Pomoc w PostED
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wiele skryptów musisz edytować, daj sobie spokój. Bardzo wysoki poziom jazdy. Nie dostaniesz na to odpowiedzi, zasób się skończył.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Limit taki, że bardzo wątpię, aby ktoś ci doradził w tym. A nie, że dyskusja zamknięta. Nie chcę pisać czczych postów, które nie pomagają, ale naprawdę, moja rada: Daj se luz.
Choć, no, jak ktoś wie, jak specjalnie jakiś śmiałek wgryzie się w kod AWP i AWPModa, by to znaleźć i zapodać tutaj, to, hehe, bardzo proszę.
@DOWN: Powodzenia! Kiedyś.
Choć, no, jak ktoś wie, jak specjalnie jakiś śmiałek wgryzie się w kod AWP i AWPModa, by to znaleźć i zapodać tutaj, to, hehe, bardzo proszę.
@DOWN: Powodzenia! Kiedyś.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 23:35 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
heh...to moze ja sie wgryze i zapodam ...kiedys
@edit heh...te skrypty nie są aż takie trudne ...one są chyba w c++...??
@edit heh...te skrypty nie są aż takie trudne ...one są chyba w c++...??
Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 10:13 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Visual Studio Express i lecisz. C++; C# lub VB...
To wcale nie jest trudne stworzyć takie okienko, gdzie wybierzesz czy chcesz AWP, czy STP czy może odpalić przeglądarkę na film o jednorożcach.
EDIT: aha... Źle zrozumiałem. Ci chodzi o menu bezpośrednio już w grze. Kody bezpośrednio do gry piszesz w UnrealScript.
@DOWN:
gopostal.com jest cała dokumentacja źródła P2. Ja niestety porzuciłem środowisko PostED już dawno ;C
Kod: Zaznacz cały
#Include System.IO
EDIT: aha... Źle zrozumiałem. Ci chodzi o menu bezpośrednio już w grze. Kody bezpośrednio do gry piszesz w UnrealScript.
@DOWN:
gopostal.com jest cała dokumentacja źródła P2. Ja niestety porzuciłem środowisko PostED już dawno ;C
Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 21:22 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 4 razy.
Dokładnie.Ci chodzi o menu bezpośrednio już w grze.
Kolejne pytanie:
Czy jest jakiś emiter czy coś, że dodaje jakieś muchy(jak przy śmieciach są) i motylki(jak np. z kwiatków wylatują)?
@edit: Jeszcze jedno: Jaka jest różnica przy łączeniu np. PathNode - Proscribe a Force?
Ostatnio zmieniony 07 lip 2013, 19:05 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
"Forced" wymuszasz połączenie.@edit: Jeszcze jedno: Jaka jest różnica przy łączeniu np. PathNode - Proscribe a Force?
"Proscibed" wymuszasz rozłączenie.
Wstawiasz emiter i sam go sobie ustawiasz co ma emitować .seebeek17 pisze:Czy jest jakiś emiter czy coś, że dodaje jakieś muchy(jak przy śmieciach są) i motylki(jak np. z kwiatków wylatują)?
8=======D
wow..to tak można..?..fajnie..popatrze różne coś pozmieniam i sie jakos zrobi.Większość ma wpisane by po czasie się unicestwić.
thz.
@edit: temacik prosze zamknac
Ostatnio zmieniony 12 lip 2013, 17:54 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.