To jest do zrobieniaTiquill pisze:A najbardziej intrygujący jest ten gąszcz za wzgórzami, na krańcach mapy. Gdybyż wejść w taką dżunglę. Far Cry!
Dobra, wiem, przeginam, ale czemu nie pomarzyć.
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
8=======D
Całkiem fajnie to wyszło (ten stawik jest dobry). Babka też
Dorób jej skeletal mesha i jakieś plemię może (z włóczniami w świątyni słońca [np. z Gothic 2: Noc Kruka ]). Do stawiku mógł byś taki (lub inny - sam dym wodospadu) emitter dać:
...ale to już twój wybór. Jak na razie, jest bardzo dobrze.
Dorób jej skeletal mesha i jakieś plemię może (z włóczniami w świątyni słońca [np. z Gothic 2: Noc Kruka ]). Do stawiku mógł byś taki (lub inny - sam dym wodospadu) emitter dać:
...ale to już twój wybór. Jak na razie, jest bardzo dobrze.
Looks nice, ferns and palms really create the atmosphere of a new climate. But it's worth noting that not a few bugs. For example at palm trees leaves have Collision. They block the player. I'm not finding fault, just pointing out the flaws that would be worth to fix. I see you make radius of collision on suburbs-1, but you can disabled collision in StaticMeshBrowser.Rycho3D pisze:Kolejna próbka
Also the name of packs should not coincide, they can inherit settings from mylevel. Then can to appear bugs, according to this principle many call packs with models not as packs with textures:
Josh_mesh
Josh-textures
ADrenalineModCareraGTTex
ADrenalineCarsCareraGTMod
ADrenalineCarsCarera
I mean that the names of packages should not be identical.
The idea of mod is interesting. If this is an experiment, it looks pretty good. I can help you if you need.
FIX palm trees without collision:
Download
=)
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No thanks.A-Mod pisze:The idea of mod is interesting. If this is an experiment, it looks pretty good. I can help you if you need.
To nie jest finalna wersja , a zapowiedź !!!
8=======D
A-Mod pisze:I mean that the names of packages should not be identical.
Rycho, tam narzucać nie chcę znowu czegoś ( ) ale może (jak na razie) nazywaj mapy z przedrostkiem "cus-". Wtedy będzie łatwiej, lepiej itp. (będzie w "własnych mapach").
Pozmieniaj też telepady np. z "topic_suburbs-3" do "topic_suburbs-1". Ja to odpalam w edytorze (i wpierw zmieniam nazwę) więc dla mnie problemu ni ma - ale dla kogoś, kto się na tym nie zna, może być
Możesz zrobić tego moda z nową historią (nowe lokacje takie jak: morze [taka plaża wielka, z tyłu dżungla jak w FarCry], ascetka świątynia słońca [i zaginione plemie ]; nowe bronie: włócznia, kij bambusowy [w world view z animacjami bicia łopatą ]).
Takie małe rady [znowu ], ale cóż poradzić
To ma być mod związany ze zmianą lokacji, a w mojej mowie powstaje nowy mod z nową historią. Jednym słowem - jestem pojebany
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czy ja ci czegoś zabraniam ? Droga wolna rób co chcesz.ZigHor pisze:Możesz zrobić tego moda z nową historią (nowe lokacje takie jak: morze [taka plaża wielka, z tyłu dżungla jak w FarCry], ascetka świątynia słońca [i zaginione plemie ]; nowe bronie: włócznia, kij bambusowy [w world view z animacjami bicia łopatą ]).
punkt 5 twórcy poziomów : Nie zmieniaj pierwszego założenia !
8=======D
Spoko, to tylko pomysły . Może lepiej będą się opierać na samych mapkach
W sumie w planie miałem zrobić kij bambusowy (górna część ragdoll), banana (1 atak - bijesz nim, 2 atak - rzucasz jak granatem i wybucha). I może jakąś włócznię (trzeba by piórko, i do niego kość ragdoll).
W sumie w planie miałem zrobić kij bambusowy (górna część ragdoll), banana (1 atak - bijesz nim, 2 atak - rzucasz jak granatem i wybucha). I może jakąś włócznię (trzeba by piórko, i do niego kość ragdoll).
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
żadneSlayer pisze:Wszystko fajnie, ale jakich modów potrzeba by te mapy odpalić?
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 09:43 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Naprawdę super klimat
Taka moja mała sugestia. Na którejś mapie przydałaby się plaża i morze z falami (jeśli to oczywiście jest wykonalne) z wrakiem statku typu Costa Concordii w oddali
Taka moja mała sugestia. Na którejś mapie przydałaby się plaża i morze z falami (jeśli to oczywiście jest wykonalne) z wrakiem statku typu Costa Concordii w oddali
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew