Polski Dubbing do P3

Część, z której RWS się śmieje, a sami wypuścili Postala 4
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 gru 2012, 00:22

prawdziwy 666 pisze:gry nazywa się "elektroniczną rozrywką" dlatego że mają być źródłem rozrywki
Jakie to piękne stwierdzenie... :roll:
prawdziwy 666 pisze:wiecie że gdy ktoś kupi akella spin-offa do serii Postal na steamie (bo tylko tam jest) to akella dostaje całe pieniądze a RWS jak to się mówi figę z makiem???
Wiemy, wiemy. I to jest ta brzydka strona przemysłu growego. ;) No a Steam też chyba swoje zbiera co?
prawdziwy 666 pisze:z punktu widzenia przeciekowego gracza który gra w gry dla rozrywki
Przeciekowy?? Skąd pochodzi takie określenie?
prawdziwy 666 pisze:wiem Tiq że powiedziałeś że już dość ale
Skoro trzeba. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

31 gru 2012, 00:39

Tiquill pisze:No a Steam też chyba swoje zbiera co?
to oczywiste Steam bierze procent a resztę daje temu kto tą grę umieścił (głownie wydawcy którym w tym przypadku jest akella)
Przeciekowy?? Skąd pochodzi takie określenie?
D'oh!

pomyłka miało być "przeciętnego"

(zrobiłem to tak napisałem błędnie "przecieknego" a potem poprawiłem na pierwsze co zaproponowała poprawa pisowni)
Jakie to piękne stwierdzenie... :roll:
coś mi się nie podoba to wywracanie oczami

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2012-12-31, 01:07 ]
Chętnie używam tej emotki na pozytywne określenie "marzyciel", tak jak teraz. Bo nie mam lepszej. To NIE jest powątpiewanie.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, 00:41 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 2 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

31 gru 2012, 01:20

prawdziwy 666 pisze:
ZigHor pisze:Nie każdy uważa ją za bajeczną grę marzeń
gry można podzielić na

wspaniałe

takie w które da się grać pomimo tego że nie są najlepsze

i okropne

akella spin-off zalicza się niestety do tej trzeciej
Źle jest, ale nie wszystko stracone [[nie wszystko]]. :P
EDIT: Źle jest, ale nie aż tak :D
prawdziwy 666 pisze:
ZigHor pisze:a z jakiego jeszcze? CDA?
z punktu widzenia przeciekowego gracza który gra w gry dla rozrywki
Hmm. Racja, ale czasem [czasem] oni polegają na głosie jakiegoś tam Rocka czy Erocka, GejGejDżokera czy kij tam wie czego :D
prawdziwy 666 pisze:
ZigHor pisze:W jakim sensie? Chodzi ci o brak skakania, misje czy inne wartości jak grafika, animacja czy inteligencja postaci?
używanie broni

jest niedopracowane

frustrujące i toporne

w połączeniu z takimi rzeczami jak koszmarnie zrobioną detekcją obrażeń

sprawia że cieszyć się tą grą jest bardzo ciężko
ZigHor pisze:a ktoś mówi, że wpada w euforie gdy gra w tę grę?
gry nazywa się "elektroniczną rozrywką" dlatego że mają być źródłem rozrywki

nawet bardzo trudne, gry po mimo tego że mogą być frustrujące i tak nadal mogą być przyjemne
Rację masz i to dużo :D
Co do mechaniki broni, najbardziej nurtujące są bronie białe. Reszta jest dobra. Jednak zadawanie i wykrywanie obrażeń jest do dupy (ucinanie kończyn itd.) Najbardziej wkurwia mnie to, że gra była dobra [praktycznie gra moich marzeń], a po 2010 kicha. Może i Akella jest na tyle pojebana, żeby spartolić tak ważną grę, a może zrobili to celowo? Kij ich tam wie.
prawdziwy 666 pisze:btw wiecie że gdy ktoś kupi akella spin-offa do serii Postal na steamie (bo tylko tam jest) to akella dostaje całe pieniądze a RWS jak to się mówi figę z makiem???
To jest zdecydowanie przejebane. Po co Akella mieszała w to dupe - to ja nie wiem. Nie słyszałem o tym nic - ani o tym, że RWS pozwoliło im dokończyć III, ani o tym, że RWS mogło sprzedać prawa akelli.
Tiquill pisze:
ZigHor pisze:jak neony z polskimi nazwami
Nie bardzo to widzę. Jeśli gra przedstawia anonimowe miasto gdzieś w świecie - to może być. Ale gdy jest to miasto, jak Paradise, amerykańskie, to zostańcie przy amerykańskich realiach.
To już lepiej spolszczyć całą grę :D
Rzeczywiście lepiej było by zostawić Ameryke w Ameryce, czyli "Postal jedzie do Ameryki!" a nie "Postal mieszka w kurwa zmutowanej pseudo Polsko-Ameryce."
Ale w Postalu 2 nie przeszkadzają spolszczone ważniejsze elementy. Chociaż to zły pomysł, ale można próbować :D
prawdziwy 666 pisze: D'oh!

pomyłka miało być "przeciętnego"

(zrobiłem to tak napisałem błędnie "przecieknego" a potem poprawiłem na pierwsze co zaproponowała poprawa pisowni)
XD

Jak dla mnie, Postal mógłby spakować swoje animacje, TPP, wziąć w ręce M60, Badgersaw i swoją Łopatę i przeprowadzić się w Unreal Engine 3 do nowego Catharsis.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 gru 2012, 01:35

BIP! BIP! Za dużo wulgaryzmów, ZigHor. Co prawda regulamin na to zezwala, ale tylko gdy inaczej nie można, według wyczucia użytkownika. Nie czyń tak więcej. :faja:

Potrzebne obeznanie w materii. ;)

ZigHor pisze:Jak dla mnie, Postal mógłby spakować swoje animacje, TPP, wziąć w ręce M60, Badgersaw i swoją Łopatę i przeprowadzić się w Unreal Engine 3 do nowego Catharsis.
Ha! Tylko na to czekam. Tak powinno być od samego początku. 8-)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

31 gru 2012, 01:49

Tiquill pisze:BIP! BIP! Za dużo wulgaryzmów, ZigHor. Co prawda regulamin na to zezwala, ale tylko gdy inaczej nie można, według wyczucia użytkownika. Nie czyń tak więcej. :faja:
Wybacz, trochę się zapędziłem :D
Tiquill pisze:
ZigHor pisze:Jak dla mnie, Postal mógłby spakować swoje animacje, TPP, wziąć w ręce M60, Badgersaw i swoją Łopatę i przeprowadzić się w Unreal Engine 3 do nowego Catharsis.
Ha! Tylko na to czekam. Tak powinno być od samego początku. 8-)
Dokładnie :P


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

31 gru 2012, 11:40

ZigHor pisze:Źle jest, ale nie wszystko stracone [[nie wszystko]]. :P
EDIT: Źle jest, ale nie aż tak :D
Źle nie jest, jest tragicznie. Brak edytora pogrzebał wszystko w głębokim grobie. Nie będę się jednak wywodził jeszcze raz na ten temat. Szkoda klawiatury
ZigHor pisze:Jak dla mnie, Postal mógłby spakować swoje animacje, TPP, wziąć w ręce M60, Badgersaw i swoją Łopatę i przeprowadzić się w Unreal Engine 3 do nowego Catharsis.
Jak dla mnie wszystko można by spakować i na tej podstawie stworzyć mega rozszerzenie do P2. To by mi całkowicie wystarczyło


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

31 gru 2012, 13:44

EDIT:@up P2R ma w założeniu (legalnie) wyciągnięcie modeli z P3 i wsadzenie do P2R. W zasadzie chciałbym odtworzyć P2 na UnrealEngine 3.0, ale jest jeden problem. Nie umiem Uscript na tyle, by móc coś napisać godnego. Jak ktoś znajdzie chętnego programistę do przepisywania kodów i systematyki gry za darmo to chyba mu kupię maskę konia z Allegro.

Po co takie problemy? Po prostu spolszczymy waszą shitową grę. Będziemy mieli przy tym zabawę, czemu nie?
ZigHor pisze:bo jakiś frajer na YT zagra w nią pół godziny i stwierdzi 1/10).
Nagrałem pierwszy na YouTube gameplay z Postal III jeszcze dzień przed premierą. Trwa godzinę, każdy zobaczył i sam ocenił. Ja opinii nie wydałem. Opinie są podzielone, przeważnie jednak negatywnie to oceniają. Ale, mamy się bawić tym. Nikt tego nie robi dla kasy (spolszczenia/dubbingu) a jedynie z przyjemności i własnej satysfakcji, że coś robi fajnego. Poszłoby coś od "PostalSite" oficjalnie, że spolszczenie. Takie... ożywienie sceny gry i przypomnienie o tym forum.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, 13:52 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

31 gru 2012, 14:01

MaKiPL pisze:W zasadzie chciałbym odtworzyć P2 na UnrealEngine 3.0, ale jest jeden problem. Nie umiem Uscript na tyle, by móc coś napisać godnego.
Mieliśmy robić coś takiego, jak Postal 2: UDK ale zrezygnowaliśmy z niego. Nie wiem dlaczego. Poustawiałem terrain (heightmapa suburbs-3), powstawiałem tam coś i tyle.
MaKiPL pisze:
ZigHor pisze:bo jakiś frajer na YT zagra w nią pół godziny i stwierdzi 1/10).
Nagrałem pierwszy na YouTube gameplay z Postal III jeszcze dzień przed premierą.
Ale TY nie wydałeś opinii o tej grze. Mówię o jakichś kolesiach, których gracze bazują na ich ocenach. Nie wiem ilu masz widzów/zwolenników, ale chodzi mi o bardzo wpływowych/sławnych (takie Erocki itp.).


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

31 gru 2012, 15:25

ZigHor pisze: Ale TY nie wydałeś opinii o tej grze. Mówię o jakichś kolesiach, których gracze bazują na ich ocenach. Nie wiem ilu masz widzów/zwolenników, ale chodzi mi o bardzo wpływowych/sławnych (takie Erocki itp.).
Tak, rozumiem. Masz rację, mogą mieć zły humor i zjechać grę. Potem mam takie sytuacje, że kolega śmieje się z Final Fantasy, bo: "tam tylko X się naciska". Gdy się pytam czy grał, odpowiada, że widział recke. Na przykład tutaj:

Ludzie oglądają a potem są takie komentarze:
"when the Asian guy hate ff and the white guy like it you know this game must be bad lol"
Beznadzieja...


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 gru 2012, 17:17

Lepiej wciskać X niż Esc przewijając filmiki. Grasz minutę filmiki przewijasz 5, masakra.
Zazwyczaj takie gry lądują w śmietniku. Niestety takich gier jest coraz więcej. :/


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

31 gru 2012, 17:25

Nie wiem , może łatwiej jest robić filmiki niż grę.
I mnie to denerwuje.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

31 gru 2012, 22:48

Na pewno nie przypadłby wam do gustu Heavy Rain, exclusive na PS3. Najbardziej filmowa gra jaka powstała. :) Super tytuł, może ktoś z Was grał?


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

31 gru 2012, 22:51

Tak.
Nie stety tylko tytuł ,i szkoda :(.
A mieło być tak pięknie .


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sty 2013, 01:52

ZigHor pisze:
Tiquill pisze:
ZigHor pisze:Jak dla mnie, Postal mógłby spakować swoje animacje, TPP, wziąć w ręce M60, Badgersaw i swoją Łopatę i przeprowadzić się w Unreal Engine 3 do nowego Catharsis.
Ha! Tylko na to czekam. Tak powinno być od samego początku. 8-)
Dokładnie :P
Ciekawe co się dzieje z autorem tego filmiku...
Silver Dragon pisze:Źle nie jest, jest tragicznie. Brak edytora pogrzebał wszystko w głębokim grobie.
Ale pomysł odwrotny, nie wyciskać łez za brakiem edytora na Source'u, ale grę w dobrze znany silnik przenieść to zaiste zajebiste. A jeśli:
MaKiPL pisze:P2R ma w założeniu (legalnie) wyciągnięcie modeli z P3 i wsadzenie do P2R.
Jeśli to się uda, to tak naprawdę ja nie chcę, by:
MaKiPL pisze:W zasadzie chciałbym odtworzyć P2 na UnrealEngine 3.0, ale jest jeden problem. Nie umiem Uscript na tyle, by móc coś napisać godnego. Jak ktoś znajdzie chętnego programistę do przepisywania kodów i systematyki gry
Nie chcę już, w mojej skromnej opinii, by pierwszoplanową pozycją w pracy na reedycją Postala na UE3 był Postal 2. Dalej jednak o tym we właściwszym temacie Postal 2 Resurrected.
ZigHor pisze:Mieliśmy robić coś takiego, jak Postal 2: UDK ale zrezygnowaliśmy z niego. Nie wiem dlaczego. Poustawiałem terrain (heightmapa suburbs-3), powstawiałem tam coś i tyle.
A bliżej? Bo chyba coś przegapiłem... Kto miał robić?
ZigHor pisze:Mówię o jakichś kolesiach, których gracze bazują na ich ocenach. Nie wiem ilu masz widzów/zwolenników, ale chodzi mi o bardzo wpływowych/sławnych (takie Erocki itp.).
Erocki srają duże klocki. A ich wy/zjadaczy masy nieprzebrane. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

01 sty 2013, 03:07

Tiquill pisze:Ciekawe co się dzieje z autorem tego filmiku...
Właśnie też mnie to ciekawi; można zawsze wysłać pytanie.
Tiquill pisze:
ZigHor pisze:Mieliśmy robić coś takiego, jak Postal 2: UDK ale zrezygnowaliśmy z niego. Nie wiem dlaczego. Poustawiałem terrain (heightmapa suburbs-3), powstawiałem tam coś i tyle.
A bliżej? Bo chyba coś przegapiłem... Kto miał robić?
Ja i Ryuq (i tak by nie wyszedł :P). Ja miałem takie projekty, jak Postal III Multiplayer, Postal 2: UDK, Postal 2 Mobile, Postal III Blender i Postal III UDK... Niestety nie ma nikogo, kto byłby tym zainteresowany. Postal 2 UDK zaczynałem i mogło by coś wyjść (z większym teamem). Co do Postala III - zawsze chciałem zrobić tę grę, szczególnie na UDK. Jak widzę jak ta gra zmieniła się na gorszę przez te lata...
Na Blendera muszę napisać kamerę TPP w pythonie. Ogólnie to wiadomo o co chodzi.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2013-01-03, 21:56 ]
Dalszą część dyskusji tutaj wydzieliłem do nowego tematu Postal 2 Mobile.


ODPOWIEDZ