[POMOC] NPC vs NPC

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

28 wrz 2008, 10:17

Czy wie któs może jak zrobić, aby NPC zaatakowało NPC, czyli na przykład: początek gry talib podbiega do policjanta i zaczyna strzelać do niego. Proszę o pomoc.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

28 wrz 2008, 10:42

Myślę że wystarczy ustawić dla Taliba param. PlayerIsEnemy.
Wtedy on zacznie bić gracza po czym policjant zastrzeli Taliba.


Awatar użytkownika
Pablo Abruzzi
Seryjny zabójca
Posty: 398
Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
Lokalizacja: Niedaleko Katowic

28 wrz 2008, 11:20

Ale mi chodzi o to, aby na przykład Członek RWS bez pomocy gracza zaczął atakować glinę, tak jak to było w Apocalypse Weekend kiedy to talib zastrzelił dwóch cywili sam z siebie i chodził sobie dalej?
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 12:20 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 wrz 2008, 18:04

Jest coś takiego jak Gang w PawnAttributes. Możesz przydać danym postaciom stosowny, ale nie wiem już jak to się ma ustawianiem tego. Gdzieś był w necie dobry tutek o tym, byłbym wdzięczny, gdyby ktoś go odnalazł...

Ale tez możesz, i to jest pewniejsze, ustawić konkretne zachowanie. We właściwościach RWSowca - jakie? Sprawdź w samej mapie w AW, które, bo sam nie wiem.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

30 wrz 2008, 20:01

O ile mnie pamięć nie myli, była taka mapka gdzie Gary z Krotchym nawalali się na ringu. Może tam znajdziemy odpowiedź?

Tu jest download
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 20:04 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Demonical Monk
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 138
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27

30 wrz 2008, 20:44

No i wszystko jasne. Musi być postać stworzona Pawn Spawnerem. Ustawia się po prostu PawnInitalState SE_AttackTag a niżej wrzucamy Tag osoby którą napastnik ma zaatakować.


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

18 paź 2008, 12:20

Ja u siebie w PostED wpisuje to co napisał poprzednik, ale jeszcze w Pawn Attributes pierwsza opcja "InitAiScriptTag" wpisuje GaryScriptTag lub KrotchyScriptTag. Np. Jak chce zrobić walke :) to robię Pawn Spawner'a w jakimś miejscu i wpisuje to co napisałem wyżej ja i mój poprzednik:
- w InitAiScriptTag wpisujemy GaryScriptTag na dole zmieniamy PawnInitalState SE_AttackTag i wpisuje osobę, którą ma zaatakować nasz NPC,
- później tworzę drugiego Pawn Spawner'a w innym miejscu i robimy wszystko to co z pierwszym tylko, że zamiast GaryScriptTag wpisuje KrotchyScriptTag i włączamy gre :))
P.S. - nie wiem co by się stało gdybym wpisał to samo np. GaryScriptTag i w drugim Spawner'ze GaryScriptTag.


ODPOWIEDZ