[POMOC] Pawn Spawner - właściwości

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

25 paź 2008, 23:54

Ten temat poświęciłem Pawn Spawnerowi, a mianowicie zacząłem na nim pracować i nurtują mnie dwie sprawy:

1. Czy da się ustalać co jaki czas będą się pojawiać ludzie/rzeczy :?:
2. Dlaczego kiedy tworze fanatyka, który ma atakować żołnierza i tak go ustawiam strzela tylko do mnie :?: ( ustawiam SE_Attack Tag/ MilitaryScripterTag /czy jakoś tak nie pamiętam zbytnio :P )
Ostatnio zmieniony 25 paź 2008, 23:54 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

27 paź 2008, 16:34

1.Da się w następujący sposób : PawnSpawner Properties/Spawner jest takie coś jak bRandomizeRate ustaw na False, a pod spodem jest SpawnRate tam ustawiasz czas :)
2.Spróbuj tak: po ustawieniu SE_Attack Tag wpisz potem tag Military samo a u góry w InitAiScriptTag wpisz jak pisałem w temacie NPC vs NPC czyli GaryScriptTag albo KrotchyScriptTag.


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

29 paź 2008, 07:42

Ok. Dzięki, a wiesz może jak zrobić, aby postać pojawiła się z bronią w ręku (bystander), bo niezbyt umiem dawać wybraną broń :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

29 paź 2008, 12:42

Jestem w szkole :). Jak będę w domu to Ci napisze .
Ostatnio zmieniony 29 paź 2008, 12:43 przez RaV, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

29 paź 2008, 14:13

Spoko, poczekam :D .
Ostatnio zmieniony 29 paź 2008, 14:14 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

29 paź 2008, 14:33

Jestem, ;] więc ,
- tworzysz przechodnia,
- włączasz jego properties (klikając dwa razy na niego),
- wchodzisz w Pawn Attributes,
- szukasz czegoś takiego jak BaseEquipment
- dwa razy na to naciskasz
- potem naciśnij Add
- potem znowu naciskasz :) na napis None obok jest napisane Weapon Class
- po naciśnięciu na None pojawia się strzałka, naciskasz na nią i wybierasz co on ma posiadać czy granaty czy kase ;d czy jedzenie co chcesz.


Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

29 paź 2008, 14:38

Znaczy ja mówie o Pawn Spawnerze, a nie o normalnym dawaniu broni. Wie ktoś jak to zrobić w Pawn Spawnerze :?:


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

29 paź 2008, 14:42

tak samo przynajmniej ja tak myślę. :) Czyli wchodzisz w PawnAttributes itd., ale to raczej musi być BackupSpawner.


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

31 paź 2008, 11:40

Backup Spawner - Ok. Dzięki już zrobiłem to co chciałem.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2008, 11:41 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
ODPOWIEDZ