To jest to, na co czekamRycho3D pisze:Będzie plaża
Tej mapki raczej nie poznajecie
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Bardzo fajnie! Najbardziej podobają mi się te tropikalne domki. Bosko. Jednakże, najważniejsze to budowanie tego klimatu. Widzę, że totalnie nie zmieniałeś Zone'ów. Podkoloruj trochę scenę, zmień oświetlenie z tego pustynnego na bardzo intensywne kolory i dużą jasność. Dodatkowo, pozmieniaj tekstury podłoża no i oczywiście ta gęsta trawa, którą pokazałeś na jednym ze screenów jest wprost genialna. I przede wszystkim... SkyBox. Na cgtextures.com są nieba podzielone na 360 i partial sky. Zmień na coś błękitnego i zamień ten fog cone w SkyBoxie na coś co ma nie szare, ale właśnie zielony lub niebieski pobłysk. Dobrze by było do cone'a zarzucić alpha z dżunglą wokół. Wtedy gracz nawet przy końcu mapy widziałby dobrą teksturę dżungli narzuconą przez SkyBox nawet jeżeli już obstawiłeś rogi map dodatkowymi foliage. W P2: Shtopor widziałem, że mają dużo ciekawych takich właśnie drzew powycinanych na tło. Warto przejrzeć stocki lasów z licencją CC lub Open-domain a następnie je wyciąć i powrzucać gdzieś na rogi map. około 2 polygony, ale efekt jest miażdżący gdy patrzymy na to z daleka. Nie jestem pewien, czy da się tutaj wcisnąć Billboardy, ale też by się przydały. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością.
PS: Tropikalna woda jest intensywnie błękitna/przezroczysta, niestety, nie zielona jak na screenie. Pamiętaj, że koloryzacja i oświetlenie sceny to prawie 50% idealnej mapy. UE2 nie daje tyle opcji color gradingu co UDK, ale zawsze można to wszystko podrasować.
EDIT: Mam u siebie na komputerze bardzo dużo clipartów .PNG z realistyczną naturą. Mogę podrzucić kilka. Zbierałem właśnie do PhotoShop'a pod foto-manipulację.
PS: Tropikalna woda jest intensywnie błękitna/przezroczysta, niestety, nie zielona jak na screenie. Pamiętaj, że koloryzacja i oświetlenie sceny to prawie 50% idealnej mapy. UE2 nie daje tyle opcji color gradingu co UDK, ale zawsze można to wszystko podrasować.
EDIT: Mam u siebie na komputerze bardzo dużo clipartów .PNG z realistyczną naturą. Mogę podrzucić kilka. Zbierałem właśnie do PhotoShop'a pod foto-manipulację.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 11:41 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zmieniłem wszystkie.MaKiPL pisze:Widzę, że totalnie nie zmieniałeś Zone'ów.
Zmieniłem oświetlenie całkowicie.MaKiPL pisze:Podkoloruj trochę scenę, zmień oświetlenie z tego pustynnego na bardzo intensywne kolory i dużą jasność.
Pozmieniałem wszystkie warstwy.MaKiPL pisze: Dodatkowo, pozmieniaj tekstury podłoża
Może ty mody pomyliłeś ?
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A ja stawiałem na Tora-Bora, plażę odleglejszą. Zaś z Suburbs-4 jest o tyle niewygodnie, Rycho3D, że to najwyższa zdaje się mapa w Paradise. Brzeg morza powyżej domu Kolesia i fajarza? Te okolice w depresji pod groźbą zalania wodą? Oj, nie bardzo to...Rycho3D pisze:To suburbs4
I ja też zwrócę uwagę na nazewnictwo map. My się nie czepiamy, ale daj mapom odrębne nazwy, by nikt sobie nimi oryginalnych nie nadpisał. Życzliwy to mówi.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
No proszę, co eksplozja nuklearna może zrobić z otoczeniem. Nie dość, że zmienił się klimat to i mapy nie do poznaniaRycho3D pisze:To suburbs4
Ja wszystko wrzucam do AWP, więc problemu nie ma. Jednak jak ktoś chce wrzucić do STP, będzie miał klopsI ja też zwrócę uwagę na nazewnictwo map. My się nie czepiamy, ale daj mapom odrębne nazwy, by nikt sobie nimi oryginalnych nie nadpisał. Życzliwy to mówi.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 14:55 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Właśnie po to zmieniam nazwy mapom. Wtedy będzie trzeba pozmieniać też telepady, ale to problemu nie maSilver Dragon pisze:Ja wszystko wrzucam do AWP, więc problemu nie ma. Jednak jak ktoś chce wrzucić do STP, będzie miał klopsTiquill pisze:I ja też zwrócę uwagę na nazewnictwo map. My się nie czepiamy, ale daj mapom odrębne nazwy, by nikt sobie nimi oryginalnych nie nadpisał. Życzliwy to mówi.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Teraz już wiemy co jest za wzgórzami suburbsTiquill pisze:Brzeg morza powyżej domu Kolesia i fajarza? Te okolice w depresji pod groźbą zalania wodą? Oj, nie bardzo to...
Mapom zmieniać nazwy by ktoś ich nie podmienił ?
Przecież po to wgrywa moda ,by je zmienić Zawsze może zachować oryginały(nikt w takie już nie gra), no ale skoro nalegacie to zmienię.
8=======D
Ja prawie tylko w oryginalne mapki gram.Rycho3D pisze:nikt w takie już nie gra
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
O K***A!!! Co za widok...
Tym razem przeszedłeś samego siebie
Tym razem przeszedłeś samego siebie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Można popływać .Kolejny update:
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 410232.rar
Podkreślam że jeszcze nie wszystko ukończone!
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 410232.rar
Podkreślam że jeszcze nie wszystko ukończone!
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 18:32 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Poprzednia wersja wody była lepsza. Gdy się doń wskakiwało robiły się fale. To było dobre i Koleś się nie zacinał. Po wskoczeniu do wody, żeby się z niej wydostać muszę użyć kodu (Ale to może być wina mojego mix'a)
Poza tym wielkie gratz
Poza tym wielkie gratz
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 19:25 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Niestety, gra. Nawet najlepsza mapa nie zamieni standardowej. Standardową się kocha, do niej maniakalnie wraca i nie może być inaczej. Na przerobione mapy wchodzę z innych okazji i jest to zupełnie inna forma gry. Podziwiam i zwiedzam nowe, żyję codziennie na starych.Rycho3D pisze:nikt w takie już nie gra
Poza tym, czy chcesz by P2 Tropik był tylko replacerem standardowych map? Nie umniejszaj go, zrób Tropic Conversion. Daj samodzielnym modem, z intro, że mucha nie siada.
Obrazek poniższy śliczny! Idylla. Mam wreszcie czas by to testować, więc sobie zaraz zażyję wirtualnych wakacji.Rycho3D pisze:Jak skończę ,to nie wiem czy będę chciał grać jeszcze na oryginalnych mapach.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ekstra mapki - coraz lepiej (i water volume )
Oby tak dalej
Oby tak dalej
To jest water volume (po prostu fizyka wody) czyli inny phys volume. Wtedy był default. A to właśnie sprawka phys volume, że bryzgało. Może water nie ma ustawionej takiej opcjiSilver Dragon pisze:Poprzednia wersja wody była lepsza. Gdy się doń wskakiwało robiły się fale.