Pomysł na broń-Skalpel

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

11 sty 2011, 14:23

Marcinie jak ci się powodzi w tworzeniu dzieła pt."skalpel- MaKiPL" ?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 14:23 przez Darnok15, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

11 sty 2011, 16:42

Ironia ;)
Po drugie to miało być scalpel pack, a chyba ja tu tylko, przeszedłem dalej, do tworzenia animacji, co z wami? Podobno to ja mam tu słomiany zapał. BTW. Utknąłem w martwym punkcie, pisałem na RS forum, napisałem tutaj, nadal nic.
Napisałem także na forum UDK:
https://forums.epicgames.com/showthread.php?t=757690
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 16:43 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

12 sty 2011, 19:15

Ok, mam już odpowiedź od Wolve:
Wolve pisze:unfortunatly yes you will have to do it again Sad

i know its a pain the butt :/
Z tego wychodzi, że będzie suprise, zaczynamy od początku ;/ (od tworzenia animacji znaczy się) Przypominam także, żebyście się nie lenili, bo to miał być ScalpelPack!

BTW [OffTop].Skalpel przyda się do Portfolio ;) Nastawiłem się na VideoPortfolio [Interactive YouTube Video], co o tym sądzicie? :D Czy jednak lepiej by było zrobić normalną stronę portfolio, z galerią?


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 12:14

jak tam ci idą animacje ?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 sty 2011, 12:51

Na razie, od ostatniego postu nie robiłem nic - mogę ci pokazać kalendarz, ze wszystkimi sprawdzianami i pracami, myślisz, że mam czas w tym tygodniu na robienie animacji, i jeszcze kilku rzeczy, jak np. gra w MineCrafta xD :D?


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 mar 2011, 17:34

Jakoż że nie moge rozwiązać problemu z 3ds maxem(problem znajdziecie na RS).
Dlatego nie wypuszczę tej broni.
Jak ktoś by chciał moge wysłac model i teksturkę Skalpela.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2011, 15:15 przez Tiszer, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

07 mar 2011, 20:44

Temat można zamknąć, ja też wyrąbałem skalpel z powodu utraconej dużej ilości pracy z powodu 'rzucenia się z motyką na słońce' i tworzenie animacji nie umiejąc nawigować 3DS Max'em


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

07 mar 2011, 22:51

MaKiPL pisze:Temat można zamknąć,
Yep, mój model miał za mało segmentów i tekstury się rozjeżdżały, a teraz życie osobiste nie pozwala mi siedzieć długo przed kompem, mam wiele do zrobienia.To nie robota na dzisiaj,na pewno nie na teraz.Może kiedyś wrócę do tego, co zacząłem.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 mar 2011, 01:00

Bo wszyscy tylko na 3ds maxa się uparli. A nie próbowaliście innych programów, bardziej intuicyjnych w obsłudze...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

10 mar 2011, 01:43

Tiquill pisze:Bo wszyscy tylko na 3ds maxa się uparli. A nie próbowaliście innych programów, bardziej intuicyjnych w obsłudze...
Bo wielu myśli, że jak używa 3D Max-a to są pr0 i zrobią grafiki i animacje na miarę filmików z WoW, czy innego Final Fantasy. Fakt, 3D Max ma możliwości i to spore - ale dla ludzi obeznanych z ów "zabawką", którym nie przeszkadza spartaczona obsługa nie zmieniona chyba od czasów DOS-owej wersji. Już łatwiej się w Maya połapać. Ja jednak wciąż jestem zatwardziałym fanem Blender-a. Tam też wszystko modeluję, teksturuję, interface i obsługa są na tyle intuicyjne, że nie trzeba nawet biegać po menusach, a jedynie wciskać literki na klawiaturze w określonej kolejności :D Innych narzędzi używam jedynie w przypadku problemów z eksportem do specyficznych dla gier formatów.

Osobiście mam gotowy zestaw skalpeli (póki co tylko różniące się modelami), animacje porobione, wszystko wyeksportowane - tylko oskryptować muszę prawidłowo (bo aktualnie broń jest jednorazowa - po jednym ataku następuje zwiecha i jedne co można zrobić to wyrzucić skalpel) 8-)

Kilkanaście minut zabawy w Blender 3D, a efekty całkiem ciekawe:
Z normal mapping-iem:
Obrazek

I bez nm.:
Obrazek
8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 mar 2011, 01:48

Lothar, ja co prawda do Blendera nie mogę się przekonać, drażni mnie jego interfejs, ale racji Ci odmówić nie mogę. To jest dopiero skalpel, panowie! :ok: Tak to się robi.

No i prawdopodobnie autorytet, u którego się uczyli, używa owego 3ds maxa, stąd siłą rzeczy dominuje ten program.


Lothar, jakby co, pomogę w oskryptowaniu.


* Żeby nie było, sam poczytuję się za amatora w animacji.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 4 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

10 mar 2011, 16:03

Lothar mam pytanie animacje zrobiłeś w Blenderze czy w jakimś innym programie?


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

13 mar 2011, 04:41

Do skalpela w Blenderze - być może w tym tkwi jakiś błąd - w PostED animacja wygląda, w grze już nie bardzo 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

14 mar 2011, 08:12

Oki, żeby nie było tak pięknie to się przywale :D :

-Skalpel z kamienia
-Grubość ostrza skalpela powinna być cieniutka a tu jest kamień :D

Ale i tak o wiele lepiej wygląda ;). Czekam na efekty
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 08:14 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

14 mar 2011, 15:14

MaKiPL pisze:Oki, żeby nie było tak pięknie to się przywale :D :

-Skalpel z kamienia
Nie z kamienia, tylko odlewanego żelastwa - poszukaj sobie zdjęć skalpeli z początków chirurgii 8-)
MaKiPL pisze: -Grubość ostrza skalpela powinna być cieniutka a tu jest kamień :D
Model powstał w jakieś 15 minut - nigdy nie uważałem go za idealny :D Ale dzięki za uwagę, w wolnej chwili poprawię.
Jakby ktoś był ciekaw, wzorowałem się na tym zestawie:
Obrazek
8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
ODPOWIEDZ