[POMOC]Limit amunicji w broni

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

28 wrz 2008, 12:37

No a więc mam pytanie..Jak zwiększyć limit amunicji w broni ? Bo mam Deagla od Alucarda i 27 naboi to dla mnie za mało...Wiem że jest taki kod jak ammowhore ale ja chcę grać bez czitów , poza tym 9999 amunicji to dla mnie za dużo...


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

28 wrz 2008, 22:12

w kodzie źródłowym mojej broni zmień 27 na dowolną liczbe :) specjalnie tak mało dałem bo broń jest dość mocna .. wiesz wyexportuj wszystkie skrypty do folderów .. w postedzie..

potem poszukaj folderu z moimi brońmi (a mianowicie z kodem źródłowym tych broni.. ma taka sama nazwe jak plik .u tych broni)
otwórz notatnikiem (...)BulletAmmoInv mojej broni

MaxAmmoMP=##
MaxAmmo=##

(w miejsce ## wpisz dowolna liczbe)
zamknij zapisując ... skompuluj wszystko przez UCC.exe i violla!!

EDIT:
oczywiscie wszystkie 3 BulletAmmoInv edytujesz :P do każdego desert eagla złotego czarnego i srebrnego
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 22:15 przez ALCRD, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

28 wrz 2008, 22:15

Wymiatasz :headbang: Dzięki ! A potrzebuje więcej ammo bo tak broń mi się spodobała że zamieniłem wszystkie pickupy pistoletu na nią oraz broń ludków :)


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

28 wrz 2008, 22:19

little_psycho pisze:Wymiatasz :headbang: Dzięki ! A potrzebuje więcej ammo bo tak broń mi się spodobała że zamieniłem wszystkie pickupy pistoletu na nią oraz broń ludków :)
cool .. ja strasznie ubolewałem nad małą ilością ammo do Napalm Launcher , Zyclon B ,WMD i paru innych .. wiec tym co miały malutko amunicji dałem po 20 , 30

szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 22:20 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

29 wrz 2008, 14:28

No szkoda , szkoda.Szczególnie z wyrzutnią WMD , bo trzeba się napracować by ją wogóle znaleźć.(Stoczyć pojedynek z talibami , i z bossem talibów który posiada atomówę)

[ Dodano: 2008-09-29, 15:19 ]
Qrde , chyba coś robię źle.
1.Daję "export all scripts" i czekam aż się wyexportują
2.Otwieram folder ALCRDInventory\Classes
3.Otwieram BlackPistolAmmoInv i zmieniam z MaxAmmo z 27 na 175 i tak samo z ChromePistolAmmoInv oraz z GoldPistolAmmoInv i zapisuję.
4.Odpalam UCC.EXE z folderu system , pokazuje się takie czarne okienko na sekundę i znika.
5.Odpalam AWP i dalej mogę mieć tylko 27 naboi max. A może jak się zmienia na większą sumę (175) to trza coś jeszcze zrobić ?


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

29 wrz 2008, 19:59

to wyglada na wade UCC.exe hmm


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

29 wrz 2008, 20:03

UCC.exe nie da się odpalić bezpośrednio z UCC.exe

tyle wiem


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

29 wrz 2008, 20:07

To trudno :( Poczekam aż kank zrobi kod na zmienianie ilości ammu....


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

29 wrz 2008, 20:07

to UCC make które mi dał wolve działa poprawnie wystarczy kliknąć
ee nie istotne LP ile chcesz mieć amunicji w tych pistoletach?


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

29 wrz 2008, 20:08

175 naboi w każdym ^^


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

29 wrz 2008, 20:10

ok zobacze czy jeszcze mam kod źródłowy tych broni


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

29 wrz 2008, 20:23

By de łej , do czego służy UCCmake.exe czy jakoś tak ?


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

29 wrz 2008, 20:31

no właśnie do tego :D zrób tak jak ci kazałem - hehe troszke namieszałem bo dawno nie grzebałem w tym wszystkim :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 wrz 2008, 21:16

ALCRD pisze:szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie
I to będzie w EDInventory kanka, jak już wiemy. :)

UCC.exe nie odpala się dwuklikiem na ikonce tego programu. Okno wyskoczy i zniknie. To jest program obsługiwany z Wiersza poleceń.

Najłatwiej zrobić to tak. Tworzysz nowy plik tekstowy i wpisujesz w nim

Kod: Zaznacz cały

cmd
musi być enter po tym cmd. I zapisujesz go jako np. Open Dos Window Here.bat (taki własnie plik jest w ED w folderze System. Plik ten musi być w folderze System w AWP. Dwuklikasz na niego. Masz okno wiersza poleceń. W międzyczasie musisz schować z folderu System (lub zmienić nazwę) edytowaną paczkę *.U. Dodatkowo w pliku Postal2.ini (tylko w nim, nie w Postal2AW7.ini) musisz w sekcji
[Editor.EditorEngine]
dodać wpis z edytowaną paczką, czyli na przykład:
EditPackages=ALCRDinventory
Dzięki temu UCC będzie wiedział, że obecności tej paczki musi szukać, a gdy jej nie ma, to utworzyć z wypakowanych skryptów. Uf, trochę to żmudne, ale gdy się wprawisz, to idzie lekko. :P Wracasz do Wiersza poleceń i wpisujesz w nim:

Kod: Zaznacz cały

ucc make
UCC robi swoje. Jaka wszystko bez probemu, paczkę masz w folderze System.


Ale jest znacznie łatwiejszy sposób, sam PostEd do tego. Każdy odradza używanie PostEda do edycji skryptów, ale do takiej prostej czynności jak zwiększenie amunicji jest w sam raz. jak w drzewie klas znaleźć broń, to już nie muszę chyba tłumaczyć. Dwuklikasz na broni i otwiera się okno edytora. Szukasz potrzebnego wpisu, zmieniasz go. Teraz trzeba to zapisac. Ale PostEd nie jest skory do tego. Trzeba go zmusić. Musisz w oknie Actor Classes zaznaczyć View - Show Packages. Na dole okna pokażą się wczytane paczki. "Zaptaszasz" czyli zaznaczasz daną paczkę i klikasz na ikonkę Save Selected Packages. I już masz swoją wersję moda. Voila! :diabel:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

29 wrz 2008, 21:19

ok dzieki za info :) ale juz w sumie nie aktualne
ucc make.bat i wszystko gra
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2008, 21:20 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ