 maja 2018, 12:36 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 maja 2018, 19:57

No dobrze, tylko powiedz mi jeszcze co mam z tym zrobić. :D


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

06 maja 2018, 20:23

Masz tu cały skrypt, chyba wiesz co z nim zrobić czy też będzie z tym problem ;)
Załączniki
Projector.zip
(848 Bajtów) Pobrany 69 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 maja 2018, 23:22

Jasne, że wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobić skryptem? Nie ma w UnrealED jakiejś opcji żeby zrobić to w granicach samego edytora?

Dokładnie to chcę zrobić statek kosmiczny latający w kółko po całej mapie jako Mover, i przyczepić do niego Projector, który będzie dawać takie kółko światła jakby (jako projektowana tekstura oczywiście) od dołu tego statku na ziemie. Jak ufo takie :D


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

07 maja 2018, 02:28

spróbuj zrobić coś w tym stylu :czytaj:
Załączniki
light_room.zip
(9.16 KiB) Pobrany 79 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 maja 2018, 05:59

Ło widzę Mxxx4, że w kwestii modderki nie próżnujesz. :) Ja osobiście już zapomniałem sporo podstawowych rzeczy, bo sobie przerwę zrobiłem. Dzięki, ogarnę później co tam masz


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 maja 2018, 21:17

Jasne, że wiem o co chodzi, tylko koniecznie trzeba to zrobić skryptem? Nie ma w UnrealED jakiejś opcji żeby zrobić to w granicach samego edytora?
Projektor jest przecież ruchomy bez żadnych dodatkowych skryptów.
seebeek17 pisze:Próbowałem przyczepić go do Movera używając AttachTag
i powinno działać pod warunkiem że tylko ten jeden mover miał tego taga


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 maja 2018, 21:31

i powinno działać pod warunkiem że tylko ten jeden mover miał tego taga
Ej, ale jak to wpisać?
W AttachTag w Moverze dać tag projektora?
Czy w AttachTag projektora dać tag Movera?

Czy w jednym i drugim wpisać jeden i drugi Tag?


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

11 maja 2018, 23:15

w Moverze w Events>Tag= nazwa , a w projektorze daj tag movera ale w Movement>AttachTag= nazwa tagu movera

Edit2

Z początku też tak myślałem że powinno działać tak jak z innymi doczepianymi rzeczami do Movera ale po zrobieniu testów różnych ustawień na standardowym projektorze to on nie jest wstanie poruszać się wraz z Moverem. Testowałem na STP 1409v.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2018, 01:54 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2018, 11:20

Faktycznie coś nie działa. Shadow projector porusza się z mover'em ale nie wyświetla tekstury.
To dałem światłom w autach

Kod: Zaznacz cały

function UpdateProjection()
{
   local vector RotX, RotY, RotZ, lPos;

   GetAxes(Rotation,RotX,RotY,RotZ);
	DetachProjector(true);
	SetCollision(false,false,false);
	AttachProjector();
	SetCollision(true,false,false);
}


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 maja 2018, 20:34

W sumie mogłem od razu przerobić mój projektor na projektor z Traffica xD


ODPOWIEDZ