[POMOC] problem z texturami
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
robiłem sobie skina i dobra zrobiłem zapisałem tam gdzie czeba dds zrobiłem uruchamiam gre i gram ide sobie ide a tam jakiś gościu z szarą głowom idzie albo cali są szarzy niewiem o co chodzi ale3 tego typa co zrobiłem to jest poprawnie zrobiony instalowałem chyba z 5 razy i nic ciągle tylko dam tego skina to szary ludek powraca błagam pomocy
=Marty$=
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zapisałeś *.DDS tam gdzie trzeba? Coś czuję, że zapisałeś tą grafę jako DDS bezpośrednio w folderze Textures.
1. Zrób grafikę w formacie BMP i taką zaimportuj do paczki z teksturami. Czyli otwórz PostEd, wybierz paczkę *.utx i z menu wybierz Import. W okienku, jakie się pojawi wpisz właściwe dane: nazwę tekstury, grupę (jeśli oryginalny obrazek jest w takiej) oraz nazwę paczki.
2. Jeśli to nie zadziała, to zapisz swoją grafikę pod inną, nową paczką .UTX. Zrestartuj PostEd, wczytaj swoją nową paczkę, wczytaj paczkę, którą chcesz edytować i w tej oryginalnej paczce na wybranej teksturze wybierz z prawoklika opcję Rename. Zmień nazwę i paczkę. Daj paczce byle jaką nazwę - i tak nie musisz jej zapisywać przy zamykaniu PostEda - manewr jest potrzebny tylko po to, by się powiodła następna czynność.
3. Przejdź do tej swojej paczki z edytowaną graficzką. Z prawoklika wybierz Rename. I daj oryginalną nazwę zastępowanej grafiki i nazwę paczki, do której chcesz to zaimportować. Bo nazwa jest już wolna, zwolniłeś ją w powyższym 2. kroku. Zapisz paczkę. Sprawdź w grze.
1. Zrób grafikę w formacie BMP i taką zaimportuj do paczki z teksturami. Czyli otwórz PostEd, wybierz paczkę *.utx i z menu wybierz Import. W okienku, jakie się pojawi wpisz właściwe dane: nazwę tekstury, grupę (jeśli oryginalny obrazek jest w takiej) oraz nazwę paczki.
2. Jeśli to nie zadziała, to zapisz swoją grafikę pod inną, nową paczką .UTX. Zrestartuj PostEd, wczytaj swoją nową paczkę, wczytaj paczkę, którą chcesz edytować i w tej oryginalnej paczce na wybranej teksturze wybierz z prawoklika opcję Rename. Zmień nazwę i paczkę. Daj paczce byle jaką nazwę - i tak nie musisz jej zapisywać przy zamykaniu PostEda - manewr jest potrzebny tylko po to, by się powiodła następna czynność.
3. Przejdź do tej swojej paczki z edytowaną graficzką. Z prawoklika wybierz Rename. I daj oryginalną nazwę zastępowanej grafiki i nazwę paczki, do której chcesz to zaimportować. Bo nazwa jest już wolna, zwolniłeś ją w powyższym 2. kroku. Zapisz paczkę. Sprawdź w grze.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...