P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2012, 14:53

Tiquill pisze:A najbardziej intrygujący jest ten gąszcz za wzgórzami, na krańcach mapy. Gdybyż wejść w taką dżunglę. Far Cry! :D

Dobra, wiem, przeginam, ale czemu nie pomarzyć. ;)
To jest do zrobienia :)


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 gru 2012, 15:14

Całkiem fajnie to wyszło (ten stawik jest dobry). Babka też :D
Dorób jej skeletal mesha i jakieś plemię może (z włóczniami w świątyni słońca [np. z Gothic 2: Noc Kruka :D]). Do stawiku mógł byś taki (lub inny - sam dym wodospadu) emitter dać:
Obrazek
Obrazek
...ale to już twój wybór. Jak na razie, jest bardzo dobrze. ;)


Awatar użytkownika
A-Mod
Modder
Modder
Posty: 68
Rejestracja: 07 gru 2012, 08:25
Lokalizacja: Russia
Kontakt:

25 gru 2012, 16:11

Rycho3D pisze:Kolejna próbka :)
Looks nice, ferns and palms really create the atmosphere of a new climate. But it's worth noting that not a few bugs. For example at palm trees leaves have Collision. They block the player. I'm not finding fault, just pointing out the flaws that would be worth to fix. I see you make radius of collision on suburbs-1, but you can disabled collision in StaticMeshBrowser.
Also the name of packs should not coincide, they can inherit settings from mylevel. Then can to appear bugs, according to this principle many call packs with models not as packs with textures:

Josh_mesh
Josh-textures

ADrenalineModCareraGTTex
ADrenalineCarsCareraGTMod
ADrenalineCarsCarera

I mean that the names of packages should not be identical.

Obrazek

The idea of mod is interesting. If this is an experiment, it looks pretty good. I can help you if you need.

FIX palm trees without collision:

Download

=)


Working at Running With Scissors now.
(Please write me on English)

http://revival-games.ru/
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2012, 16:31

A-Mod pisze:The idea of mod is interesting. If this is an experiment, it looks pretty good. I can help you if you need.
No thanks.

To nie jest finalna wersja , a zapowiedź !!!
:P


8=======D
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

25 gru 2012, 16:53

Mmmm, kusi żeby zagrać... :)


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 gru 2012, 17:26

A-Mod pisze:I mean that the names of packages should not be identical.
:ok:

Rycho, tam narzucać nie chcę znowu czegoś ( :D ) ale może (jak na razie) nazywaj mapy z przedrostkiem "cus-". Wtedy będzie łatwiej, lepiej itp. (będzie w "własnych mapach").
Pozmieniaj też telepady np. z "topic_suburbs-3" do "topic_suburbs-1". Ja to odpalam w edytorze (i wpierw zmieniam nazwę) więc dla mnie problemu ni ma - ale dla kogoś, kto się na tym nie zna, może być :P
Możesz zrobić tego moda z nową historią (nowe lokacje takie jak: morze [taka plaża wielka, z tyłu dżungla jak w FarCry], ascetka świątynia słońca [i zaginione plemie :D]; nowe bronie: włócznia, kij bambusowy [w world view z animacjami bicia łopatą :D]).
Takie małe rady [znowu xD], ale cóż poradzić :P
To ma być mod związany ze zmianą lokacji, a w mojej mowie powstaje nowy mod z nową historią. Jednym słowem - jestem pojebany :DD


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2012, 17:59

ZigHor pisze:Możesz zrobić tego moda z nową historią (nowe lokacje takie jak: morze [taka plaża wielka, z tyłu dżungla jak w FarCry], ascetka świątynia słońca [i zaginione plemie :D ]; nowe bronie: włócznia, kij bambusowy [w world view z animacjami bicia łopatą :D ]).
Czy ja ci czegoś zabraniam ? :D Droga wolna rób co chcesz.
punkt 5 twórcy poziomów : Nie zmieniaj pierwszego założenia ! ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 gru 2012, 20:17

Spoko, to tylko pomysły :D. Może lepiej będą się opierać na samych mapkach :D
W sumie w planie miałem zrobić kij bambusowy (górna część ragdoll), banana (1 atak - bijesz nim, 2 atak - rzucasz jak granatem i wybucha). I może jakąś włócznię (trzeba by piórko, i do niego kość ragdoll).


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 gru 2012, 21:14

Magazyn paczek został zburzony :D
W jego miejscu powstanie ekskluzywny hotel .
Załączniki
Image2.jpg
Image2.jpg (220.85 KiB) Przejrzano 3796 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 gru 2012, 21:59

To bardzo dobra wiadomość :D Nigdy tego miejsca nie lubiłem :D


Awatar użytkownika
Slayer
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 656
Rejestracja: 01 lip 2009, 19:02

26 gru 2012, 18:27

Wszystko fajnie, ale jakich modów potrzeba by te mapy odpalić?


Teachin bitches how to swim
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 gru 2012, 18:38

Slayer pisze:Wszystko fajnie, ale jakich modów potrzeba by te mapy odpalić?
żadne ;)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 09:43 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

26 gru 2012, 22:37

No no, mapa jest bardzo dobra. Miałem piękny widok z pokoju na billboard :D
Ciekawe, dodane detale (jak parasol R3D Coffee :D). Hotel też dobry - świetne miejsce do strzelanin.
Mi się bardzo podoba :ok:
oby tak dalej :D


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 gru 2012, 17:04

Suburbs-1 ukończone :)
Teraz biorę się za budynek RWS-u ,mam ochotę stworzyć tam pokrętną dżunglę :mgun: :D
Jak ukończę mapkę to zapodam obie .


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 gru 2012, 17:39

Naprawdę super klimat :ok:

Taka moja mała sugestia. Na którejś mapie przydałaby się plaża i morze z falami (jeśli to oczywiście jest wykonalne) z wrakiem statku typu Costa Concordii w oddali :P


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ