Postal2Tropic
Mod zmienia wszystkie mapy obdarowując je bujną roślinnością, dodaje jedną broń i pozwala na jazdę samochodami. Dodatkowo zostały przebudowane budynki i zmienione wnętrza mieszkań.
Pobierz P2Tropic Final
wymagania: STP
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- Załączniki
-
- Shot00000.jpg (345.59 KiB) Przejrzano 11877 razy
-
- Shot00003.jpg (261.58 KiB) Przejrzano 11877 razy
-
- Shot00005.jpg (262.76 KiB) Przejrzano 11877 razy
Ostatnio zmieniony 02 sie 2014, 09:28 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.
8=======D
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że dźwięki otoczenia także zostaną odświeżone.
Posiadam zasilacz z białej listy.
Rycho3D, looks not bad. Good luck with mod =)
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Brzmi ciekawie. Zobaczymy co będzie dalej
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
O kurwa, moje pierwsze wrażenie to: !
Klimat zajebisty, zróżnicowane drzewa, ciekawe otoczenie (po prostu bomba). Aż mnie kusi, żeby zrobić ten kij bambusowy (pomysł melchiora ). Jednym słowem - wyjebane w kosmos. Musisz dorobić trochę ten klimat (i usunąć kolizję drabiny w domku obok schodów, ale to mniej ważne). Troszkę pozmieniać to otoczenie - jak na razie jest super
Klimat zajebisty, zróżnicowane drzewa, ciekawe otoczenie (po prostu bomba). Aż mnie kusi, żeby zrobić ten kij bambusowy (pomysł melchiora ). Jednym słowem - wyjebane w kosmos. Musisz dorobić trochę ten klimat (i usunąć kolizję drabiny w domku obok schodów, ale to mniej ważne). Troszkę pozmieniać to otoczenie - jak na razie jest super
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tropical Paradise? No, kurna, jak najbardziej. Można było się tego spodziewać, TreesMod tego zajawką! Ostatnio sypiesz swoimi dziełami coraz szczodrzej. Imponujące. Don't stop it! I say!
Mam w co grać na Święta, będzie trochę wolnego czasu.
Mam w co grać na Święta, będzie trochę wolnego czasu.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A najbardziej intrygujący jest ten gąszcz za wzgórzami, na krańcach mapy. Gdybyż wejść w taką dżunglę. Far Cry!
Dobra, wiem, przeginam, ale czemu nie pomarzyć.
Dobra, wiem, przeginam, ale czemu nie pomarzyć.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Hmm. To głupi pomysł nie jest. Można by nawalić na (udekorować) terrain trawę i inne roślinki jako "deco layersy". Wtedy jest lepszy byłby efekt - w sumie lepsze to od męczarnia z SM (jak jest umiarkowanie, gra się nie ścina ).
I TreesMod (najlepsze wykorzystanie )
EDIT: Przetestowałem szybko terrain (po niechcącym przesunięciu go - nie chciałem już poprawiać ) z "decosami" i wyszło to tak:
...wygląda to tak, ponieważ ustawiłem rozmieszczenie pojedynczych paprotek niezbyt gęsto (ale na test może być ).
I TreesMod (najlepsze wykorzystanie )
EDIT: Przetestowałem szybko terrain (po niechcącym przesunięciu go - nie chciałem już poprawiać ) z "decosami" i wyszło to tak:
...wygląda to tak, ponieważ ustawiłem rozmieszczenie pojedynczych paprotek niezbyt gęsto (ale na test może być ).
Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, 12:27 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.