Co o tym sądzicie ? Skalpel jako broń hmm.. Niezła była by sieczka.. "ChangeDude" na doktorka i jazda robić operacje !!
Ciekawe czy ktoś tego wyzwania się podejmię ? Było by po prostu Zaj***ście polatać ze skalpelem.
Animacje zrobić, albo od tej "kosy" (ten scyzoryk czy jak) wziąść. ł:
Pomysł na broń-Skalpel
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Frugo_Ramone
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 lis 2010, 20:02
- Lokalizacja: Posen
Hmmm... Pomysł nawet ciekawy ^^
Ktoś się tego podejmie?
Ktoś się tego podejmie?
"Urodziłem się zmęczony, żyję po to, aby odpocząć."
- Frugo_Ramone
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 lis 2010, 20:02
- Lokalizacja: Posen
Ja bym bardzo chętnie to zrobił gdybym tylko miał jakieś umiejętności
Jedyne co w PostEd robiłem to beznadziejne i kaszankowe mapki, które nawet nie chciały się załadować w grze
Jedyne co w PostEd robiłem to beznadziejne i kaszankowe mapki, które nawet nie chciały się załadować w grze
"Urodziłem się zmęczony, żyję po to, aby odpocząć."
- Frugo_Ramone
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 lis 2010, 20:02
- Lokalizacja: Posen
Widzę, że jesteś pewien swoich umiejętnościMaKiPL pisze: wymodelowanie takiej broni, zajmie z jakieś 5 minut.
W takim razie czekam z niecierpliwością
"Urodziłem się zmęczony, żyję po to, aby odpocząć."
Vertexy ustawione, połączone w Face. Model jest gotowy, tylko jest płaski. Kształt wyszedł naprawdę dobrze. Model ma na razie 180 trianglesów, bez zastosowywania wygładzania.
Chcecie screeny płaskiego kształtu, czy poczekacie na pełny 3D model?
No i jednak nie jest robota na 5 minut . Jeszcze trochę mi to zajmie...
PS. Po wygładzeniu model jest Jeszce gorszy, więc przerabiam płaszczyznę w pełny 3D model.
NIEEEEE!! kurw... Niechcący sklonowałem face, i zapisałem (nie wiem jakim cudem) model cały poszedł się pieprzyć... Kur! Spróbuję jakoś ocalić ten model, i pokasować sklonowane obiekty. Doopa... Muszę łączyć vertexy od początku
Ufff... Już zrobiłem model, teraz tekstury, i trochę dodam szczegółów.
Chcecie screeny płaskiego kształtu, czy poczekacie na pełny 3D model?
No i jednak nie jest robota na 5 minut . Jeszcze trochę mi to zajmie...
PS. Po wygładzeniu model jest Jeszce gorszy, więc przerabiam płaszczyznę w pełny 3D model.
NIEEEEE!! kurw... Niechcący sklonowałem face, i zapisałem (nie wiem jakim cudem) model cały poszedł się pieprzyć... Kur! Spróbuję jakoś ocalić ten model, i pokasować sklonowane obiekty. Doopa... Muszę łączyć vertexy od początku
Ufff... Już zrobiłem model, teraz tekstury, i trochę dodam szczegółów.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 17:03 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 5 razy.
Model wypuszczam w aktualnym stanie. Trzeba trochę dopracować, i dodać UV. Ale i tak kawał roboty odwaliłem.
Oraz download, zawierający wygładzony model w MilkShape 3D.:
Paczka zawiera:
.ms3d
.ASE
.OBJ
.FBX
.LWO
.RAW
.DAE
.TXT
.3D
Download:
Załącznik
Licencja:
Zezwalam na dowolną manipulację modelu - wykorzystywanie w celach komercji i nie komercji w pełni dozwolone. Na Każdą modyfikację modelu zezwolono.
Oraz download, zawierający wygładzony model w MilkShape 3D.:
Paczka zawiera:
.ms3d
.ASE
.OBJ
.FBX
.LWO
.RAW
.DAE
.TXT
.3D
Download:
Załącznik
Licencja:
Zezwalam na dowolną manipulację modelu - wykorzystywanie w celach komercji i nie komercji w pełni dozwolone. Na Każdą modyfikację modelu zezwolono.
Ależ, czy ja napisałem, że zrobię broń do końca? Ja tylko model początkowy zrobię. Żeby ułatwić sprawę. Mogę ewentualnie się jeszcze animacją zająć, ale niczego nie obiecuję.zk446 pisze:a co z skryptem, co ? MaKiPL
- Załączniki
-
- Skalpel model - MaKiPL.rar
- (248.31 KiB) Pobrany 296 razy
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 17:42 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
ten czarny skalpel jest fajny
a twój jest zaj***sty
a skąd masz taką za***istą teksturkę ?!!
dobra dobra model już masz a co dalej MaKiPL ? zostawisz to komuś innemu ?
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 17:47 przez Darnok15, łącznie zmieniany 4 razy.