P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 gru 2012, 18:02

Postal2Tropic
Mod zmienia wszystkie mapy obdarowując je bujną roślinnością, dodaje jedną broń i pozwala na jazdę samochodami. Dodatkowo zostały przebudowane budynki i zmienione wnętrza mieszkań.
Pobierz P2Tropic Final
wymagania: STP
Załączniki
Shot00000.jpg
Shot00000.jpg (345.59 KiB) Przejrzano 11678 razy
Shot00003.jpg
Shot00003.jpg (261.58 KiB) Przejrzano 11678 razy
Shot00005.jpg
Shot00005.jpg (262.76 KiB) Przejrzano 11678 razy
Ostatnio zmieniony 02 sie 2014, 09:28 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

22 gru 2012, 18:06

Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że dźwięki otoczenia także zostaną odświeżone.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 gru 2012, 18:11

Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że dźwięki otoczenia także zostaną odświeżone.
To priorytet ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

22 gru 2012, 18:17

Ciekawie się zapowiada; miejmy nadzieję, że nie padnie jak P2L :D


Awatar użytkownika
A-Mod
Modder
Modder
Posty: 68
Rejestracja: 07 gru 2012, 08:25
Lokalizacja: Russia
Kontakt:

23 gru 2012, 06:10

Rycho3D, looks not bad. Good luck with mod =)


Working at Running With Scissors now.
(Please write me on English)

http://revival-games.ru/
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 gru 2012, 11:00

Brzmi ciekawie. Zobaczymy co będzie dalej ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 gru 2012, 15:32

Próbka mapa suburbs-3
Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 16:53 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

23 gru 2012, 16:15

O kurwa, moje pierwsze wrażenie to: ! :D
Klimat zajebisty, zróżnicowane drzewa, ciekawe otoczenie (po prostu bomba). Aż mnie kusi, żeby zrobić ten kij bambusowy (pomysł melchiora :D ). Jednym słowem - wyjebane w kosmos. Musisz dorobić trochę ten klimat (i usunąć kolizję drabiny w domku obok schodów, ale to mniej ważne). Troszkę pozmieniać to otoczenie - jak na razie jest super :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 gru 2012, 02:04

Tropical Paradise? No, kurna, jak najbardziej. :wakacje: Można było się tego spodziewać, TreesMod tego zajawką! Ostatnio sypiesz swoimi dziełami coraz szczodrzej. Imponujące. Don't stop it! I say!

Mam w co grać na Święta, będzie trochę wolnego czasu. :D
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 gru 2012, 09:06

W końcu mam czas na PostalED :)
Wczoraj prawie ukończyłem mapę Suburbs-3 .
Suburbs-1 będzie następna , jak ją ukończę to dam razem z poprawioną 3


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 gru 2012, 09:36

A najbardziej intrygujący jest ten gąszcz za wzgórzami, na krańcach mapy. Gdybyż wejść w taką dżunglę. Far Cry! :D

Dobra, wiem, przeginam, ale czemu nie pomarzyć. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

24 gru 2012, 11:16

Hmm. To głupi pomysł nie jest. Można by nawalić na (udekorować) terrain trawę i inne roślinki jako "deco layersy". Wtedy jest lepszy byłby efekt - w sumie lepsze to od męczarnia z SM (jak jest umiarkowanie, gra się nie ścina :P).
I TreesMod (najlepsze wykorzystanie :D)

EDIT: Przetestowałem szybko terrain (po niechcącym przesunięciu go - nie chciałem już poprawiać :D) z "decosami" i wyszło to tak:
Obrazek
Obrazek
...wygląda to tak, ponieważ ustawiłem rozmieszczenie pojedynczych paprotek niezbyt gęsto (ale na test może być :P).
Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, 12:27 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 gru 2012, 13:37

To zobacz to ;)
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (249.48 KiB) Przejrzano 11648 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

24 gru 2012, 14:04

Rycho3D pisze:To zobacz to ;)
Mi też coś wyszło (gęstszy static mesh wziąłem :D):
Załączniki
gffgfg.png
gffgfg.png (1.58 MiB) Przejrzano 11635 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2012, 13:51

Kolejna próbka :)
Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 09:44 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
ODPOWIEDZ