[POMOC] Stać w miejscu

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

26 wrz 2008, 10:37

Jak zrobić, aby po zrobieniu postaci, zwierzęcia, zombiaka stali oni w miejscu i w czasie interwencji( strzelanie do czegoś) również stali w miejscu i się nie ruszali :?:
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 13:50 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

26 wrz 2008, 14:09

Atrybuty postaci
PawnAttributes -> IgnoreHearing: TRUE;
PawnAttributes -> IgnoreSense: TRUE;

Wtedy nie ma czegoś takiego jak przestraszenie.


Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

26 wrz 2008, 17:47

Dzięki,ale mi chodziło o stanie postaci typu żołnierz w jednym miejscu,np: stoi na dachu i strzela z niego nieruszając się z miejsca, a nie tak jak to robi, czyli zbiega z dachu i biega strzelając do celu, ale się porusza; i oto mi właśnie mi chodzi?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2008, 17:47 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

26 wrz 2008, 17:53

Atrybuty postaci
Footsteps -> Make footsteps: FALSE;

Chyba tak, nie pamiętam dokładnie :P
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2008, 17:53 przez Demonical Monk, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
wasacz93
Seryjny zabójca
Posty: 314
Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

26 wrz 2008, 19:14

Demonical Monk pisze:Atrybuty postaci
Footsteps -> Make footsteps: FALSE;

Chyba tak, nie pamiętam dokładnie :P
Eee, to chyba powoduje zostawianie śladów butów za NPCem :?:


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

26 wrz 2008, 19:23

Footsteps -> bDoFootsteps false. To musi być to. Nie ma niczego innego co mówiłoby o przemieszczaniu się


Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

26 wrz 2008, 19:50

A tak dokładniej to gdzie szukać tego ,,Footsteps", bo ja szukałem i nie znalazłem?


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

26 wrz 2008, 21:32

W zwykłym STP bez AWP niestety nie ma tej zakładki, a wąsacz - widziałeś gdzieś w Postalu ślady butów? Bo ja nie.


Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

26 wrz 2008, 22:28

OK. Ale jak stwierdzić to iż w orginalnych misjach są ludzie którzy stoją w miejscu i strzelają, a jak się im cel urwie to nie tak jak normalnie biegną za nim, tylko nic nie robią; musi być na to jakieś wytłumaczenie?


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
wasacz93
Seryjny zabójca
Posty: 314
Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

26 wrz 2008, 23:08

Może to ta opcja? Widziałem ją również w zwykłym STP, więc to może być to czego szukamy...


Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

28 wrz 2008, 10:11

wasacz93 pisze:Może to ta opcja? Widziałem ją również w zwykłym STP, więc to może być to czego szukamy...
Spróbowałem. Nic, już nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego, chyba się po prostu nie da :<


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 wrz 2008, 21:36

Po lewo na dole bocznego pasku masz ikonkę sześcianu Volume. Prawoklik na nim i wybierz PathBlockingVolume. Dalej już chyba wiesz. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
wasacz93
Seryjny zabójca
Posty: 314
Rejestracja: 13 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

29 wrz 2008, 21:54

Tiquill pisze:Po lewo na dole bocznego pasku masz ikonkę sześcianu Volume. Prawoklik na nim i wybierz PathBlockingVolume. Dalej już chyba wiesz. ;)
To trzeba by jeszcze wyłączyć przechodniowi opcję "bRotateToDesired" w Właściwościach w podmenu "Movement" chyba? Bo inaczej nie będzie się przemieszczał, ale będzie się w miejscu kręcił xD.


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 wrz 2008, 22:03

A owszem, chyba tak. A gdzie znalazłem? Kto w grze stoi w miejscu? Trzeba wejść na mapę z nim i oblukać go dokładnie. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

05 paź 2008, 19:59

Mógłbyś jeszcze raz objaśnić co z tym sześcianem, bo ja tak ustawiłem i nic dalej sobie koleś chodzi, gdzie chce. Prosiłbym abyś jeszcze raz to objaśnił w miare możliwości krok po kroku ( bardzo mi na tym zależy) :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
ODPOWIEDZ