Podział misji

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

19 kwie 2007, 19:54

Zastanawiam się, w jaki sposób twórcy Postala III dokonają podziału misji? Na dni (tak jak to było w II części), czy może inaczej, bardziej innowacyjnie?
Ponieważ sam niczego nie wymyśliłem, kieruję to pytanie do Was.


Obrazek
Awatar użytkownika
Luigi
Seryjny zabójca
Posty: 394
Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
Kontakt:

19 kwie 2007, 20:45

Mam nadzieję że będzie podbnie jak w II. Tylko żeby na dzień więcej zadań było.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

19 kwie 2007, 20:47

wydaje mi sie ze znowu zagosci podzial na dni lecz trzeba bedzie wypelniac misje pokolei a nie jak sie chce


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 kwie 2007, 21:21

Przyzwyczajony jestem do podziału na dni. Sprawdził się. Dawał komfortowy margines wolności, zapewniając jednocześnie jakąś chronologię i akceptowalną liniowość. Choć, gdyby podział był na samodzielne misje, też to przyjmę. Pod jednym warunkiem: takie misje nie ograniczałyby mojego pola działania, czyli dawały dostęp do każdej mapy. Nie chcę misji, w której kisiłbym się tylko na jednej czy trzech.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

19 kwie 2007, 21:23

no tez prawda bo jesli mapa przypominala by wielkosciami ta z postal2 to malo radosci byloby na skrawku ziemi <<<jk tu robic rozruby>>>


Awatar użytkownika
Neon
Początkujący morderca
Posty: 97
Rejestracja: 02 kwie 2007, 12:40
Lokalizacja: z nie z tond

20 kwie 2007, 05:43

wedłóg mnie o wiele lepszy jest podział na tydzień albo dwa,tylko żeby było o wiele wiecej miejsca przed LoadZone


&#8482; /...&#8224;-Neon-&#8224;...\ &#8482;
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

20 kwie 2007, 06:29

Neon pisze:tylko żeby było o wiele wiecej miejsca przed LoadZone
tez tego nie lubie idziesz kawalek i wlancza sie wczytywanie to troche moze demerwowac


Awatar użytkownika
Luigi
Seryjny zabójca
Posty: 394
Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
Kontakt:

20 kwie 2007, 06:38

Gdyby nie było load zone, to wtedy gra miałaby o wiele większe wymagania sprzętowe.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

20 kwie 2007, 06:40

wiem ale mogli by uzyc cos bodobnego przy gta SA (chodziarz tam grafika jest kiepska chodzi mi o kolory)


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

20 kwie 2007, 19:00

Ale GTA to klasyka ;-). Zniosę każdą... no dobra: prawie każdą niedogność, byle Postal III stał się obowiązkowym tytułem dla każdego gracza!


Obrazek
Zablokowany