Pochwal się swoją robotą!

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

20 cze 2015, 19:06

Jackal do poprawki ^^ xd

Obrazek

Obrazek


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

20 cze 2015, 23:58

fajnie wygląda ten efekt błyskawicy


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 cze 2015, 18:38

Dalsze prace nad kuszą. :D
Załączniki
Shot00001d.jpg
Shot00001d.jpg (169.34 KiB) Przejrzano 1780 razy


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

23 cze 2015, 19:55

Broń może i fajna, tylko modele bystków i ich reakcje na obrażenia wciąż te same... :|
No ale doceniam robotę.


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 cze 2015, 21:49

Nie wiem czy to też się liczy, ale w końcu jakiś związek z modderką i Postal'em ma. :P
Jeden z wielu projektów, nad którymi teraz siedzę to małe środowisko programistyczne dla Unreal Scriptu, żeby klepanie modów było wygodniejsze. :P
W przyszłości chcę wprowadzić obsługę US z UDK, UE4 i czystego c++.
Na razie podświetlanie składni wyłączyłem, bo jeszcze całej nie zrobiłem,
ale jako-tako da się w tym już pisać, wliczając w to mały projekt (na razie) na 5 plików ze skryptem.
Załączniki
USCShoot2015.jpg
USCShoot2015.jpg (163.79 KiB) Przejrzano 1767 razy


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

23 cze 2015, 21:50

Nie deprecjonuj roboty sebka, broń i tak fajna :)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 cze 2015, 21:58

Dzienis pisze:Broń może i fajna, tylko modele bystków i ich reakcje na obrażenia wciąż te same...
Bo to "tylko" mod na broń.
Dzienis pisze:No ale doceniam robotę.
Yossarian pisze:broń i tak fajna
:ok:
Yossarian pisze:Nie deprecjonuj roboty sebka
i Rycha. ;)

@
USCShoot2015.jpg
fak. zły rok dałem w programie xD
Ostatnio zmieniony 23 cze 2015, 21:59 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

23 cze 2015, 22:00

Yossarian pisze:Nie deprecjonuj roboty sebka, broń i tak fajna :)
Nie deprecjonuję, chwalę go za pracę.
To RWS należy ganić za to, że przez ich lenistwo od dwunastu lat mordujemy tych samych ludzi, którzy reagują na śmierć/obrażenia/kalectwo w ten sam nudny już i przewidywalny sposób.
Fajnie, że jest od groma nowych broni, ale używanie ich nie cieszy już tak jak dawniej. Przez przestarzałe modele bystków właśnie.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

23 cze 2015, 22:43

seebeek17 pisze:fak. zły rok dałem w programie xD
I masz literówkę „jzyka” zamiast „języka”.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

24 cze 2015, 02:07

Dzienis pisze:Nie deprecjonuję, chwalę go za pracę.
To RWS należy ganić za to, że przez ich lenistwo od dwunastu lat mordujemy tych samych ludzi, którzy reagują na śmierć/obrażenia/kalectwo w ten sam nudny już i przewidywalny sposób.
Fajnie, że jest od groma nowych broni, ale używanie ich nie cieszy już tak jak dawniej. Przez przestarzałe modele bystków właśnie.
No to przepraszam, opacznie Cię zrozumiałem. Na szczęście bystków można również ciąć, dematerializować, rozrywać na strzępy, zarażać chorobami, traktować paralizatorem... Jest wiele możliwości :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

05 lip 2015, 21:59

Ja robię mapkę do MP z gry five nights at freddy's 1. Dopiero zacząłem ale i tak daje screena :D
Załączniki
Shot00017.jpg
Shot00017.jpg (49.17 KiB) Przejrzano 1649 razy


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 lip 2015, 21:37

Nie spać, zwiedzać... :)

Obrazek


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

26 lip 2015, 12:37

Spadochron w P2. Cóż za niespodzianka...

Teraz przydałaby się jeszcze mapa z dużym zróżnicowaniem terenu, by można było w pełni to wykorzystać ;)
Ostatnio zmieniony 26 lip 2015, 12:37 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

26 lip 2015, 12:40

Silver Dragon pisze: Teraz przydałaby się jeszcze mapa z dużym zróżnicowaniem terenu, by można było w pełni to wykorzystać ;)
I z dużą ilością otwartych przestrzeni żeby nie lądować ciągle na dachach/słupach, itp. :D
Spadochron zacny, jeszcze samolotu brakuje tylko by wyskoczyć. :)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

26 lip 2015, 14:52

Jest helikopter, dwa statki kosmiczne... Wzlecisz na odpowiednią wysokość i wysiadasz w locie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ