[POMOC]Limit amunicji w broni
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
No a więc mam pytanie..Jak zwiększyć limit amunicji w broni ? Bo mam Deagla od Alucarda i 27 naboi to dla mnie za mało...Wiem że jest taki kod jak ammowhore ale ja chcę grać bez czitów , poza tym 9999 amunicji to dla mnie za dużo...
w kodzie źródłowym mojej broni zmień 27 na dowolną liczbe specjalnie tak mało dałem bo broń jest dość mocna .. wiesz wyexportuj wszystkie skrypty do folderów .. w postedzie..
potem poszukaj folderu z moimi brońmi (a mianowicie z kodem źródłowym tych broni.. ma taka sama nazwe jak plik .u tych broni)
otwórz notatnikiem (...)BulletAmmoInv mojej broni
MaxAmmoMP=##
MaxAmmo=##
(w miejsce ## wpisz dowolna liczbe)
zamknij zapisując ... skompuluj wszystko przez UCC.exe i violla!!
EDIT:
oczywiscie wszystkie 3 BulletAmmoInv edytujesz do każdego desert eagla złotego czarnego i srebrnego
potem poszukaj folderu z moimi brońmi (a mianowicie z kodem źródłowym tych broni.. ma taka sama nazwe jak plik .u tych broni)
otwórz notatnikiem (...)BulletAmmoInv mojej broni
MaxAmmoMP=##
MaxAmmo=##
(w miejsce ## wpisz dowolna liczbe)
zamknij zapisując ... skompuluj wszystko przez UCC.exe i violla!!
EDIT:
oczywiscie wszystkie 3 BulletAmmoInv edytujesz do każdego desert eagla złotego czarnego i srebrnego
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 22:15 przez ALCRD, łącznie zmieniany 2 razy.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Wymiatasz Dzięki ! A potrzebuje więcej ammo bo tak broń mi się spodobała że zamieniłem wszystkie pickupy pistoletu na nią oraz broń ludków
cool .. ja strasznie ubolewałem nad małą ilością ammo do Napalm Launcher , Zyclon B ,WMD i paru innych .. wiec tym co miały malutko amunicji dałem po 20 , 30little_psycho pisze:Wymiatasz Dzięki ! A potrzebuje więcej ammo bo tak broń mi się spodobała że zamieniłem wszystkie pickupy pistoletu na nią oraz broń ludków
szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 22:20 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
No szkoda , szkoda.Szczególnie z wyrzutnią WMD , bo trzeba się napracować by ją wogóle znaleźć.(Stoczyć pojedynek z talibami , i z bossem talibów który posiada atomówę)
[ Dodano: 2008-09-29, 15:19 ]
Qrde , chyba coś robię źle.
1.Daję "export all scripts" i czekam aż się wyexportują
2.Otwieram folder ALCRDInventory\Classes
3.Otwieram BlackPistolAmmoInv i zmieniam z MaxAmmo z 27 na 175 i tak samo z ChromePistolAmmoInv oraz z GoldPistolAmmoInv i zapisuję.
4.Odpalam UCC.EXE z folderu system , pokazuje się takie czarne okienko na sekundę i znika.
5.Odpalam AWP i dalej mogę mieć tylko 27 naboi max. A może jak się zmienia na większą sumę (175) to trza coś jeszcze zrobić ?
[ Dodano: 2008-09-29, 15:19 ]
Qrde , chyba coś robię źle.
1.Daję "export all scripts" i czekam aż się wyexportują
2.Otwieram folder ALCRDInventory\Classes
3.Otwieram BlackPistolAmmoInv i zmieniam z MaxAmmo z 27 na 175 i tak samo z ChromePistolAmmoInv oraz z GoldPistolAmmoInv i zapisuję.
4.Odpalam UCC.EXE z folderu system , pokazuje się takie czarne okienko na sekundę i znika.
5.Odpalam AWP i dalej mogę mieć tylko 27 naboi max. A może jak się zmienia na większą sumę (175) to trza coś jeszcze zrobić ?
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
UCC.exe nie da się odpalić bezpośrednio z UCC.exe
tyle wiem
tyle wiem
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
To trudno Poczekam aż kank zrobi kod na zmienianie ilości ammu....
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
175 naboi w każdym ^^
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
By de łej , do czego służy UCCmake.exe czy jakoś tak ?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I to będzie w EDInventory kanka, jak już wiemy.ALCRD pisze:szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie
UCC.exe nie odpala się dwuklikiem na ikonce tego programu. Okno wyskoczy i zniknie. To jest program obsługiwany z Wiersza poleceń.
Najłatwiej zrobić to tak. Tworzysz nowy plik tekstowy i wpisujesz w nim
Kod: Zaznacz cały
cmd
[Editor.EditorEngine]
dodać wpis z edytowaną paczką, czyli na przykład:
EditPackages=ALCRDinventory
Dzięki temu UCC będzie wiedział, że obecności tej paczki musi szukać, a gdy jej nie ma, to utworzyć z wypakowanych skryptów. Uf, trochę to żmudne, ale gdy się wprawisz, to idzie lekko. Wracasz do Wiersza poleceń i wpisujesz w nim:
Kod: Zaznacz cały
ucc make
Ale jest znacznie łatwiejszy sposób, sam PostEd do tego. Każdy odradza używanie PostEda do edycji skryptów, ale do takiej prostej czynności jak zwiększenie amunicji jest w sam raz. jak w drzewie klas znaleźć broń, to już nie muszę chyba tłumaczyć. Dwuklikasz na broni i otwiera się okno edytora. Szukasz potrzebnego wpisu, zmieniasz go. Teraz trzeba to zapisac. Ale PostEd nie jest skory do tego. Trzeba go zmusić. Musisz w oknie Actor Classes zaznaczyć View - Show Packages. Na dole okna pokażą się wczytane paczki. "Zaptaszasz" czyli zaznaczasz daną paczkę i klikasz na ikonkę Save Selected Packages. I już masz swoją wersję moda. Voila!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...