[PORADNIK] Jak wyeksportować animacje na Windows7?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

18 gru 2010, 09:56

1.Ściągamy UnrealModelViewer:
https://www.gildor.org/down/12/umodel/umodel_win32.zip
2.Wypakowujemy (umodel.exe i SDL.dll) na dysk D:/ (lub inny, ważne by nie był to systemowy dysk)
3.Wchodzimy do katalogu Postala II
4.Wchodzimy do Animations
5.Kopiujemy plik który chcemy wyeksportować na dysk D:\ (lub inny, tak jak wyżej wymieniłem), w moim przypadku będzie to Characters.ukx
6.Wchodzimy na dysk D:/ (lub inny*)
7.Prawy przycisk myszy na UModel.exe (właściwości> zgodność> Uruchom ten program jako administrator)
8.Klikamy ikonkę windowsa (niektórym znany START), i w wyszukiwarce wpisujemy CMD
9.Uruchamiamy CMD
10.Wpisujemy (ignoruj znak '>') :
>CD..
i znowu
>CD..
Teraz powinna konsola wykazywać:
C:\
Teraz piszemy dokładnie tak:
>D:\umodel.exe -path=D:/ -export Characters
11.Zezwól na wprowadzenie zmian
12.Wejdź na dysk C;/ i ciesz się wypakowanymi animacjami
13.Animacje otworzymy, i wy edytujemy programem MilkShape.


ODPOWIEDZ