Paczki .u i skrypty

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 cze 2014, 19:20

siema.
Mam 2 sprawy...

1.Jakim sposobem wypakować pliki .u z SC Chaos Theory?
..niby jest tam edytor od Unreala ale po kliknięciu "export all" nic sie nie dzieje.
Jak mam wypakować te skrypty?

2.Robię bombę czasową. Teraz chcę, by odliczała 5 sekund i co sekundę zmieniała u siebie na liczniku czas. Pomyślałem o zmianie tekstury i zrobiłem 5 tekstur z innym czasem i chciałem zrobić coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

(...) function ReplaceTexture()
{
     ApplyTexture(Texture='nazwa1.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa2.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa3.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa4.paczka');
     Sleep[1];
     ApplyTexture(Texture='nazwa5.paczka');
     Explode();
}
Tylko za bardzo nie wiem jak to zrobić, kiedyś widziałem podobne rozwiązanie, ale to nie chce się skompilować.
Wie ktoś jak inaczej można zrobić taką czasową zmianę tekstury?


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

22 cze 2014, 20:12

Tą Bombę czasową to też kiedyś widziałem na yt ale nie pamiętam jak sie to robiło, a ta pierwsza sparawa to pamiętam że potrzebny był chyba specjalny program ;)
:lol: :lol: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2014-06-22, 20:32 ]
MixSiarz, ostrożnie z nadmiarem emotek. Nie tolerujemy tego, poczytaj regulamin. ;)


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 20:29

seebeek17 pisze:2.Robię bombę czasową. Teraz chcę, by odliczała 5 sekund i co sekundę zmieniała u siebie na liczniku czas.
Sleep() możesz dodać tylko w Begin(), w P2 nie ma funkcji ApplyTexture() a żeby znaleźć lub zrobić funkcję zmieniającą teksturę, to trzeba trochę poszperać w kodzie. Sporo trochę. ;)

Ale możesz wszystko zrobić za pomocą samych tekstur. Najlepiej znaleźć jakiś wiatraczek lub śmigło. Działa rotacja tekstur. Podglądając go będziesz wszystko wiedział. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

22 cze 2014, 21:15

Do akcji czasowych używaj Event Tick z działaniem na DeltaTime.

np.

Kod: Zaznacz cały

//VAR
float MyTimer;
bool bActive;

//Funkcja po aktywacji
{
bActive=true;
MyTimer=5.0;
}

Event Tick(float DeltaTime)
{
Super.Tick();
if(bActive)
    MyTimer--; 
    //MyTimer -= 0.1;
}

Dla zmiany tekstury po prostu zrób IF&#40;MyTimer < 3.9&#41; //Kod zmiany tekstury itd... 


Itd.

Ewentualnie zapal zwykły Timer

Kod: Zaznacz cały

Set timer&#40;5.0,1,false&#41;;

@EDIT: Co do pierwszego to przeczyść .u przez UEExplorer
@EDIT2: https://eliotvu.com/news/view/29/ue-expl ... s-released
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 21:22 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 21:19

Tiquill pisze:Ale możesz wszystko zrobić za pomocą samych tekstur. Najlepiej znaleźć jakiś wiatraczek lub śmigło. Działa rotacja tekstur. Podglądając go będziesz wszystko wiedział. ;)
Taka animacja będzie lecieć w koło bez uwagi na skrypt iczas wybuchu bomby. (Wystartuje wraz z wczytaniem broni)


8=======D
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

22 cze 2014, 21:21

W UE2 są "Material instance" ? By można było odpalić za pomocą bool'a daną funkcję materiałowi.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 21:21

Rycho3D pisze:Taka animacja będzie lecieć w koło
True. <pacnięcie>


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

22 cze 2014, 21:23

Ej, no to trzeba podejrzeć kod wyrzutni rakiet i zobaczyć jak tam jest rozwiązana sprawa z ładowaniem tego paska mocy.

LauncherWeapon.uc przejrzany, kompletnie nic do tekstury.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 21:31 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 21:25

Albo Karma Guna.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 cze 2014, 00:32

Tiquill pisze:w P2 nie ma funkcji ApplyTexture() a żeby znaleźć lub zrobić funkcję zmieniającą teksturę, to trzeba trochę poszperać w kodzie.
Tworzenie nowej funkcji odwalającej całą robotę, raczej odpada.
MaKiPL pisze:Do akcji czasowych używaj Event Tick z działaniem na DeltaTime.

Ewentualnie zapal zwykły Timer

Kod: Zaznacz cały

Set timer&#40;5.0,1,false&#41;;
Ok, dzięki przyda się.
MaKiPL pisze:@EDIT: Co do pierwszego to przeczyść .u przez UEExplorer
Pobrałem tego UEE, pogrzebałem tam, ale nwm. czy dobrze robię.. wziąłem tam Paczka->Tables->Exports potem PPM->View Script.
Jedyny problem to to, że nie wyświetla zawartości w defaultproperties. :/
MaKiPL pisze:Ej, no to trzeba podejrzeć kod wyrzutni rakiet i zobaczyć jak tam jest rozwiązana sprawa z ładowaniem tego paska mocy.

LauncherWeapon.uc przejrzany, kompletnie nic do tekstury.
A to nie działa tak, że tekstura jest animowana, i w kodzie tylko jest funkcja włączająca animację tekstury? Tzw.. jedna maleńka"aktywajka" by pasek zaczął się ładować?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2014, 00:40

Powtarzam: KarmaGun, tam to jest. funkcja DrawPercBar()


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 cze 2014, 02:14

Tiquill pisze:Powtarzam: KarmaGun, tam to jest. funkcja DrawPercBar()
Ok, później zobacze. :)

Próbowałem exportować te skrypty z Chaos Theory tym UE Explorer, exporterem, batchem i kilkoma innymi programami i ni chusta nie można tego zrobić... :565:
Albo te paczki .u mają jakąś blokadę albo ja już nie wiem...


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

23 cze 2014, 10:24

Zdekompresuj je przez UModel (od Gildora), być może są właśnie zakodowane.

Swoją drogą podałem Ci złą składnie SetTimer. Ta jest prawidłowa;

Kod: Zaznacz cały

SetTimer&#40; float NewTimerRate, bool bLoop &#41;
Ostatnio zmieniony 23 cze 2014, 10:54 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 cze 2014, 14:10

Przez UModel wywala log Notify z tym:

Kod: Zaznacz cały

******** ...\Desktop\extract\umodel_win32\EchelonAI.u ********

ERROR&#58; Trying to allocate 1515935376 bytes
appMalloc&#58;size=1515935376 <- FArray&#58;&#58;Empty&#58;-2021155700 x 12 <- FPackageFileSummary<<&#58;Ver=100/124 <- UnPackage&#58;&#58;UnPackage&#58;EchelonAI.u, ver=100/124, game=2000 <- UnPackage&#58;&#58;LoadPackage&#58;
...\Desktop\extract\umodel_win32\EchelonAI.u <- Main
Ostatnio zmieniony 23 cze 2014, 14:11 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

24 cze 2014, 17:22

Podrzuć mi ten plik, ewentualnie spróbuj go po prostu odpalić przez notatnik. Jeżeli silnik nie jest zmodyfikowany aż tak bardzo, to po otwarciu oprócz BYTE kodu możesz dostać pełny kod źródłowy.


ODPOWIEDZ