Pomysł na broń-Skalpel

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sty 2011, 12:17

Postaram się dopracować swój model, gdy tylko pożyczę od kolegi 3DS maxa. Wtedy, zasysam dudeHands, i z tuta wolve'ya, zrobię co trzeba.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

06 sty 2011, 13:54

no to będzie chyba twój pierwszy mod (niewiem), model jest spx to chyba ci wyjdzie


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sty 2011, 14:35

Pierwsza wydana modyfikacja raczej.
Ale proszę na nic nie liczyć ;P
BTW. Modów to ja miałem dużo, chyba mnie wystarczająco nie znasz ;).


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

06 sty 2011, 14:41

Dobra, cisza.Zaraz wyjdzie z tego niezła kłótnia.Może połączymy siły i zrobimy Scalpel Pack?
Ja zacznę model od nowa.Za cholerę nie wychodził mi środek rączki i źle ustawiłem "extrude", przez co textury się rozjechały.
Chyba zrobię trochę inny, bardziej tępy coś ala:
https://img443.imageshack.us/img443/6298/scalpelbig.jpg
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 14:49 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sty 2011, 14:50

Mi nawet na myśl nie przyszła kłótnia ;)
Kilka typów skalpeli w jednym? no, dobra. Zdobyłem programik, zaraz obejrzę wszystko. Zacznę model tworzyć ponownie. Żeby wszystko dobrze poszło. Zrobimy tak:

Model skalpela 2/3
Tekstura Skalpela 1/3
Animacja ataku skalpelem 0/3
Skryptowanie skalpelów 0/3

A teraz wytłumaczenie:
Model titka, jest dobry, nie wymaga poprawki. Więc model skalpela +1
Z teksturami, nie będzie problemu, kilka wygenerować, wy edytować ze zdjęcia, czy coś innego.
Animacją, mogę się zając ja, ale nigdy tego nie robiłem, i dobrze by było, by zajął się tym kto inny.
kodowanie tak samo jak wyżej. Wszystko będzie wzorowane na tutorialu Wolve'a. Kto jest na siłach zająć się tymi dwoma ostatnimi? Czy wolicie, abyśmy we 3 to wszystko wspólnymi siłami zrobili?
Koloses pisze: Chyba zrobię trochę inny, bardziej tępy coś ala:
https://img443.imageshack.us/img443/6298/scalpelbig.jpg
Bo łatwiejszy ;)

BTW. Mój model będzie wzorowany na:
https://school.discoveryeducation.com/cl ... calpel.gif
Jest tu plan techniczny, i o wiele łatwiej będzie go wymodelować
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 15:18 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

06 sty 2011, 19:44

Wy tu gadu gadu na 3 strony, a stworzył ktokolwiek jakiś konkret pod postacią działającej broni? 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sty 2011, 20:26

Lothar pisze:Wy tu gadu gadu na 3 strony, a stworzył ktokolwiek jakiś konkret pod postacią działającej broni? 8-)
Ty tu pisu pisu, na 1/10 strony, a nie przeczytałeś kilku postów wyżej 8-). Otóż wydajemy broń w postaci packa, i jesteśmy na etapie modelu na razie. ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 sty 2011, 21:06

W końcu jakaś inicjatywa
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jeśli wyjdzie, mam nadzieję ;)

Modele wam nawet nieźle wyszły
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 21:23 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Knurr

06 sty 2011, 22:00

Silver Dragon pisze: Modele wam nawet nieźle wyszły
Ale co z animacjami? Tak sobie myślałem że animacja trzymania noży do rzucania z ED byłaby dobra dla skalpela, ale co z animacją ataku?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sty 2011, 22:23

Animacja CombatKnife z AWP, ewentualnie własne, przecież to nie problem, wszystko jest na filmie Wolve'a.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

08 sty 2011, 12:16

Temat trochę usechł więc daję mu wodę :)
czy te skalpele skończone czy w budowie ?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

08 sty 2011, 13:58

Aktualnie biorę się za UV'mappping oraz dopracowywanie. Jakby było możliwe, to proszę. o danie mi rąk kolesia w fomacie innym niż .max.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

08 sty 2011, 14:39

Suprise!:
Obrazek
Teraz trochę trzeba dopracować szczegóły, i zabieram się za animacje ;)

EDIT:
Naprawiłem ten mały biały szczegół na ostrzu, ale screena nowego już mi się nie chce dawać xD
Update:
Proces upgrade'a modelu przebiega znakomicie. A myślałem, że nie da się zrobić nic potężnego w MilkShapie, otóż można ;D. Trzeba tylko umiejętnie działać funkcjami Vertex, extrude, oraz hide'ować model i kopać vortexy.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 14:58 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

08 sty 2011, 15:49

No no MaKi, twój model prezentuje się zajebiście
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 15:49 przez Darnok15, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

08 sty 2011, 17:20

Uwaga!
Model w akcji:
Obrazek

EDIT:
Poprawiona animacja trzymania - wersja niedokończona
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 17:33 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ