Ten temat poświęciłem Pawn Spawnerowi, a mianowicie zacząłem na nim pracować i nurtują mnie dwie sprawy:
1. Czy da się ustalać co jaki czas będą się pojawiać ludzie/rzeczy
2. Dlaczego kiedy tworze fanatyka, który ma atakować żołnierza i tak go ustawiam strzela tylko do mnie ( ustawiam SE_Attack Tag/ MilitaryScripterTag /czy jakoś tak nie pamiętam zbytnio )
[POMOC] Pawn Spawner - właściwości
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Ostatnio zmieniony 25 paź 2008, 23:54 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
1.Da się w następujący sposób : PawnSpawner Properties/Spawner jest takie coś jak bRandomizeRate ustaw na False, a pod spodem jest SpawnRate tam ustawiasz czas
2.Spróbuj tak: po ustawieniu SE_Attack Tag wpisz potem tag Military samo a u góry w InitAiScriptTag wpisz jak pisałem w temacie NPC vs NPC czyli GaryScriptTag albo KrotchyScriptTag.
2.Spróbuj tak: po ustawieniu SE_Attack Tag wpisz potem tag Military samo a u góry w InitAiScriptTag wpisz jak pisałem w temacie NPC vs NPC czyli GaryScriptTag albo KrotchyScriptTag.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Ok. Dzięki, a wiesz może jak zrobić, aby postać pojawiła się z bronią w ręku (bystander), bo niezbyt umiem dawać wybraną broń
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Spoko, poczekam .
Ostatnio zmieniony 29 paź 2008, 14:14 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Jestem, ;] więc ,
- tworzysz przechodnia,
- włączasz jego properties (klikając dwa razy na niego),
- wchodzisz w Pawn Attributes,
- szukasz czegoś takiego jak BaseEquipment
- dwa razy na to naciskasz
- potem naciśnij Add
- potem znowu naciskasz na napis None obok jest napisane Weapon Class
- po naciśnięciu na None pojawia się strzałka, naciskasz na nią i wybierasz co on ma posiadać czy granaty czy kase ;d czy jedzenie co chcesz.
- tworzysz przechodnia,
- włączasz jego properties (klikając dwa razy na niego),
- wchodzisz w Pawn Attributes,
- szukasz czegoś takiego jak BaseEquipment
- dwa razy na to naciskasz
- potem naciśnij Add
- potem znowu naciskasz na napis None obok jest napisane Weapon Class
- po naciśnięciu na None pojawia się strzałka, naciskasz na nią i wybierasz co on ma posiadać czy granaty czy kase ;d czy jedzenie co chcesz.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Znaczy ja mówie o Pawn Spawnerze, a nie o normalnym dawaniu broni. Wie ktoś jak to zrobić w Pawn Spawnerze
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
tak samo przynajmniej ja tak myślę. Czyli wchodzisz w PawnAttributes itd., ale to raczej musi być BackupSpawner.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Backup Spawner - Ok. Dzięki już zrobiłem to co chciałem.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2008, 11:41 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz