Pomoc w PostED

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lip 2013, 21:23

Wiele skryptów musisz edytować, daj sobie spokój. Bardzo wysoki poziom jazdy. Nie dostaniesz na to odpowiedzi, zasób się skończył. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 lip 2013, 22:55

wyczerpałem limit?? :(


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lip 2013, 23:05

Limit taki, że bardzo wątpię, aby ktoś ci doradził w tym. A nie, że dyskusja zamknięta. Nie chcę pisać czczych postów, które nie pomagają, ale naprawdę, moja rada: Daj se luz. ;)


Choć, no, jak ktoś wie, jak specjalnie jakiś śmiałek wgryzie się w kod AWP i AWPModa, by to znaleźć i zapodać tutaj, to, hehe, bardzo proszę.



@DOWN: Powodzenia! Kiedyś. ;)
Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 23:35 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 lip 2013, 23:08

heh...to moze ja sie wgryze i zapodam :D ...kiedys :p

@edit heh...te skrypty nie są aż takie trudne :D ...one są chyba w c++...??
Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 10:13 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

05 lip 2013, 17:16

Visual Studio Express i lecisz. C++; C# lub VB...

Kod: Zaznacz cały

#Include System.IO
To wcale nie jest trudne stworzyć takie okienko, gdzie wybierzesz czy chcesz AWP, czy STP czy może odpalić przeglądarkę na film o jednorożcach.


EDIT: aha... Źle zrozumiałem. Ci chodzi o menu bezpośrednio już w grze. Kody bezpośrednio do gry piszesz w UnrealScript.


@DOWN:
gopostal.com jest cała dokumentacja źródła P2. Ja niestety porzuciłem środowisko PostED już dawno ;C
Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 21:22 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 lip 2013, 18:47

Ci chodzi o menu bezpośrednio już w grze.
Dokładnie. :p

Kolejne pytanie:
Czy jest jakiś emiter czy coś, że dodaje jakieś muchy(jak przy śmieciach są) i motylki(jak np. z kwiatków wylatują)?

@edit: Jeszcze jedno: Jaka jest różnica przy łączeniu np. PathNode - Proscribe a Force?
Ostatnio zmieniony 07 lip 2013, 19:05 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2013, 19:38

@edit: Jeszcze jedno: Jaka jest różnica przy łączeniu np. PathNode - Proscribe a Force?
"Forced" wymuszasz połączenie.
"Proscibed" wymuszasz rozłączenie.
seebeek17 pisze:Czy jest jakiś emiter czy coś, że dodaje jakieś muchy(jak przy śmieciach są) i motylki(jak np. z kwiatków wylatują)?
Wstawiasz emiter i sam go sobie ustawiasz co ma emitować .


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 lip 2013, 21:09

No tak jest emiter do ustawiania, ale też są gotowce po rozwinięciu a patrzyłem chyba wszystkie i nie było a na mapie są, więc gdzie się schowały...??? :562:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lip 2013, 05:34

Mają tendencję do znikania. Większość ma wpisane by po czasie się unicestwić.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 lip 2013, 13:48

Większość ma wpisane by po czasie się unicestwić.
wow..to tak można..?..fajnie..popatrze różne coś pozmieniam i sie jakos zrobi.
thz.

@edit: temacik prosze zamknac
Ostatnio zmieniony 12 lip 2013, 17:54 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ