[POMOC] koniec gry

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

24 kwie 2009, 12:56

Witam, napiszę tutaj krótko w czym problem. Jak mam zrobić żeby był koniec gry po zabiciu jakiejś osoby. Czyli zabijam kogoś i kończy się gra :)


Awatar użytkownika
Loc
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1996
Rejestracja: 20 sie 2008, 14:31
Lokalizacja: Outer-Outer Heaven

26 kwie 2009, 15:48

Eehm... nie da się?

Najpierw wyjaśnij, o co Ci chodzi z tym końcem gry. To ma byc przegrana, wygrana, czy jak?


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

26 kwie 2009, 17:04

Chodzi o coś w stylu szatana w ED i Mike'a w AW. Nie wiem jak


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

27 kwie 2009, 14:36

musisz dodać do mapy scripted trigger i ustawić end of game


Awatar użytkownika
RaV
Modder
Modder
Posty: 132
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:12

27 kwie 2009, 16:19

Zrobiłem tak, ale najpierw trzeba chyba ustawić, że ma się to uruchomić po zabiciu no tego ludzika :D No i pytanie jak to zrobić ?


 



www.youtube.com/user/Leukocytowaty check my beaatttz



 
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

27 kwie 2009, 16:47

musisz zrobić kolejnego scripted trigera i ustawic enemy health i najpierw wpisać tag tego kogoś kogo chcesz zabic a potem ikonke która będzie wyswietlala zycie wroga a potem połączyć to wszystko triggerem


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 kwie 2009, 01:09

Khem, trochę jak szyfrem pisane, gdy czyta to niewtajemniczony. Dobrze, że jest odpowiedź, ale lepiej, gdyby była bardziej strawna.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 wrz 2009, 18:34

a jak zrobić żeby gra zakańczała się po wejściu np. do domku ? albo otwartego grobu [taki szajs] xD


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

20 paź 2009, 10:33

Ok , Rozczytujemy posty wyżej :}

Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'

Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
Następnie w tym triggerze wchodzimy do zakładki 'event' i w polu event wpisujemy 'Koniec'
czyli to co daliśmy temu gościowi , i kiedy gościu po zabiciu zniknie , to wtedy mamy koniec gry :}

Ikonki nie wiem jak dodać , chyba że się mylę to co napisałem , aczkolwiek nie testowałem bo jeszcze mam sporo do zrobienia przed moim 'końcowym bossem'
Ale zapewne z tą ikonką to też musi być tag postaci ...

PS.Sory za Post by post ale chciałem żeby post był uważany że jest nowa odpowiedź , bo jakbym edytował to gościu by nic nie wiedział , jak i wszyscy inni :) :)


EdIt:
Ach błędy mam :D:
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'

Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
W polu 'tag' wpisujemy 'boss'

Następnie stawiamy kolejnego Scripted Triggera , wtedy już musimy zaznaczyć w opcjach Enemy Health i w polu tag wpisać 'Koniec' a w 'event' dać 'boss'
Ostatnio zmieniony 07 lis 2009, 08:44 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ