[Pomoc]Import actor(ów) z AW

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
dark0007
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 12 kwie 2009, 21:05

09 maja 2009, 23:58

Chciałbym w PostED do mapy dodać bronie i postacie (zoombie) z Apocalypse Weekend.Gdy otwieram pliki z actorami z tej zakładki actor classed (a konkretniej gdy już znajdę te pliki z AW i klikam otwórz) wywala błąd "Critical Error".Proszę o pomoc.

[ Dodano: 2009-05-10, 10:52 ]
Ludzie pomóżcie!
Nie mogę robić map z bronią i postaciami z Apocalypse Weekend.


Awatar użytkownika
Dr. Dundersztyc
Szalony Naukowiec
Szalony Naukowiec
Posty: 1299
Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
Lokalizacja: Druelselstein
Kontakt:

10 maja 2009, 16:24

dark0007 pisze:wywala błąd "Critical Error"
Daj tu treść tego błędu.


Obrazek
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

10 maja 2009, 16:53

Jak klikasz otwórz ? Ja tam nic nie znalazłem :D ( w stylu otwórz ).
Zrób tako ( w skrócie ) :
- znajdujesz w Actor/Pawn/FPSPawn ... itd. aż dojdziesz np. do AWZombie/ZombieCharger i naciskasz na niego nic więcej,
- klikasz prawym guzikiem u myszy :) w jakimś miejscu na mapie gdzie chcesz dodać zombiaka i naciskasz na " Add ZombieCharger Here ".
I wszystko i zombiak dodany tak samo robisz z innymi postaciami oraz broniami.


Jak masz AW nie musisz nic importować przy uruchomieniu PostEd'a ładuje ci różne paczki w tym postacie z AW i bronie z AW.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 16:56 przez RaV, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
dark0007
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 12 kwie 2009, 21:05

10 maja 2009, 19:58

RaV ,tylko za nim będę mógł to zrobić najpierw muszę kliknąć "Open Package" potem znaleźć folder z Apocalypse Weekend ,następnie folder system ,zaznaczyć wszystkie pliki i kliknąć "otwórz".Wtedy w zakładce Actor Classes powinny pojawić się też postacie i bronie z AW.Niestety gdy klikam przycisk "otwórz" i zaczyna się ładować ,to w pewnym momęcie wywala Błąd krytyczny "Critical Error" a brzmi on tak :
Assertion failed: GetPropertiesSize()>=sizeof(UObject) [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnClass.cpp] [Line: 991]

History: UClass::Serialize <- (Class AWEffects.VomitSplatMaker) <- LoadObject <- (Class AWEffects.VomitSplatMaker 34181==34181/91224 34090 96) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Class <- UEditorEngine::Exec <- (CLASS LOAD FILE="D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\System\AWEffects.u") <- UUnrealEdEngine::Exec <- WBrowserActor::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000206D0 514 <- MessagePump <- MainLoop
Proszę o pomoc bo próbuję robić mapkę w stylu "Evil: Zagłada Ludzkości".


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

10 maja 2009, 21:37

Ale już Ci napisałem, że jeśli masz AW to w edytorze masz załadowane paczki z AW.
No przynajmniej u mnie tak jest :)


Awatar użytkownika
dark0007
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 12 kwie 2009, 21:05

11 maja 2009, 16:29

U mnie doszła tylko krowa ,a poza nią nie ma żadnych innych postaci ,ani broni ,ani nawet przedmiotów z AW :/ :(.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 maja 2009, 17:32

Może masz uszkodzony plik AWEffects.u lub jeszcze inne (albo ich brak). Instalka świeża? Jeśli nie, zainstaluj od nowa. No i w przypadku' gdy masz pirata, pliki potrafią być uszkodzone. Fraza prog\Warfare\ wskazuje, że edytor czegoś nie zna lub nie ma, stąd daje taki komunikat.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

11 maja 2009, 17:43

a ja zadam takie głupie pytanie czy ty nie próbujesz przypadkiem otworzyć te postacie w edytorze od STP???


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
dark0007
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 12 kwie 2009, 21:05

11 maja 2009, 17:49

Dodam ,że zainstalowałem dodatek Apocalypse Weekend do zwykłego Postala 2 ,a dopiero później do STP.Plików ze starym folderem z AW nie usunąłem ,bo już działa normalnie gra ,a wcześniej jak do zwykłego Postala ją walnąłem to nie było efektów takich jak strzał z broni ,czy wybuch.Czy to może być przyczyną?Za niedługo przeinstaluje wszystko i chyba powinno działać normalnie?Jak myślicie?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 maja 2009, 18:39

Jeśli AW będzie w takiej lokalizacji (w twoim przypadku literka D na początku):
D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
to na pewno będzie dobrze. Pod warunkiem, że STP jest poprawnie zainstalowane i działa poprawnie. I za sugestią prawdziwego dodam: AW edytujemy edytorem z AW a nie z STP.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
dark0007
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 12 kwie 2009, 21:05

11 maja 2009, 22:17

Dzięki za odpowiedzi.Sprawa się rozwiązała ,a mianowicie trzeba używać edytora z AW o którym nie miałem pojęcia.
PS.Czy wie ktoś jak zrobić ,aby zombiaki na mnie szły ,a nie stały w miejscu jak słupy puki się do nich nie zbliżę?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 maja 2009, 00:13

Aby zombiaki atakowały od razu trzeba kilka rzeczy, o których nie mam specjalnego pojęcia. Może wystarczy, że ustawisz dla nich HomeNode, na którego wkroczenie będą w odpowiedzi atakowały (zombiakowi dajesz wtedy bAngryWithHomeInvaders). A może coś w stylu bGunCrazy na True lub bRiotMode=True lub inne ustawienia w PawnAttributes, popróbuj. Przyjrzyj się, jak taki na mapie dla AW jest skonfigurowany, albo wprost skopiuj go, np z LowerParadise3.fuk.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
dark0007
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 12 kwie 2009, 21:05

12 maja 2009, 20:57

Właśnie zmieniam im tam wszystko ,patrze na te zombie z LowerParadise3.fuk ,nawet ich stamtąd z kopiowałem ,ale i tak muszę do nich podchodzić ,aby mnie zaatakowały :|


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 maja 2009, 01:37

Nie wiem co więcej radzić. Ale jak się z tym uporasz, chętnie poznam.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

17 maja 2009, 10:50

Naciśnij dwa razy na zombiaka lewy przyciskiem u myszy, rozwiń zakładkę PawnAttributes,
znajdź PawnInitialState, naciśnij na to i obok pojawi się strzałka, kliknij na nią i wybierz
EP_AttackPlayer.


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
ODPOWIEDZ