[MOD] Paintball (for STP)
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
PIERWSZY NAPIS JAK WIDAĆ MASZYNKA DZIAŁA Z PERFEKCJĄ CHIRURGA.
- Załączniki
-
- PIERWSZY NAPIS JAK WIDAĆ MASZYNKA DZIAŁA Z PERFEKCJĄ CHIRURGA
- PIERWZY TEKST.JPG (107.67 KiB) Przejrzano 3478 razy
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No i po testach! Już pierwsza wersja opublikowana na Cmentarzu miała swój nowy element HUDa, gratki, to nie takie intuicyjne. Dobrze się zapowiada! myślę sobie.
Dźwięki świetne, pieszczą ucho. Mapa ze strzelnicą nie do końca działa jak trzeba, ale to i tak fajna zabawa. Może zmniejszyłbyś ich kolizje, bo nie można rzucić blisko pod nogi pickupa, wraca do rąk. Czy on w widoku 3D nie jest za duży względem postaci?? Plamy nie idzie zachlapać inną barwą, nowa trafia "pod spód", dziwne. Pigmentu nie pamięta po przejściu na inną mapę (chyba wiem jak to zrobić). Maska... będzie fajna! Ale co ona ma właściwie robić? Chronić przed strzałami w głowę czy jeszcze przed czymś?
Zaglądałem do kodu. Trzeba trochę posiedzieć, żeby połapać się, jak to działa. Ale mechanizm działania zrobiłeś świetny. Jak pigment zmienia kolor kulek. Gratki, maestria! Ty już nie byle modder, ty już dobry kodder. (Dwa 'd' żeby rym był).
Lecz czy nie za dużo tych itemów? Do rozgrywki multi, gdy ustala się co i jak - owszem. Ale w singlu większość jest po prostu zbędna. Starczy "niekolorowy" pistolet, kulki do niego - i więcej broni nie trzeba, ani rodzaju amunicji. Tylko zamotanie reszta powoduje. Bo reszta niepotrzebna, gdy... Gdy mam buteleczki pigmentu! O, to jest dobre, tak, tych jak najwięcej.
Mapa multi do pięknych nie należy. Rozplanowane to dobrze, ale mało widać bo nieczytelne wszystko i całość szkaradna. Nocna wersja tuszuje mankamenty, a fajne reflektory czynią całość - fajną. A skoro jest paintball dla drużyn, mapa dla drużyn, to i snatch by się przydał.
Że paintball, że nie zabija? Głupoty gadają, zabija. Nie wszystko musi być zaraz śmiertelne. A obrażenia zadaje takie jak trzeba. Steven zrobił swego czasu taką broń. Mogę o niej powiedzieć tyle, że była. Twój zaś to wypas.
Dźwięki świetne, pieszczą ucho. Mapa ze strzelnicą nie do końca działa jak trzeba, ale to i tak fajna zabawa. Może zmniejszyłbyś ich kolizje, bo nie można rzucić blisko pod nogi pickupa, wraca do rąk. Czy on w widoku 3D nie jest za duży względem postaci?? Plamy nie idzie zachlapać inną barwą, nowa trafia "pod spód", dziwne. Pigmentu nie pamięta po przejściu na inną mapę (chyba wiem jak to zrobić). Maska... będzie fajna! Ale co ona ma właściwie robić? Chronić przed strzałami w głowę czy jeszcze przed czymś?
Zaglądałem do kodu. Trzeba trochę posiedzieć, żeby połapać się, jak to działa. Ale mechanizm działania zrobiłeś świetny. Jak pigment zmienia kolor kulek. Gratki, maestria! Ty już nie byle modder, ty już dobry kodder. (Dwa 'd' żeby rym był).
Lecz czy nie za dużo tych itemów? Do rozgrywki multi, gdy ustala się co i jak - owszem. Ale w singlu większość jest po prostu zbędna. Starczy "niekolorowy" pistolet, kulki do niego - i więcej broni nie trzeba, ani rodzaju amunicji. Tylko zamotanie reszta powoduje. Bo reszta niepotrzebna, gdy... Gdy mam buteleczki pigmentu! O, to jest dobre, tak, tych jak najwięcej.
Mapa multi do pięknych nie należy. Rozplanowane to dobrze, ale mało widać bo nieczytelne wszystko i całość szkaradna. Nocna wersja tuszuje mankamenty, a fajne reflektory czynią całość - fajną. A skoro jest paintball dla drużyn, mapa dla drużyn, to i snatch by się przydał.
Że paintball, że nie zabija? Głupoty gadają, zabija. Nie wszystko musi być zaraz śmiertelne. A obrażenia zadaje takie jak trzeba. Steven zrobił swego czasu taką broń. Mogę o niej powiedzieć tyle, że była. Twój zaś to wypas.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Wiem właśnie. Ale nie wiem jak sobie z tym poradzić.Tiquill pisze:Plamy nie idzie zachlapać inną barwą, nowa trafia "pod spód"
Naprawione.Tiquill pisze:Pigmentu nie pamięta po przejściu na inną mapę
Nowa wersja 1.2 w pierwszym poście.
Nowe wzorki splash'y do wypśtykania we wszystko dookoła.
W pierwszym poście w opisie filmiku są kody... no jak by ktoś szukał to pod każdym filmikiem z modem są kody.
Pobrałem, i oceniłem... 5/10 za całego moda,
10/10 za chęć pracy i poświęcony czas.
10/10 za chęć pracy i poświęcony czas.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2016, 08:54 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Fajna maszynka do robienia własnego graffiti
Przydałoby się jakieś menu do wyboru kolorów. Dla większości wprawdzie to nie problem przypisać kod do klawisza. W moim przypadku jednak trudno jest znaleźć wolny
Przydałoby się jakieś menu do wyboru kolorów. Dla większości wprawdzie to nie problem przypisać kod do klawisza. W moim przypadku jednak trudno jest znaleźć wolny
Ostatnio zmieniony 27 lut 2016, 22:37 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Ostatnia wersja (1.3) dodaje w końcu użyteczne menu do wyboru kolorów i wzorów.
Aktualizacja w pierwszym poście.
Tutaj filmik:
[youtube][/youtube]
i screeny do nowej i starej wersji
Aktualizacja w pierwszym poście.
Tutaj filmik:
[youtube][/youtube]
i screeny do nowej i starej wersji
- Załączniki
-
- Paintball_1.3_Menu.jpg (80.23 KiB) Przejrzano 2604 razy
-
- Paintball_1.3_final.jpg (114.77 KiB) Przejrzano 2604 razy
-
- Paintball_1.0.jpg (109.49 KiB) Przejrzano 2604 razy
Obczajcie wersję Steam.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1149332968
Największa nowość, to w końcu działająca maska. No ii... w sumie to tylko to. No i w ogóle, że na workszopie już jest itp!!1
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1149332968
Największa nowość, to w końcu działająca maska. No ii... w sumie to tylko to. No i w ogóle, że na workszopie już jest itp!!1
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A maska będzie na StP?
Co do splashy. To wolałbym by ten z naszym logo się nie obracał.
Chm, a gdyby tak przycelować, obrócić, powiększyć rolką, pomniejszyć... Dobra, podpuszczam cię i byś siedział w kodzie i siedział... ł:
Co do splashy. To wolałbym by ten z naszym logo się nie obracał.
Chm, a gdyby tak przycelować, obrócić, powiększyć rolką, pomniejszyć... Dobra, podpuszczam cię i byś siedział w kodzie i siedział... ł:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Niestety nie, bo chyba STP na to nie pozwala (skrypty P2C).A maska będzie na StP?
O właśnie, zapomniałem wspomnieć w opisie o masce.
Kto właściwie robił skrypty na boltona tej maski? Ty i Rycho?
To już trochę woda po parówkach, bowiem jak ruszę stare skrypty, to się wszystko popsuje (po rekompilacji PaintballMod,u np nie działa poprawnie menu do splashy, i pare innych rzeczy).Tiquill pisze:Co do splashy. To wolałbym by ten z naszym logo się nie obracał.
Niestety musisz przełknąć to obracanie loga.
Z chęcią, bo to moment klepania, tylko, że jak pisałem wyżej, nie można ruszać starych skryptów bo się zepsuje. Mimo to, pomysł fajny.Tiquill pisze:Chm, a gdyby tak przycelować, obrócić, powiększyć rolką, pomniejszyć... Dobra, podpuszczam cię i byś siedział w kodzie i siedział...
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2017, 11:47 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Oj, nałożenie na głowę maski czy dodanie filtra na widok z oczu gracza - na to gra pozwala. Pozwala nawet po przełączeniu na inną broń, maska może być nadal.seebeek17 pisze:Niestety nie, bo chyba STP na to nie pozwala (skrypty P2C).
Ja coś dla maski Rycha robiłem, tej gazowej. Ale odporność na napalm nie dało się uzyskać i tak została nieskończona. Leży sobie biedna na drodze, tam w Eliminatorze, koło silosów. Tobie zaś nie robiłem, nic takiego nie pamiętam. Rycho to być musiał.seebeek17 pisze:Kto właściwie robił skrypty na boltona tej maski? Ty i Rycho?
Jak się core gry zmieniło, to się skrypt do nowego core zmienia. I zadziała.seebeek17 pisze:po rekompilacji PaintballMod,u np nie działa poprawnie menu do splashy, i pare innych rzeczy)
No. To jeszcze pytanie gracza z FB. Czy będzie do multi?seebeek17 pisze:Mimo to, pomysł fajny.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dobra, zostawmy jak jest, olaćTiquill pisze:Jak się core gry zmieniło, to się skrypt do nowego core zmienia. I zadziała.
ale darth_fabar brał jakieś coś ze steamowego Postala czy cośTiquill pisze:Oj, nałożenie na głowę maski czy dodanie filtra na widok z oczu gracza
no mogę zobaczyć, i najwyżej dam update stable, ale to jak bede miec czas
Z tym to jest tak, że "powinno działać" na multi" ale na wszelki trzebaby było zobaczyć.Tiquill pisze:No. To jeszcze pytanie gracza z FB. Czy będzie do multi?
Ja tego ogólnie pod multi nie robiłem, a mapki multi w paczce to z nudów
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Spoko, rozumiem.seebeek17 pisze:Dobra, zostawmy jak jest, olać
No, można stestować.seebeek17 pisze:ale na wszelki trzebaby było zobaczyć
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Mam tu małą prośbę do użyszkodników mających konto na Steam ( czyli 3/4 foruma).
Możecie polajkować mi playlistę?
https://steamcommunity.com/workshop/file ... 1198481837
Chcę mieć widoczne 5 gwiazdek
Możecie polajkować mi playlistę?
https://steamcommunity.com/workshop/file ... 1198481837
Chcę mieć widoczne 5 gwiazdek