P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 mar 2016, 19:54

Może ktoś wrzucić to w załącznik ?
Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo :/


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 mar 2016, 19:56

Pan Szatan pisze:Może ktoś wrzucić to w załącznik ?
Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo :/
Przecież jest ustawione na mój koszt, Za free! xD


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 mar 2016, 20:14

Rycho3D pisze: Przecież jest ustawione na mój koszt, Za free! xD
Dzięki :)

Próbowałem zainstalować na P2C i mi grę rozjebało xD
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Oct 7 2015 18:31:08

OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1797 MHz with 3981MB RAM
Video: No Video
Level: None

Assertion failed: GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:UnClass.cpp] [Line: 857]

History: (Class AWEffects.DervishSeverDamage) <- UClass::Bind <- (DervishSeverDamage 73570) <- ULinkerLoad::CreateExport <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad115 23281)) <- ULinkerLoad<<UObject <- FPropertyTag::SerializeTaggedProperty <- (Count 0) <- LoadStream <- (DervishSeverClass[-1]) <- UStruct::SerializeTaggedProperties <- (Class People.AWCatController) <- UClass::Serialize <- (Class People.AWCatController 23281==23281/264729 21036 2246) <- LoadObject <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLo
Chyba Traffic muszę zainstalować...
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:14 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 mar 2016, 20:19

Pan Szatan pisze:Próbowałem zainstalować na P2C i mi grę rozjebało xD
Przecież to zupełnie inny system :D Ale pewnie dało by się to jakoś wykombinować żeby to odpalić.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 mar 2016, 20:22

Rycho3D pisze: Przecież to zupełnie inny system :D Ale pewnie dało by się to jakoś wykombinować żeby to odpalić.
Kiedyś działało jak była wersja 1416 :/

EDIT:
Odkryłem trick jak uruchomić P2T z osobnego folderu bez podmiany plików P2

1. Instalujesz moda do X:/Gry/POSTAL 2/Tropic
2. Kopiujesz cały folder System z P2STP
3. W Postal2.ini dopisujesz

Kod: Zaznacz cały

&#91;Core.System&#93;
PurgeCacheDays=30
SavePath=..\Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
4. Odpalasz Postal2.exe
Załączniki
Dowód
Dowód
Desktop 2016-03-02 20-38-24-348.png (556.34 KiB) Przejrzano 2737 razy
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:46 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 3 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 mar 2016, 20:48

Dopisałeś do Tropica pliki z P2C, zamiast odwrotnie ? Widocznie można i tak. :D

:ok:


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 mar 2016, 20:56

Rycho3D pisze:Dopisałeś do Tropica pliki z P2C, zamiast odwrotnie ? Widocznie można i tak. :D

:ok:
Zainstalowałem w folderze Postal 2 STP przecież :D


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 sty 2017, 22:50

Mam dobrą i złą nowinę
1.Odpalam tryb TropicMode
2.Przelatuje intro i nic nie da się zrobić
:D


8=======D
Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

27 sty 2017, 22:58

Rycho3D pisze:Odpalam tryb TropicMode
Czyli udało Ci się zrobić własny tryb tak jak w Happy Night?

Jak tak to powiedz jak, to się przyda


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

28 sty 2017, 11:01

Rycho3D pisze:2.Przelatuje intro i nic nie da się zrobić
:D
XD

Pewnie coś źle zrobiłeś albo spróbuj pominąć intro i dać mapę z domem na start.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 sty 2017, 11:42

Pan Szatan pisze:Pewnie coś źle zrobiłeś albo spróbuj pominąć intro i dać mapę z domem na start.
Po intro włącza się mapa z domem, pokazuję mapę (której nie ma), po zamknięciu mapy stoimy w bezruchu, nawet Esc nie działa :D
edit
Chyba wiem co jest grane
Jak robimy GameMode to wszystko co jest do p2 nie działa i trzeba robić od nowa.
Misje, dni, kontrolery, itp. Czyli przekopiować pół systemu.
A robi się to tak:
NaszeSperMegaMode.uc

Kod: Zaznacz cały

class NaszeSperMegaMode extends P2GameInfoSingle;

defaultproperties
&#123;
	// Blank Day
	// This is a DayBase object with no errands defined and a minimal starting inventory.
	Begin Object Class=DayBase Name=SandboxDay
		Description="Sandbox"
		LoadTex="p2misc_full.Load.loading-screen"
		PlayerInvList&#40;0&#41;=&#40;InvClassName="Inventory.MoneyInv",NeededAmount=100&#41;
		PlayerInvList&#40;1&#41;=&#40;InvClassName="Inventory.StatInv"&#41;
		// Because of how the day-by-day group code works for spawning daily actors,
		// we need to set the UniqueName of this day to DAY_E, and then specifically
		// destroy actors belonging to DAY_A, DAY_B, DAY_C, DAY_D, or DEMO.
		// This will essentially make the game think it's Friday... mostly
		UniqueName="DAY_E"
		ExcludeDays&#91;0&#93;="DAY_A"
		ExcludeDays&#91;1&#93;="DAY_B"
		ExcludeDays&#91;2&#93;="DAY_C"
		ExcludeDays&#91;3&#93;="DAY_D"
		ExcludeDays&#91;4&#93;="DEMO"
	End Object
	Days&#40;0&#41;=DayBase'SandboxDay'
	
	PlayerControllerClassName="GameTypes.DudePlayer"
	
     IntroURL="NaszeIntro.fuk"	
     StartFirstDayURL="mapapierwsz.fuk"
     StartNextDayURL="mapakolejna.fuk"
     FinishedDayURL="mapakonczącadzień.fuk"
     JailURL="police.fuk#cell"

	ArrestedScreenTex	= "P2Misc.Backgrounds.menu_busted"
	GameStateClass=Class'AWGameState'
	ChameleonClass=class'ChameleonPlus'
	DefaultPlayerClassName="GameTypes.AWPostalDude"
	HUDType="GameTypes.AchievementHUD"
	GameName="Nazwa Gry"

	GameNameShort=""
	GameDescription="Opis gry."
&#125;
Tworzymy plik cośtam.int

Kod: Zaznacz cały

&#91;Public&#93;
Object=&#40;Name=NazwaPaczkiZeSryptem.NaszeSperMegaMode,Class=Class,MetaClass=Postal2Game.P2GameInfoSingle&#41;
i gotowe :)
Ostatnio zmieniony 28 sty 2017, 13:25 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 lut 2017, 11:17

I jak tam idzie z portowaniem P2T? :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 lut 2017, 13:18

Pan Szatan pisze:I jak tam idzie z portowaniem P2T? :)
Nie idzie, szkoda mi na to czasu. :P


8=======D
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

01 lut 2017, 22:49

Szkoda.

Masz szansę by być sławnym, skorzystaj z tego. ;)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 lut 2017, 22:57

Masz szansę by być sławnym, skorzystaj z tego. ;)
Sława wśród gówniarzy niedojebanych umysłowo.
Marzenie każdego człowieka xD


8=======D
ODPOWIEDZ