[POMOC] Śmiertelne zombi/cykl dnia i nocy
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Mam problem, otóz czy jest możliwe śmiertelne zombi jeśli tak to jak to zrobić I drugie pytanie z tematu jak zrobić noc Proszę o pomoc, z góry dzięki
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Zombie są śmiertelne, trzeba rozwalić im łby, np. obrzynem, lub młotem. Zombie mające HP, i takie które można zabić np. z maszynówy, są w Props Launcherze kanka.
Co do dnia i nocy, na niektórych mapach widziałem noc, ale nie wiem jak ją zrobić.
Co do dnia i nocy, na niektórych mapach widziałem noc, ale nie wiem jak ją zrobić.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Nie kumam co miałeś na myśli mówiąc launcherze kanka. Niezbyt kumam
Ps. Pytania dalej aktualne.
Ps. Pytania dalej aktualne.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Z tym dniem i nocą to byłby nie lada problem, ponieważ trzeba by się bawić z MaterialSwitch'ami (których w życiu nie używałem) i zrobić sekwencje kilku ładnych tekstur nieba w SkyBox'ie oraz bardzo dobrze sterowane dynamiczne oświetlenie mapy. Moim zdaniem, choć na upartego (bardzo upartego) dało by się zrobić taki cykl, to jednak nie jest to silnik, który przyjaźnie do tego podejdzie. Bo chyba zrobienie jedynie dwóch tekstur (jak w GTA) - dnia i nocy byłoby zbyt prostackie. Druga sprawa, że dynamiczne oświetlenie całej mapy będzie chodziło drętwo nawet na nie wiem jak dobrej maszynie.
Speed means freedom of the soul
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Dzięki, spróbuje skopiować odpowiednie tekstury z innych map z nocą, a co do drugiego to wciąż nie wiem co zrobić
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Props Launcher- broń zrobiona przez kanka która strzela samochodami, maczetami(...)...i zombie
https://www.forum.postalsite.info/topics ... 93,210.html
https://www.forum.postalsite.info/topics ... 93,210.html
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
A nie dało by się tak ustawić, aby normalnie sobie zombi szło i żołnierze go rozstrzelali, bo ja próbowałem ustawić mu mało hp, ale nic wciąż nieśmiertelny . Co robić
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
No właśnie tak jest w Propslauncher(możesz także przywołać SWAT), albo spróbuj zainstalować Zombie Launcher.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
No dobra, ale czy nie da się tak zrobić bez tego, bo mi chodzi o to, żeby zombi przy włączeniu mapy chodziło o drazu ŚMIERTELNE, a nie żebym go musiał najpierw wystrzelić( śmiesznie to brzmi ), ale mówie poważnie
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Moja rada jest taka, że zombie musi pozostać nieśmiertelne, dopóki jego głowa nie zostanie rozwalona. Bo takie już po prostu są. Gdyby dało się je załatwić wpakowując im w klatę magazynek z M16 nie były by zombiakami, rozumisz?
Speed means freedom of the soul
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Może inaczej jak się nazywa opcja (jeśli taka jest) dzięki której zombi trzeba rozwalać poprzez rozwałke głowy( mi chodzi oto, że jakby była to bym ją wyłączył, albo zmienił) Proszę o pomoc w tej sprawie ->
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 19:21 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 2 razy.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może i taka opcja jest, ale ukryta tak, że znaleźć bardzo trudno. W każdym razie - lepiej to obejść, tworząc nową klasę bystandera, który zachowuje się jak zombi (ma jego dźwięki, animacje, tekstury) ale jest podklasą przechodnia. Czyli, gdy są w grze klasy zombi (jest ich dużo), np.
AWZombie - AW7Zombie - AW7ZombieNRTom
to możesz pokusić się o zrobienie takiej klasy
AWBystander - AW7Person - AW7MyZombie
gdzie te AW7MyZombie to skopiowana klasa AW7Bystanders oraz wyedytowana tak, by miała w defaultproperties wszystkie tekstury, animacje i dźwięki, jakich używają zombie. Dodatkowo możesz zwiększyć odporność na strzały (żywotność) itd...
AWZombie - AW7Zombie - AW7ZombieNRTom
to możesz pokusić się o zrobienie takiej klasy
AWBystander - AW7Person - AW7MyZombie
gdzie te AW7MyZombie to skopiowana klasa AW7Bystanders oraz wyedytowana tak, by miała w defaultproperties wszystkie tekstury, animacje i dźwięki, jakich używają zombie. Dodatkowo możesz zwiększyć odporność na strzały (żywotność) itd...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Pokombinowałem noi serie prób nie przyniosły żadnego skutku, mógłbyś opisać jak to zrobić, aby za działało, jakbyś mógł to od początku, bo mi tego po prostu ,,nie wykryło" ( chodzi mi o zrobienie nowej klasy noi gdzie dokładniej ustawic dźwięki zombie itd.). Czy pawn attitues nowej postaci czy jak
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chm, trudno wszystko tłumaczyć, zwłaszcza gdy pewnie próbowałeś więcej możliwości, niż ja. A jak co robić? To musisz w skryptach robić, zmienić defaultproperties.
Na początek zaprzyjaźnij się z Notepad++. Zależnie od wersji ma albo nie ma wtyczki Compare. Jeśli nie ma, ściągnij ją stąd: https://notepad-plus.sourceforge.net/uk/download.php Otwierasz w programie skrypty AW7ZombieNRTom.uc i AW7Bystanders.uc Teraz skrót [Alt]+[D] i masz dwa pionowe panele i zaznaczone kolorami różnice obu plików, w tym owych defaultproperties. Ten sposób jest najlepszym na wniknięcie w tajemnice skryptów. Tworzysz nową paczkę, albo, co wygodniejsze, taki swój skrypt dodajesz do swojej mapy w lokalizacji MyLevel.
A jak eksportować skrypty i tworzyć z nich nowe paczki .U chyba wiesz. Jeśli nie, napisz, coś się zaradzi. No i oblukaj co jest na o tym na forum.
Na początek zaprzyjaźnij się z Notepad++. Zależnie od wersji ma albo nie ma wtyczki Compare. Jeśli nie ma, ściągnij ją stąd: https://notepad-plus.sourceforge.net/uk/download.php Otwierasz w programie skrypty AW7ZombieNRTom.uc i AW7Bystanders.uc Teraz skrót [Alt]+[D] i masz dwa pionowe panele i zaznaczone kolorami różnice obu plików, w tym owych defaultproperties. Ten sposób jest najlepszym na wniknięcie w tajemnice skryptów. Tworzysz nową paczkę, albo, co wygodniejsze, taki swój skrypt dodajesz do swojej mapy w lokalizacji MyLevel.
A jak eksportować skrypty i tworzyć z nich nowe paczki .U chyba wiesz. Jeśli nie, napisz, coś się zaradzi. No i oblukaj co jest na o tym na forum.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Black_Dragon
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 gru 2010, 22:17
- Lokalizacja: Skądś
to props launcher w tej broni wybierz EdZombie to jest śmiertelny zombie z wszystkiego dednie a zoombie random to jest nieśmiertelny
Śmierć Anty-fanom Postala 2