Najlepiej to by było zrobić nowy controller specjalnie pod kunia.
Ale to chyba już nie ma znaczenia skoro ten i tak cie wali jak chce.
[MOD] Persja STP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ale przecież koń wierzga i staje na tylnich nogach, to o co wam chodzi ? Że za nisko ?
Mam wrażenie że nie graliście.
Sam kompilowałeś.seebeek17 pisze:Najlepiej to by było zrobić nowy controller specjalnie pod kunia.
Mam wrażenie że nie graliście.
8=======D
Ja się przyznaję bez bicia, że nie przeszedłem całej Persji. ;/
Nie chciało mi się szukać misji, co jak gdzie zrobić. Coś tam czytałem o studni z kotami, ale nwm.
Planujesz może w finalnej wersji zrobić Persję jako całkowity mod? - tzw. z osobnym folderem itp.?
Bo wtedy by była nowa mapa, misje pokazane co jak gdzie, i było by lepiej.
Trochę jednak pograłem w to. No co tu powiedzieć...
Mapa zrobiona świetnie. Tekstury dopasowane wyśmienicie, muzyka, obiekty poustawiane idealnie.
Konia na mapie nie znalazłem to dodałem go samemu. Potem dałem mu 50tys. HP i lałem z bazooki, którą też sobie sam dodałem. xd ^^
Skiny fajnie zrobione. Ładne panie, ładni ci nowi.. ee... strażnicy?
Nie chciało mi się szukać misji, co jak gdzie zrobić. Coś tam czytałem o studni z kotami, ale nwm.
Planujesz może w finalnej wersji zrobić Persję jako całkowity mod? - tzw. z osobnym folderem itp.?
Bo wtedy by była nowa mapa, misje pokazane co jak gdzie, i było by lepiej.
Trochę jednak pograłem w to. No co tu powiedzieć...
Mapa zrobiona świetnie. Tekstury dopasowane wyśmienicie, muzyka, obiekty poustawiane idealnie.
Konia na mapie nie znalazłem to dodałem go samemu. Potem dałem mu 50tys. HP i lałem z bazooki, którą też sobie sam dodałem. xd ^^
Skiny fajnie zrobione. Ładne panie, ładni ci nowi.. ee... strażnicy?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Cóż, w udostępnioną wersję tutaj nie grałem. Ale zapodam publicznie parę uwag, jakie wyszły gdy to testowałem.
Mieczyk śliczny, elegancka robota, to i finezyjne ruchy podczas ciachania nim. Nie ma rady, do animacji to się musisz przyłożyć. Artyzm i finezja. I dlaczego złote, co?
Inne dni i misje. Wiesz co, Rycho3D, upierdliwe to, imho, dla gracza, dla ciebie strata czasu. Po grzyba to? Czy myślisz że jest dla mnie atrakcyjne chodzenie po tej samej mapie co dzień? Szukać co znajdę nowego każdego dnia? Liczy się co znajdę w poniedziałek. Gdybym miał rozpiskę, co danego dnia jaka misja do spełnienia, to jeszcze tak. Wtedy wiem po co idę. A w ciemno pakować się w nowy dzień - NIE.
Stale widzę tu klimaty zoroastryzmu (Zaratusztra, mazdaizm, starożytna Persja przecież) i wcale nie pasuje mi islam, półksiężyc i czasy późniejsze. Co wy na to, ludziska? Wyznawcy zoroastryzmu to czciciele ognia, wystawiali ciała zmarłych na powietrze, na platformach. Smród i święty ogień; i strażnicy tegoż ognia. I teraz jaskinia, noc, płoną pochodnie, na rusztowaniach szkielety, z głębi jaskini pomruki zombie...
Mieczyk śliczny, elegancka robota, to i finezyjne ruchy podczas ciachania nim. Nie ma rady, do animacji to się musisz przyłożyć. Artyzm i finezja. I dlaczego złote, co?
Inne dni i misje. Wiesz co, Rycho3D, upierdliwe to, imho, dla gracza, dla ciebie strata czasu. Po grzyba to? Czy myślisz że jest dla mnie atrakcyjne chodzenie po tej samej mapie co dzień? Szukać co znajdę nowego każdego dnia? Liczy się co znajdę w poniedziałek. Gdybym miał rozpiskę, co danego dnia jaka misja do spełnienia, to jeszcze tak. Wtedy wiem po co idę. A w ciemno pakować się w nowy dzień - NIE.
Stale widzę tu klimaty zoroastryzmu (Zaratusztra, mazdaizm, starożytna Persja przecież) i wcale nie pasuje mi islam, półksiężyc i czasy późniejsze. Co wy na to, ludziska? Wyznawcy zoroastryzmu to czciciele ognia, wystawiali ciała zmarłych na powietrze, na platformach. Smród i święty ogień; i strażnicy tegoż ognia. I teraz jaskinia, noc, płoną pochodnie, na rusztowaniach szkielety, z głębi jaskini pomruki zombie...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Misje i miejsca pokrywają się z tymi z postala wystarczy włączyć plan, A to planTiquill pisze:Gdybym miał rozpiskę, co danego dnia jaka misja do spełnienia, to jeszcze tak. Wtedy wiem po co idę. A w ciemno pakować się w nowy dzień - NIE.
- Załączniki
-
- map_day1.jpg (216.53 KiB) Przejrzano 3290 razy
8=======D
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
W mordkę Tiquill mi to pasuje, duża mapka z nowym motywem bez ciągłego ładowana, można sobie pograć/przejść raz jeszcze dla odmiany.
Misje narazie były takie same i koleś skleślał co trzeba.
@Edit
Grafike widziałem, ładna ale mapka miała u mnie stary wygląd.
Pewnie miałem sobie sam importować trudno.
Misje narazie były takie same i koleś skleślał co trzeba.
@Edit
Grafike widziałem, ładna ale mapka miała u mnie stary wygląd.
Pewnie miałem sobie sam importować trudno.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 19:09 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wchodzisz do jaskini, mrok rozświetlony pochodniami, aż tu nagle z czeluści jaskini dobiega głos: ŻRYJ KUPĘ, PORĄBANY KLOCKIEM GNOJU'Tiquill pisze:I teraz jaskinia, noc, płoną pochodnie, na rusztowaniach szkielety, z głębi jaskini pomruki zombie...
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No i git!Rycho3D pisze:A to plan
No a jak!Silver Dragon pisze:aż tu nagle z czeluści jaskini dobiega głos: ŻRYJ KUPĘ, PORĄBANY KLOCKIEM GNOJU'
Acha. Wcale nie interesuje mnie ta Persja jako samodzielny mod, z własnym folderem. P2 Tropic taki właśnie powinien być, własny folder. Ale klimaty Persji - już nie. Krótka, ale obfita przygoda w innym Paradise. Jedna mapa gdzie można łaaaazić ile wlezie, stale coś nowego i jakiś zakamarek. Bo tam jest mnóstwo do zwiedzania, do łażenia, do wdrapywania, do zdobywania, do niszczenia. Wszystko to, co uwielbiam w Postalu 2. A godziny lecą, jedna za drugą. A zabawa stale przednia. I kontakt z wyobraźnią Rycha.
A optymalizacja tej mapy jest wzorcowa. Jezu, tyle tu tego, a wszystko tak płynnie chodzi.
Małe acz bogate precjozo. Żaden mappack.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 19:11 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Próbuję odpalić z Opcje : Własna mapa: cusPersja
I dzieje się coś takiego:
I dzieje się coś takiego:
- Załączniki
-
- Ktoś wie czemu tak się dzieje??
- Shot00003.jpg (58.55 KiB) Przejrzano 3207 razy
I regret nothing
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Musiałeś pomylić pakunki i wrzucić do nie odpowiedniego. Ale jeśli inne mody nie działają to brakuje ci jakiegoś pliku.
Otwórz mapę w edytorze, to wyświetli się lista brakujących plików.
Otwórz mapę w edytorze, to wyświetli się lista brakujących plików.
8=======D