P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 sty 2013, 16:48

Rycho3D pisze:Będzie plaża :)
Tej mapki raczej nie poznajecie :P
To jest to, na co czekam
:draco:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2013, 17:28

To suburbs4 :P
Załączniki
Shot00004.jpg
Shot00004.jpg (74.46 KiB) Przejrzano 1317 razy


8=======D
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

05 sty 2013, 11:39

Bardzo fajnie! Najbardziej podobają mi się te tropikalne domki. Bosko. Jednakże, najważniejsze to budowanie tego klimatu. Widzę, że totalnie nie zmieniałeś Zone'ów. Podkoloruj trochę scenę, zmień oświetlenie z tego pustynnego na bardzo intensywne kolory i dużą jasność. Dodatkowo, pozmieniaj tekstury podłoża no i oczywiście ta gęsta trawa, którą pokazałeś na jednym ze screenów jest wprost genialna. I przede wszystkim... SkyBox. Na cgtextures.com są nieba podzielone na 360 i partial sky. Zmień na coś błękitnego i zamień ten fog cone w SkyBoxie na coś co ma nie szare, ale właśnie zielony lub niebieski pobłysk. Dobrze by było do cone'a zarzucić alpha z dżunglą wokół. Wtedy gracz nawet przy końcu mapy widziałby dobrą teksturę dżungli narzuconą przez SkyBox nawet jeżeli już obstawiłeś rogi map dodatkowymi foliage. W P2: Shtopor widziałem, że mają dużo ciekawych takich właśnie drzew powycinanych na tło. Warto przejrzeć stocki lasów z licencją CC lub Open-domain a następnie je wyciąć i powrzucać gdzieś na rogi map. około 2 polygony, ale efekt jest miażdżący gdy patrzymy na to z daleka. Nie jestem pewien, czy da się tutaj wcisnąć Billboardy, ale też by się przydały. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością.

PS: Tropikalna woda jest intensywnie błękitna/przezroczysta, niestety, nie zielona jak na screenie. Pamiętaj, że koloryzacja i oświetlenie sceny to prawie 50% idealnej mapy. UE2 nie daje tyle opcji color gradingu co UDK, ale zawsze można to wszystko podrasować.

EDIT: Mam u siebie na komputerze bardzo dużo clipartów .PNG z realistyczną naturą. Mogę podrzucić kilka. Zbierałem właśnie do PhotoShop'a pod foto-manipulację.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 11:41 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 11:57

MaKiPL pisze:Widzę, że totalnie nie zmieniałeś Zone'ów.
Zmieniłem wszystkie.
MaKiPL pisze:Podkoloruj trochę scenę, zmień oświetlenie z tego pustynnego na bardzo intensywne kolory i dużą jasność.
Zmieniłem oświetlenie całkowicie.
MaKiPL pisze: Dodatkowo, pozmieniaj tekstury podłoża
Pozmieniałem wszystkie warstwy.

Może ty mody pomyliłeś ? :D


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 13:59

Rycho3D pisze:To suburbs4
A ja stawiałem na Tora-Bora, plażę odleglejszą. Zaś z Suburbs-4 jest o tyle niewygodnie, Rycho3D, że to najwyższa zdaje się mapa w Paradise. Brzeg morza powyżej domu Kolesia i fajarza? Te okolice w depresji pod groźbą zalania wodą? Oj, nie bardzo to... :):

I ja też zwrócę uwagę na nazewnictwo map. My się nie czepiamy, ale daj mapom odrębne nazwy, by nikt sobie nimi oryginalnych nie nadpisał. Życzliwy to mówi. :P
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 14:29

Rycho3D pisze:To suburbs4 :P
No proszę, co eksplozja nuklearna może zrobić z otoczeniem. Nie dość, że zmienił się klimat to i mapy nie do poznania :P
I ja też zwrócę uwagę na nazewnictwo map. My się nie czepiamy, ale daj mapom odrębne nazwy, by nikt sobie nimi oryginalnych nie nadpisał. Życzliwy to mówi. :P
Ja wszystko wrzucam do AWP, więc problemu nie ma. Jednak jak ktoś chce wrzucić do STP, będzie miał klops ;)
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 14:55 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

05 sty 2013, 15:19

Silver Dragon pisze:
Tiquill pisze:I ja też zwrócę uwagę na nazewnictwo map. My się nie czepiamy, ale daj mapom odrębne nazwy, by nikt sobie nimi oryginalnych nie nadpisał. Życzliwy to mówi. :P
Ja wszystko wrzucam do AWP, więc problemu nie ma. Jednak jak ktoś chce wrzucić do STP, będzie miał klops ;)
Właśnie po to zmieniam nazwy mapom. Wtedy będzie trzeba pozmieniać też telepady, ale to problemu nie ma :P


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 15:50

Tiquill pisze:Brzeg morza powyżej domu Kolesia i fajarza? Te okolice w depresji pod groźbą zalania wodą? Oj, nie bardzo to... :):
Teraz już wiemy co jest za wzgórzami suburbs :D

Mapom zmieniać nazwy by ktoś ich nie podmienił ?
Przecież po to wgrywa moda ,by je zmienić :D Zawsze może zachować oryginały(nikt w takie już nie gra), no ale skoro nalegacie to zmienię.


8=======D
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

05 sty 2013, 16:22

Rycho3D pisze:nikt w takie już nie gra
Ja prawie tylko w oryginalne mapki gram.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 17:49

Jak skończę ,to nie wiem czy będę chciał grać jeszcze na oryginalnych mapach.
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (107.95 KiB) Przejrzano 1181 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 18:21

O K***A!!! Co za widok...
Tym razem przeszedłeś samego siebie :brawo2:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 18:31

Można popływać .Kolejny update:
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 410232.rar

Podkreślam że jeszcze nie wszystko ukończone!
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 18:32 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 19:15

Poprzednia wersja wody była lepsza. Gdy się doń wskakiwało robiły się fale. To było dobre i Koleś się nie zacinał. Po wskoczeniu do wody, żeby się z niej wydostać muszę użyć kodu :P (Ale to może być wina mojego mix'a)

Poza tym wielkie gratz ;)
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 19:25 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 20:27

Rycho3D pisze:nikt w takie już nie gra
Niestety, gra. Nawet najlepsza mapa nie zamieni standardowej. Standardową się kocha, do niej maniakalnie wraca i nie może być inaczej. :| Na przerobione mapy wchodzę z innych okazji i jest to zupełnie inna forma gry. Podziwiam i zwiedzam nowe, żyję codziennie na starych.

Poza tym, czy chcesz by P2 Tropik był tylko replacerem standardowych map? Nie umniejszaj go, zrób Tropic Conversion. Daj samodzielnym modem, z intro, że mucha nie siada. ;)
Rycho3D pisze:Jak skończę ,to nie wiem czy będę chciał grać jeszcze na oryginalnych mapach.
Obrazek poniższy śliczny! Idylla. Mam wreszcie czas by to testować, więc sobie zaraz zażyję wirtualnych wakacji. :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

05 sty 2013, 20:31

Ekstra mapki - coraz lepiej (i water volume :D)
Oby tak dalej :ok: :ok:
Silver Dragon pisze:Poprzednia wersja wody była lepsza. Gdy się doń wskakiwało robiły się fale.
To jest water volume (po prostu fizyka wody) czyli inny phys volume. Wtedy był default. A to właśnie sprawka phys volume, że bryzgało. Może water nie ma ustawionej takiej opcji :D


ODPOWIEDZ