[MOD] Persja STP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 gru 2014, 22:26

Najlepiej to by było zrobić nowy controller specjalnie pod kunia. :D
Ale to chyba już nie ma znaczenia skoro ten i tak cie wali jak chce.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2014, 08:39

Ale przecież koń wierzga i staje na tylnich nogach, to o co wam chodzi ? Że za nisko ?
seebeek17 pisze:Najlepiej to by było zrobić nowy controller specjalnie pod kunia. :D
Sam kompilowałeś.
Mam wrażenie że nie graliście. ;>


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 gru 2014, 15:06

Ja się przyznaję bez bicia, że nie przeszedłem całej Persji. ;/
Nie chciało mi się szukać misji, co jak gdzie zrobić. Coś tam czytałem o studni z kotami, ale nwm.
Planujesz może w finalnej wersji zrobić Persję jako całkowity mod? - tzw. z osobnym folderem itp.?
Bo wtedy by była nowa mapa, misje pokazane co jak gdzie, i było by lepiej. :)

Trochę jednak pograłem w to. No co tu powiedzieć...
Mapa zrobiona świetnie. Tekstury dopasowane wyśmienicie, muzyka, obiekty poustawiane idealnie.
Konia na mapie nie znalazłem to dodałem go samemu. Potem dałem mu 50tys. HP i lałem z bazooki, którą też sobie sam dodałem. xd ^^

Skiny fajnie zrobione. Ładne panie, ładni ci nowi.. ee... strażnicy?

Obrazek


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2014, 18:48

Cóż, w udostępnioną wersję tutaj nie grałem. Ale zapodam publicznie parę uwag, jakie wyszły gdy to testowałem.

Mieczyk śliczny, elegancka robota, to i finezyjne ruchy podczas ciachania nim. Nie ma rady, do animacji to się musisz przyłożyć. Artyzm i finezja. ;) I dlaczego złote, co?

Inne dni i misje. Wiesz co, Rycho3D, upierdliwe to, imho, dla gracza, dla ciebie strata czasu. Po grzyba to? Czy myślisz że jest dla mnie atrakcyjne chodzenie po tej samej mapie co dzień? Szukać co znajdę nowego każdego dnia? Liczy się co znajdę w poniedziałek. Gdybym miał rozpiskę, co danego dnia jaka misja do spełnienia, to jeszcze tak. Wtedy wiem po co idę. A w ciemno pakować się w nowy dzień - NIE.

Stale widzę tu klimaty zoroastryzmu (Zaratusztra, mazdaizm, starożytna Persja przecież) i wcale nie pasuje mi islam, półksiężyc i czasy późniejsze. Co wy na to, ludziska? Wyznawcy zoroastryzmu to czciciele ognia, wystawiali ciała zmarłych na powietrze, na platformach. Smród i święty ogień; i strażnicy tegoż ognia. I teraz jaskinia, noc, płoną pochodnie, na rusztowaniach szkielety, z głębi jaskini pomruki zombie... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2014, 18:58

Tiquill pisze:Gdybym miał rozpiskę, co danego dnia jaka misja do spełnienia, to jeszcze tak. Wtedy wiem po co idę. A w ciemno pakować się w nowy dzień - NIE.
Misje i miejsca pokrywają się z tymi z postala wystarczy włączyć plan, A to plan ;)
Załączniki
map_day1.jpg
map_day1.jpg (216.53 KiB) Przejrzano 3150 razy


8=======D
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

25 gru 2014, 19:03

W mordkę Tiquill mi to pasuje, duża mapka z nowym motywem bez ciągłego ładowana, można sobie pograć/przejść raz jeszcze dla odmiany.
Misje narazie były takie same i koleś skleślał co trzeba.

@Edit
Grafike widziałem, ładna ale mapka miała u mnie stary wygląd.
Pewnie miałem sobie sam importować trudno.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 19:09 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

25 gru 2014, 19:05

Tiquill pisze:I teraz jaskinia, noc, płoną pochodnie, na rusztowaniach szkielety, z głębi jaskini pomruki zombie... ;)
Wchodzisz do jaskini, mrok rozświetlony pochodniami, aż tu nagle z czeluści jaskini dobiega głos: ŻRYJ KUPĘ, PORĄBANY KLOCKIEM GNOJU' xD


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2014, 19:08

Rycho3D pisze:A to plan ;)
No i git! :)
Silver Dragon pisze:aż tu nagle z czeluści jaskini dobiega głos: ŻRYJ KUPĘ, PORĄBANY KLOCKIEM GNOJU' xD
No a jak! :D


Acha. Wcale nie interesuje mnie ta Persja jako samodzielny mod, z własnym folderem. P2 Tropic taki właśnie powinien być, własny folder. Ale klimaty Persji - już nie. Krótka, ale obfita przygoda w innym Paradise. Jedna mapa gdzie można łaaaazić ile wlezie, stale coś nowego i jakiś zakamarek. Bo tam jest mnóstwo do zwiedzania, do łażenia, do wdrapywania, do zdobywania, do niszczenia. Wszystko to, co uwielbiam w Postalu 2. A godziny lecą, jedna za drugą. A zabawa stale przednia. I kontakt z wyobraźnią Rycha.

A optymalizacja tej mapy jest wzorcowa. Jezu, tyle tu tego, a wszystko tak płynnie chodzi. :respekt:

Małe acz bogate precjozo. Żaden mappack. ;)
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 19:11 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 gru 2014, 02:17

Daję pomógł za testy (bo masz mało :P ) I czekam na kolejne ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

27 gru 2014, 20:52

Próbuję odpalić z Opcje : Własna mapa: cusPersja
I dzieje się coś takiego:
Załączniki
Ktoś wie czemu tak się dzieje??
Ktoś wie czemu tak się dzieje??
Shot00003.jpg (58.55 KiB) Przejrzano 3067 razy


I regret nothing
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

27 gru 2014, 20:57

Tak samo miałem przy okazji AoH i Traffic. Brakuje Ci jakiegoś pliku, łatki czy czegokolwiek. Ja rozwiązałem swój problem pobierając najnowsze wersje i łatki od Rycha ;).


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

27 gru 2014, 21:06

Właściwie żadnego moda nie mogę odpalić. Próbowałem jeszcze z East Mayberry i Desert Town na AWP. Też to samo.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 gru 2014, 21:11

Musiałeś pomylić pakunki i wrzucić do nie odpowiedniego. Ale jeśli inne mody nie działają to brakuje ci jakiegoś pliku.
Otwórz mapę w edytorze, to wyświetli się lista brakujących plików.


8=======D
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

01 sty 2015, 17:47

Prezentacja Persji w moim wykonaniu na zlecenie Rycha.
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 01 sty 2015, 17:48 przez Mike, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sty 2015, 18:13

YT nie działa


8=======D
ODPOWIEDZ