Pomysł na broń-Skalpel
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Ironia
Po drugie to miało być scalpel pack, a chyba ja tu tylko, przeszedłem dalej, do tworzenia animacji, co z wami? Podobno to ja mam tu słomiany zapał. BTW. Utknąłem w martwym punkcie, pisałem na RS forum, napisałem tutaj, nadal nic.
Napisałem także na forum UDK:
https://forums.epicgames.com/showthread.php?t=757690
Po drugie to miało być scalpel pack, a chyba ja tu tylko, przeszedłem dalej, do tworzenia animacji, co z wami? Podobno to ja mam tu słomiany zapał. BTW. Utknąłem w martwym punkcie, pisałem na RS forum, napisałem tutaj, nadal nic.
Napisałem także na forum UDK:
https://forums.epicgames.com/showthread.php?t=757690
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 16:43 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok, mam już odpowiedź od Wolve:
BTW [OffTop].Skalpel przyda się do Portfolio Nastawiłem się na VideoPortfolio [Interactive YouTube Video], co o tym sądzicie? Czy jednak lepiej by było zrobić normalną stronę portfolio, z galerią?
Z tego wychodzi, że będzie suprise, zaczynamy od początku ;/ (od tworzenia animacji znaczy się) Przypominam także, żebyście się nie lenili, bo to miał być ScalpelPack!Wolve pisze:unfortunatly yes you will have to do it again Sad
i know its a pain the butt
BTW [OffTop].Skalpel przyda się do Portfolio Nastawiłem się na VideoPortfolio [Interactive YouTube Video], co o tym sądzicie? Czy jednak lepiej by było zrobić normalną stronę portfolio, z galerią?
Na razie, od ostatniego postu nie robiłem nic - mogę ci pokazać kalendarz, ze wszystkimi sprawdzianami i pracami, myślisz, że mam czas w tym tygodniu na robienie animacji, i jeszcze kilku rzeczy, jak np. gra w MineCrafta ?
Jakoż że nie moge rozwiązać problemu z 3ds maxem(problem znajdziecie na RS).
Dlatego nie wypuszczę tej broni.
Jak ktoś by chciał moge wysłac model i teksturkę Skalpela.
Dlatego nie wypuszczę tej broni.
Jak ktoś by chciał moge wysłac model i teksturkę Skalpela.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2011, 15:15 przez Tiszer, łącznie zmieniany 2 razy.
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Yep, mój model miał za mało segmentów i tekstury się rozjeżdżały, a teraz życie osobiste nie pozwala mi siedzieć długo przed kompem, mam wiele do zrobienia.To nie robota na dzisiaj,na pewno nie na teraz.Może kiedyś wrócę do tego, co zacząłem.MaKiPL pisze:Temat można zamknąć,
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bo wszyscy tylko na 3ds maxa się uparli. A nie próbowaliście innych programów, bardziej intuicyjnych w obsłudze...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Bo wielu myśli, że jak używa 3D Max-a to są pr0 i zrobią grafiki i animacje na miarę filmików z WoW, czy innego Final Fantasy. Fakt, 3D Max ma możliwości i to spore - ale dla ludzi obeznanych z ów "zabawką", którym nie przeszkadza spartaczona obsługa nie zmieniona chyba od czasów DOS-owej wersji. Już łatwiej się w Maya połapać. Ja jednak wciąż jestem zatwardziałym fanem Blender-a. Tam też wszystko modeluję, teksturuję, interface i obsługa są na tyle intuicyjne, że nie trzeba nawet biegać po menusach, a jedynie wciskać literki na klawiaturze w określonej kolejności Innych narzędzi używam jedynie w przypadku problemów z eksportem do specyficznych dla gier formatów.Tiquill pisze:Bo wszyscy tylko na 3ds maxa się uparli. A nie próbowaliście innych programów, bardziej intuicyjnych w obsłudze...
Osobiście mam gotowy zestaw skalpeli (póki co tylko różniące się modelami), animacje porobione, wszystko wyeksportowane - tylko oskryptować muszę prawidłowo (bo aktualnie broń jest jednorazowa - po jednym ataku następuje zwiecha i jedne co można zrobić to wyrzucić skalpel)
Kilkanaście minut zabawy w Blender 3D, a efekty całkiem ciekawe:
Z normal mapping-iem:
I bez nm.:
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Lothar, ja co prawda do Blendera nie mogę się przekonać, drażni mnie jego interfejs, ale racji Ci odmówić nie mogę. To jest dopiero skalpel, panowie! Tak to się robi.
No i prawdopodobnie autorytet, u którego się uczyli, używa owego 3ds maxa, stąd siłą rzeczy dominuje ten program.
Lothar, jakby co, pomogę w oskryptowaniu.
* Żeby nie było, sam poczytuję się za amatora w animacji.
No i prawdopodobnie autorytet, u którego się uczyli, używa owego 3ds maxa, stąd siłą rzeczy dominuje ten program.
Lothar, jakby co, pomogę w oskryptowaniu.
* Żeby nie było, sam poczytuję się za amatora w animacji.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 4 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Oki, żeby nie było tak pięknie to się przywale :
-Skalpel z kamienia
-Grubość ostrza skalpela powinna być cieniutka a tu jest kamień
Ale i tak o wiele lepiej wygląda . Czekam na efekty
-Skalpel z kamienia
-Grubość ostrza skalpela powinna być cieniutka a tu jest kamień
Ale i tak o wiele lepiej wygląda . Czekam na efekty
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 08:14 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie z kamienia, tylko odlewanego żelastwa - poszukaj sobie zdjęć skalpeli z początków chirurgiiMaKiPL pisze:Oki, żeby nie było tak pięknie to się przywale :
-Skalpel z kamienia
Model powstał w jakieś 15 minut - nigdy nie uważałem go za idealny Ale dzięki za uwagę, w wolnej chwili poprawię.MaKiPL pisze: -Grubość ostrza skalpela powinna być cieniutka a tu jest kamień
Jakby ktoś był ciekaw, wzorowałem się na tym zestawie:
Nobody Expects The Spanish Inquisition!