Pomysł na moda

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

06 paź 2015, 17:50

Rycho3D pisze:Możesz sobie w Postal2.ini zmienić maksymalną ilość przechodniów, zwłok, itp.
Tylko pewnie w przypadku AWP będzie mnie co chwila wywalało do pulpitu. :/
Strasznie wkurzająca jest ta niestabilność.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 paź 2015, 18:11

Ja za pomocą iniacza ustawiłem sobie do jednego ze screenów max ilość trupów na mapie ca 6000. Po ok 1000 wywaliło GPF'a
Średnio na standardowej mapie AWP poćwiartować można około 24 bystków. Powyżej - GPF
Jednocześnie na standardowej mapie można uśmiercić ca 7 bystków. Powyżej - GPF

Ehh. Jakby komuś udało się przenieść stabilność Paradise Lost do AWP...
Ostatnio zmieniony 06 paź 2015, 20:27 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 14:28

Fajny byłby taki mappack z licznikiem i przechodzeniem poziomów, np.

Poziom pierwszy - łatwa mapa, 20 gejów do zabicia (uzbrojonych w jakąś słabszą broń)
Poziom drugi - już ciut trudniej, 50 zombie do rozwalenia
Poziom trzeci - ileś krów do rozwalenia
Poziom czwarty - X słoni do rozwalenia
Poziom piąty - iluś tam SWATów do rozwalenia
Poziom szósty - jak wyżej, tylko np. tym razem wojacy
Poziom siódmy - Colemany xD
Poziom ósmy - stado Krotchych
Poziom dziewiąty - księża albo pracownicy RWS
Poziom 10 - finałowy, krowie bossy albo inny trudny przeciwnik.

I tak zbalansować, by do ostatniego poziomu dochodzili naprawdę nieliczni. ;)
Jak ktoś słabiej gra to będzie musiał się naprawdę postarać.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 14:36

Dzienis pisze:Fajny byłby taki mappack z licznikiem i przechodzeniem poziomów, np.

Poziom pierwszy - łatwa mapa, 20 gejów do zabicia (uzbrojonych w jakąś słabszą broń)
Poziom drugi - już ciut trudniej, 50 zombie do rozwalenia
Poziom trzeci - ileś krów do rozwalenia
Poziom czwarty - X słoni do rozwalenia
Poziom piąty - iluś tam SWATów do rozwalenia
Poziom szósty - jak wyżej, tylko np. tym razem wojacy
Poziom siódmy - Colemany xD
Poziom ósmy - stado Krotchych
Poziom dziewiąty - księża albo pracownicy RWS
Poziom 10 - finałowy, krowie bossy albo inny trudny przeciwnik.

I tak zbalansować, by do ostatniego poziomu dochodzili naprawdę nieliczni. ;)
Jak ktoś słabiej gra to będzie musiał się naprawdę postarać.
To nie było by nawet trudne do zrobienia musiałbym tylko przypomnieć sobie jak robiło się licznik.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 lis 2016, 15:29

Jet już taka mapa "ZombieDefence"


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 16:09

Rycho3D pisze:Jet już taka mapa "ZombieDefence"
Dzienisowi chodzi o coś innego.
Dzienis pisze:Fajny byłby taki mappack z licznikiem i przechodzeniem poziomów, np


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 16:24

Rycho3D pisze:Jet już taka mapa "ZombieDefence"
Ale mi chodziło o różnorodność, a nie o same zombie. ;)
Pan Szatan pisze:To nie było by nawet trudne do zrobienia musiałbym tylko przypomnieć sobie jak robiło się licznik.
W modzie "Domek w lesie" jest licznik zombiaków, więc da się na pewno zrobić.


I regret nothing
Awatar użytkownika
BakenS
Miłośnik broni
Posty: 249
Rejestracja: 20 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Koszalin

01 lis 2016, 18:43

Ja bym skąpał paradise w gęstej mgle, że aż nożem można by było ją ciąć , poniszczył bym budynki, trochę zniszczonych palących się samochodów, niebo zrobić takie szare i ponure, dodał bym odgłosy takiego wiatru jak z horrorów i poustawiał bym zombiaki wszędzie.

A żeby było ciekawiej wydarzenia w modzie, nie miałyby miejsca po epidemii, a w trakcie jej rozwijania się, więc żywych też można by było spotkać w mieście. Uciekających lub broniących się przed hordą.

Oczywiście, gdyby dało się wyłączyć "dialogi" tych zombiaków, aby mod był całkiem poważny, a momentami przerażający. Ja stawiam na klimat w grach.

Czujecie ten klimat? Chciałbym zobaczyć takiego Postala, ale w klimacie Resident Evil 3.
Tam to grając w nocy można było popuścić w gatki, piękne czasy PSX'a. :')
Ostatnio zmieniony 01 lis 2016, 18:45 przez BakenS, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

01 lis 2016, 18:46

Z tą gęsta mgłą to bardziej mi się skojarzył Silent Hill niż RE3 :D
Dobry pomysł Bakers! Fajnie by było jakby ktoś takiego moda zrobił.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 19:09

BakenS pisze:Ja bym skąpał paradise w gęstej mgle, że aż nożem można by było ją ciąć , poniszczył bym budynki, trochę zniszczonych palących się samochodów, niebo zrobić takie szare i ponure, dodał bym odgłosy takiego wiatru jak z horrorów
Świetny pomysł do momentu...
BakenS pisze:i poustawiał bym zombiaki wszędzie.
Dlaczego? Dlaczego znowu te zasrane zombie?? WHY?! :571: :cry:


I regret nothing
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 19:14

Postal 2 Revelation jest trochę w takich klimatach.
[youtube][/youtube]


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
BakenS
Miłośnik broni
Posty: 249
Rejestracja: 20 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Koszalin

01 lis 2016, 19:42

Dzienis pisze:Dlaczego? Dlaczego znowu te zasrane zombie?? WHY?!
Lubię te klimaty. Może jakiś inny pomysł na podstawie mojego? :P

Pan Szatan, o żesz w mordę. Trza zagrać.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2016, 19:43 przez BakenS, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 lis 2016, 19:47

BakenS pisze:Lubię te klimaty. Może jakiś inny pomysł na podstawie mojego?
Pls, żeby nie było to przerabiane paradise tylko jakieś nowe mapki :kijek:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 lis 2016, 19:50

Ale mi chodziło o różnorodność, a nie o same zombie. ;)
Widać że nie grałeś.


8=======D
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

01 lis 2016, 21:07

Rycho3D pisze:Widać że nie grałeś.
Nie grałem, bo nazwa Zombie Defence sugeruje że w roli głównej są tam zombie.
Jeżeli jest inaczej, to ta nazwa jest nietrafiona. ;)


I regret nothing
ODPOWIEDZ