Plamy na modelu

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 cze 2015, 23:15

Nie wiem jak zatytułować ten temat
Do rzeczy jednak

Po raz drugi spotykam się z sytuacją gdzie wszystkie decalsy nachodzą na bystka (Screen). Pierwszy raz był na cus-mapie Ajito do wersji 1337, drugi raz w PL.

Moje pytanie więc brzmi, czy jest to jakiś błąd modelu, właściwości tekstury, czy może jakaś dodatkowa opcja?

Od dłuższego czasu mnie to intryguje
Ostatnio zmieniony 04 cze 2015, 23:16 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 cze 2015, 07:49

Projektor jest ustawiony by świecił na wszystko.
Można by to było naprawić za pomocą pliku ini, który by zmienił kolizję w proporcjach projektora.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 cze 2015, 11:31

Jakby tak udało się zatrzymać projektor na konkretnym modelu, mógłby być ciekawy mod
Wyświetlanie ran na bystkach byłoby ciekawym urozmaiceniem gry ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 cze 2015, 12:57

Jakby tak udało się zatrzymać projektor na konkretnym modelu, mógłby być ciekawy mod
Da się przyczepić projektor do postaci, tak działa mod dodający cienie.
Silver Dragon pisze:Wyświetlanie ran na bystkach byłoby ciekawym urozmaiceniem gry ;)
Trochę roboty by z tym było, ale to jest wykonalne.


8=======D
ODPOWIEDZ