Chciałbym w PostED do mapy dodać bronie i postacie (zoombie) z Apocalypse Weekend.Gdy otwieram pliki z actorami z tej zakładki actor classed (a konkretniej gdy już znajdę te pliki z AW i klikam otwórz) wywala błąd "Critical Error".Proszę o pomoc.
[ Dodano: 2009-05-10, 10:52 ]
Ludzie pomóżcie!
Nie mogę robić map z bronią i postaciami z Apocalypse Weekend.
[Pomoc]Import actor(ów) z AW
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Daj tu treść tego błędu.dark0007 pisze:wywala błąd "Critical Error"
Jak klikasz otwórz ? Ja tam nic nie znalazłem ( w stylu otwórz ).
Zrób tako ( w skrócie ) :
- znajdujesz w Actor/Pawn/FPSPawn ... itd. aż dojdziesz np. do AWZombie/ZombieCharger i naciskasz na niego nic więcej,
- klikasz prawym guzikiem u myszy w jakimś miejscu na mapie gdzie chcesz dodać zombiaka i naciskasz na " Add ZombieCharger Here ".
I wszystko i zombiak dodany tak samo robisz z innymi postaciami oraz broniami.
Jak masz AW nie musisz nic importować przy uruchomieniu PostEd'a ładuje ci różne paczki w tym postacie z AW i bronie z AW.
Zrób tako ( w skrócie ) :
- znajdujesz w Actor/Pawn/FPSPawn ... itd. aż dojdziesz np. do AWZombie/ZombieCharger i naciskasz na niego nic więcej,
- klikasz prawym guzikiem u myszy w jakimś miejscu na mapie gdzie chcesz dodać zombiaka i naciskasz na " Add ZombieCharger Here ".
I wszystko i zombiak dodany tak samo robisz z innymi postaciami oraz broniami.
Jak masz AW nie musisz nic importować przy uruchomieniu PostEd'a ładuje ci różne paczki w tym postacie z AW i bronie z AW.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 16:56 przez RaV, łącznie zmieniany 2 razy.
RaV ,tylko za nim będę mógł to zrobić najpierw muszę kliknąć "Open Package" potem znaleźć folder z Apocalypse Weekend ,następnie folder system ,zaznaczyć wszystkie pliki i kliknąć "otwórz".Wtedy w zakładce Actor Classes powinny pojawić się też postacie i bronie z AW.Niestety gdy klikam przycisk "otwórz" i zaczyna się ładować ,to w pewnym momęcie wywala Błąd krytyczny "Critical Error" a brzmi on tak :
Proszę o pomoc bo próbuję robić mapkę w stylu "Evil: Zagłada Ludzkości".Assertion failed: GetPropertiesSize()>=sizeof(UObject) [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnClass.cpp] [Line: 991]
History: UClass::Serialize <- (Class AWEffects.VomitSplatMaker) <- LoadObject <- (Class AWEffects.VomitSplatMaker 34181==34181/91224 34090 96) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Class <- UEditorEngine::Exec <- (CLASS LOAD FILE="D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\System\AWEffects.u") <- UUnrealEdEngine::Exec <- WBrowserActor::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000206D0 514 <- MessagePump <- MainLoop
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może masz uszkodzony plik AWEffects.u lub jeszcze inne (albo ich brak). Instalka świeża? Jeśli nie, zainstaluj od nowa. No i w przypadku' gdy masz pirata, pliki potrafią być uszkodzone. Fraza prog\Warfare\ wskazuje, że edytor czegoś nie zna lub nie ma, stąd daje taki komunikat.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
a ja zadam takie głupie pytanie czy ty nie próbujesz przypadkiem otworzyć te postacie w edytorze od STP???
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Dodam ,że zainstalowałem dodatek Apocalypse Weekend do zwykłego Postala 2 ,a dopiero później do STP.Plików ze starym folderem z AW nie usunąłem ,bo już działa normalnie gra ,a wcześniej jak do zwykłego Postala ją walnąłem to nie było efektów takich jak strzał z broni ,czy wybuch.Czy to może być przyczyną?Za niedługo przeinstaluje wszystko i chyba powinno działać normalnie?Jak myślicie?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli AW będzie w takiej lokalizacji (w twoim przypadku literka D na początku):
D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
to na pewno będzie dobrze. Pod warunkiem, że STP jest poprawnie zainstalowane i działa poprawnie. I za sugestią prawdziwego dodam: AW edytujemy edytorem z AW a nie z STP.
D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
to na pewno będzie dobrze. Pod warunkiem, że STP jest poprawnie zainstalowane i działa poprawnie. I za sugestią prawdziwego dodam: AW edytujemy edytorem z AW a nie z STP.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dzięki za odpowiedzi.Sprawa się rozwiązała ,a mianowicie trzeba używać edytora z AW o którym nie miałem pojęcia.
PS.Czy wie ktoś jak zrobić ,aby zombiaki na mnie szły ,a nie stały w miejscu jak słupy puki się do nich nie zbliżę?
PS.Czy wie ktoś jak zrobić ,aby zombiaki na mnie szły ,a nie stały w miejscu jak słupy puki się do nich nie zbliżę?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Aby zombiaki atakowały od razu trzeba kilka rzeczy, o których nie mam specjalnego pojęcia. Może wystarczy, że ustawisz dla nich HomeNode, na którego wkroczenie będą w odpowiedzi atakowały (zombiakowi dajesz wtedy bAngryWithHomeInvaders). A może coś w stylu bGunCrazy na True lub bRiotMode=True lub inne ustawienia w PawnAttributes, popróbuj. Przyjrzyj się, jak taki na mapie dla AW jest skonfigurowany, albo wprost skopiuj go, np z LowerParadise3.fuk.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Naciśnij dwa razy na zombiaka lewy przyciskiem u myszy, rozwiń zakładkę PawnAttributes,
znajdź PawnInitialState, naciśnij na to i obok pojawi się strzałka, kliknij na nią i wybierz
EP_AttackPlayer.
znajdź PawnInitialState, naciśnij na to i obok pojawi się strzałka, kliknij na nią i wybierz
EP_AttackPlayer.