[POMOC] NPC vs NPC
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Czy wie któs może jak zrobić, aby NPC zaatakowało NPC, czyli na przykład: początek gry talib podbiega do policjanta i zaczyna strzelać do niego. Proszę o pomoc.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Myślę że wystarczy ustawić dla Taliba param. PlayerIsEnemy.
Wtedy on zacznie bić gracza po czym policjant zastrzeli Taliba.
Wtedy on zacznie bić gracza po czym policjant zastrzeli Taliba.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Ale mi chodzi o to, aby na przykład Członek RWS bez pomocy gracza zaczął atakować glinę, tak jak to było w Apocalypse Weekend kiedy to talib zastrzelił dwóch cywili sam z siebie i chodził sobie dalej?
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 12:20 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jest coś takiego jak Gang w PawnAttributes. Możesz przydać danym postaciom stosowny, ale nie wiem już jak to się ma ustawianiem tego. Gdzieś był w necie dobry tutek o tym, byłbym wdzięczny, gdyby ktoś go odnalazł...
Ale tez możesz, i to jest pewniejsze, ustawić konkretne zachowanie. We właściwościach RWSowca - jakie? Sprawdź w samej mapie w AW, które, bo sam nie wiem.
Ale tez możesz, i to jest pewniejsze, ustawić konkretne zachowanie. We właściwościach RWSowca - jakie? Sprawdź w samej mapie w AW, które, bo sam nie wiem.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
O ile mnie pamięć nie myli, była taka mapka gdzie Gary z Krotchym nawalali się na ringu. Może tam znajdziemy odpowiedź?
Tu jest download
Tu jest download
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 20:04 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
No i wszystko jasne. Musi być postać stworzona Pawn Spawnerem. Ustawia się po prostu PawnInitalState SE_AttackTag a niżej wrzucamy Tag osoby którą napastnik ma zaatakować.
Ja u siebie w PostED wpisuje to co napisał poprzednik, ale jeszcze w Pawn Attributes pierwsza opcja "InitAiScriptTag" wpisuje GaryScriptTag lub KrotchyScriptTag. Np. Jak chce zrobić walke to robię Pawn Spawner'a w jakimś miejscu i wpisuje to co napisałem wyżej ja i mój poprzednik:
- w InitAiScriptTag wpisujemy GaryScriptTag na dole zmieniamy PawnInitalState SE_AttackTag i wpisuje osobę, którą ma zaatakować nasz NPC,
- później tworzę drugiego Pawn Spawner'a w innym miejscu i robimy wszystko to co z pierwszym tylko, że zamiast GaryScriptTag wpisuje KrotchyScriptTag i włączamy gre
P.S. - nie wiem co by się stało gdybym wpisał to samo np. GaryScriptTag i w drugim Spawner'ze GaryScriptTag.
- w InitAiScriptTag wpisujemy GaryScriptTag na dole zmieniamy PawnInitalState SE_AttackTag i wpisuje osobę, którą ma zaatakować nasz NPC,
- później tworzę drugiego Pawn Spawner'a w innym miejscu i robimy wszystko to co z pierwszym tylko, że zamiast GaryScriptTag wpisuje KrotchyScriptTag i włączamy gre
P.S. - nie wiem co by się stało gdybym wpisał to samo np. GaryScriptTag i w drugim Spawner'ze GaryScriptTag.