[POMOC] Śmiertelne zombi/cykl dnia i nocy

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

09 paź 2008, 18:57

Mam problem, otóz czy jest możliwe śmiertelne zombi jeśli tak to jak to zrobić :?: I drugie pytanie z tematu jak zrobić noc :?: Proszę o pomoc, z góry dzięki


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

09 paź 2008, 20:17

Zombie są śmiertelne, trzeba rozwalić im łby, np. obrzynem, lub młotem. Zombie mające HP, i takie które można zabić np. z maszynówy, są w Props Launcherze kanka.

Co do dnia i nocy, na niektórych mapach widziałem noc, ale nie wiem jak ją zrobić.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

09 paź 2008, 20:41

Nie kumam co miałeś na myśli mówiąc launcherze kanka. Niezbyt kumam :?:

Ps. Pytania dalej aktualne.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

10 paź 2008, 00:22

Z tym dniem i nocą to byłby nie lada problem, ponieważ trzeba by się bawić z MaterialSwitch'ami (których w życiu nie używałem) i zrobić sekwencje kilku ładnych tekstur nieba w SkyBox'ie oraz bardzo dobrze sterowane dynamiczne oświetlenie mapy. Moim zdaniem, choć na upartego (bardzo upartego) dało by się zrobić taki cykl, to jednak nie jest to silnik, który przyjaźnie do tego podejdzie. Bo chyba zrobienie jedynie dwóch tekstur (jak w GTA) - dnia i nocy byłoby zbyt prostackie. Druga sprawa, że dynamiczne oświetlenie całej mapy będzie chodziło drętwo nawet na nie wiem jak dobrej maszynie.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

10 paź 2008, 07:28

Dzięki, spróbuje skopiować odpowiednie tekstury z innych map z nocą, a co do drugiego to wciąż nie wiem co zrobić :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

10 paź 2008, 13:48

Props Launcher- broń zrobiona przez kanka która strzela samochodami, maczetami(...)...i zombie
https://www.forum.postalsite.info/topics ... 93,210.html


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

10 paź 2008, 18:41

A nie dało by się tak ustawić, aby normalnie sobie zombi szło i żołnierze go rozstrzelali, bo ja próbowałem ustawić mu mało hp, ale nic wciąż nieśmiertelny :/ . Co robić :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

10 paź 2008, 19:55

No właśnie tak jest w Propslauncher(możesz także przywołać SWAT), albo spróbuj zainstalować Zombie Launcher.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

10 paź 2008, 20:08

No dobra, ale czy nie da się tak zrobić bez tego, bo mi chodzi o to, żeby zombi przy włączeniu mapy chodziło o drazu ŚMIERTELNE, a nie żebym go musiał najpierw wystrzelić( śmiesznie to brzmi :D ), ale mówie poważnie :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

10 paź 2008, 21:33

Moja rada jest taka, że zombie musi pozostać nieśmiertelne, dopóki jego głowa nie zostanie rozwalona. Bo takie już po prostu są. Gdyby dało się je załatwić wpakowując im w klatę magazynek z M16 nie były by zombiakami, rozumisz?


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

10 paź 2008, 21:37

Może inaczej jak się nazywa opcja (jeśli taka jest) dzięki której zombi trzeba rozwalać poprzez rozwałke głowy( mi chodzi oto, że jakby była to bym ją wyłączył, albo zmienił) Proszę o pomoc w tej sprawie -> :?:
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 19:21 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 2 razy.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 22:26

Może i taka opcja jest, ale ukryta tak, że znaleźć bardzo trudno. W każdym razie - lepiej to obejść, tworząc nową klasę bystandera, który zachowuje się jak zombi (ma jego dźwięki, animacje, tekstury) ale jest podklasą przechodnia. Czyli, gdy są w grze klasy zombi (jest ich dużo), np.
AWZombie - AW7Zombie - AW7ZombieNRTom
to możesz pokusić się o zrobienie takiej klasy
AWBystander - AW7Person - AW7MyZombie

gdzie te AW7MyZombie to skopiowana klasa AW7Bystanders oraz wyedytowana tak, by miała w defaultproperties wszystkie tekstury, animacje i dźwięki, jakich używają zombie. Dodatkowo możesz zwiększyć odporność na strzały (żywotność) itd...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

08 lis 2008, 10:40

Pokombinowałem noi serie prób nie przyniosły żadnego skutku, mógłbyś opisać jak to zrobić, aby za działało, jakbyś mógł to od początku, bo mi tego po prostu ,,nie wykryło" ( chodzi mi o zrobienie nowej klasy noi gdzie dokładniej ustawic dźwięki zombie itd.). Czy pawn attitues nowej postaci czy jak :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lis 2008, 21:08

Chm, trudno wszystko tłumaczyć, zwłaszcza gdy pewnie próbowałeś więcej możliwości, niż ja. A jak co robić? To musisz w skryptach robić, zmienić defaultproperties.

Na początek zaprzyjaźnij się z Notepad++. Zależnie od wersji ma albo nie ma wtyczki Compare. Jeśli nie ma, ściągnij ją stąd: https://notepad-plus.sourceforge.net/uk/download.php Otwierasz w programie skrypty AW7ZombieNRTom.uc i AW7Bystanders.uc Teraz skrót [Alt]+[D] i masz dwa pionowe panele i zaznaczone kolorami różnice obu plików, w tym owych defaultproperties. Ten sposób jest najlepszym na wniknięcie w tajemnice skryptów. Tworzysz nową paczkę, albo, co wygodniejsze, taki swój skrypt dodajesz do swojej mapy w lokalizacji MyLevel.

A jak eksportować skrypty i tworzyć z nich nowe paczki .U chyba wiesz. Jeśli nie, napisz, coś się zaradzi. No i oblukaj co jest na o tym na forum. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Black_Dragon
Wnerwiony urzędas
Posty: 14
Rejestracja: 29 gru 2010, 22:17
Lokalizacja: Skądś

05 sty 2011, 18:12

to props launcher w tej broni wybierz EdZombie to jest śmiertelny zombie z wszystkiego dednie a zoombie random to jest nieśmiertelny


Śmierć Anty-fanom Postala 2
ODPOWIEDZ