Pomysł na broń-Skalpel
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Dobra, cisza.Zaraz wyjdzie z tego niezła kłótnia.Może połączymy siły i zrobimy Scalpel Pack?
Ja zacznę model od nowa.Za cholerę nie wychodził mi środek rączki i źle ustawiłem "extrude", przez co textury się rozjechały.
Chyba zrobię trochę inny, bardziej tępy coś ala:
https://img443.imageshack.us/img443/6298/scalpelbig.jpg
Ja zacznę model od nowa.Za cholerę nie wychodził mi środek rączki i źle ustawiłem "extrude", przez co textury się rozjechały.
Chyba zrobię trochę inny, bardziej tępy coś ala:
https://img443.imageshack.us/img443/6298/scalpelbig.jpg
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 14:49 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi nawet na myśl nie przyszła kłótnia
Kilka typów skalpeli w jednym? no, dobra. Zdobyłem programik, zaraz obejrzę wszystko. Zacznę model tworzyć ponownie. Żeby wszystko dobrze poszło. Zrobimy tak:
Model skalpela 2/3
Tekstura Skalpela 1/3
Animacja ataku skalpelem 0/3
Skryptowanie skalpelów 0/3
A teraz wytłumaczenie:
Model titka, jest dobry, nie wymaga poprawki. Więc model skalpela +1
Z teksturami, nie będzie problemu, kilka wygenerować, wy edytować ze zdjęcia, czy coś innego.
Animacją, mogę się zając ja, ale nigdy tego nie robiłem, i dobrze by było, by zajął się tym kto inny.
kodowanie tak samo jak wyżej. Wszystko będzie wzorowane na tutorialu Wolve'a. Kto jest na siłach zająć się tymi dwoma ostatnimi? Czy wolicie, abyśmy we 3 to wszystko wspólnymi siłami zrobili?
BTW. Mój model będzie wzorowany na:
https://school.discoveryeducation.com/cl ... calpel.gif
Jest tu plan techniczny, i o wiele łatwiej będzie go wymodelować
Kilka typów skalpeli w jednym? no, dobra. Zdobyłem programik, zaraz obejrzę wszystko. Zacznę model tworzyć ponownie. Żeby wszystko dobrze poszło. Zrobimy tak:
Model skalpela 2/3
Tekstura Skalpela 1/3
Animacja ataku skalpelem 0/3
Skryptowanie skalpelów 0/3
A teraz wytłumaczenie:
Model titka, jest dobry, nie wymaga poprawki. Więc model skalpela +1
Z teksturami, nie będzie problemu, kilka wygenerować, wy edytować ze zdjęcia, czy coś innego.
Animacją, mogę się zając ja, ale nigdy tego nie robiłem, i dobrze by było, by zajął się tym kto inny.
kodowanie tak samo jak wyżej. Wszystko będzie wzorowane na tutorialu Wolve'a. Kto jest na siłach zająć się tymi dwoma ostatnimi? Czy wolicie, abyśmy we 3 to wszystko wspólnymi siłami zrobili?
Bo łatwiejszyKoloses pisze: Chyba zrobię trochę inny, bardziej tępy coś ala:
https://img443.imageshack.us/img443/6298/scalpelbig.jpg
BTW. Mój model będzie wzorowany na:
https://school.discoveryeducation.com/cl ... calpel.gif
Jest tu plan techniczny, i o wiele łatwiej będzie go wymodelować
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 15:18 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Ty tu pisu pisu, na 1/10 strony, a nie przeczytałeś kilku postów wyżej . Otóż wydajemy broń w postaci packa, i jesteśmy na etapie modelu na razie.Lothar pisze:Wy tu gadu gadu na 3 strony, a stworzył ktokolwiek jakiś konkret pod postacią działającej broni?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
W końcu jakaś inicjatywa
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jeśli wyjdzie, mam nadzieję
Modele wam nawet nieźle wyszły
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jeśli wyjdzie, mam nadzieję
Modele wam nawet nieźle wyszły
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 21:23 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Ale co z animacjami? Tak sobie myślałem że animacja trzymania noży do rzucania z ED byłaby dobra dla skalpela, ale co z animacją ataku?Silver Dragon pisze: Modele wam nawet nieźle wyszły
Suprise!:
Teraz trochę trzeba dopracować szczegóły, i zabieram się za animacje
EDIT:
Naprawiłem ten mały biały szczegół na ostrzu, ale screena nowego już mi się nie chce dawać
Update:
Proces upgrade'a modelu przebiega znakomicie. A myślałem, że nie da się zrobić nic potężnego w MilkShapie, otóż można ;D. Trzeba tylko umiejętnie działać funkcjami Vertex, extrude, oraz hide'ować model i kopać vortexy.
Teraz trochę trzeba dopracować szczegóły, i zabieram się za animacje
EDIT:
Naprawiłem ten mały biały szczegół na ostrzu, ale screena nowego już mi się nie chce dawać
Update:
Proces upgrade'a modelu przebiega znakomicie. A myślałem, że nie da się zrobić nic potężnego w MilkShapie, otóż można ;D. Trzeba tylko umiejętnie działać funkcjami Vertex, extrude, oraz hide'ować model i kopać vortexy.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 14:58 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.