P2: Poprawa grafiki
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
a gdzie to ustawić, bo nie mogłem tego znaleźć
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
@up i pobierać XXXX mb tylko po to żeby mieć ta sama tekstury, ktore jedynie psuje jedna opcja. Gratuluję myślenia.
W ogole to taka uwaga, ze ta opcja jest po to zeby dostosowac to do wlasnego sprzetu, a nie ze teraz każdy bedzie walić "LYODSet_none", jarać się ładna teksturka, i ktoś o słabym kompie bedzie musiał dzierżyć minusowe FPS'y. A znam osoby o takich słabych komputerach dla których to moze robić różnice
Tak tylko mowie przy okazji Bo znam ludzi co na chama to LYODSet_none ustawiaja.
W ogole to taka uwaga, ze ta opcja jest po to zeby dostosowac to do wlasnego sprzetu, a nie ze teraz każdy bedzie walić "LYODSet_none", jarać się ładna teksturka, i ktoś o słabym kompie bedzie musiał dzierżyć minusowe FPS'y. A znam osoby o takich słabych komputerach dla których to moze robić różnice
Tak tylko mowie przy okazji Bo znam ludzi co na chama to LYODSet_none ustawiaja.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ryuq666 Gra jest dosyć stara i słabe komputery o których piszesz poszły w niepamięć.
Poza tym "LYODSet_none" nie wyłącza tej opcji, a przesuwa tylko mips o 1 poziom kompresji, co nie ma większego wpływu na FPS.
Poza tym "LYODSet_none" nie wyłącza tej opcji, a przesuwa tylko mips o 1 poziom kompresji, co nie ma większego wpływu na FPS.
8=======D
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
To chyba wymaga zmiany wszystkiego ;P
jedyna gra jaka grałem co wspierała OpenGL to ZombieDriver strasznie muliło z góry widok dużo ognia błysku światła chyba brak. Do wyboru albo albo w ustawieniach Nvidii (których nie tykam)
Jakie niby zalety ma OpenGL ?
Wiem też że powstaje trzecia bibioteka B-)
jedyna gra jaka grałem co wspierała OpenGL to ZombieDriver strasznie muliło z góry widok dużo ognia błysku światła chyba brak. Do wyboru albo albo w ustawieniach Nvidii (których nie tykam)
Jakie niby zalety ma OpenGL ?
Wiem też że powstaje trzecia bibioteka B-)
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
W teorii nie, ale w sterownikach od karty graficznej można ustawić z całkiem przyzwoitym efektem Ja mam tak ustawione :B3zk93 pisze:Ta gra niestety nie ma AA
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Albo GL albo Direct.Dało by się zrobić tak, by za renderowanie oświetlenia odpowiadał OpenGL, a za ogólną grafikę standardowo bodajże DirectX (czy coś takiego) ?
Jest szybszy, dostępny na większa liczbe platform (Linuxy, Telefony, Przegladarki [WebGL to też odłam OpenGL'a]), otwartość źródła, więcej funkcji graficznych - gdzie DirectX ci je doda ewentualnie przy aktualizacji jakiejś mocniejszej (kolejny numerek przy nazwie albo wersja stricte pod jakiegoś nowego Windowsa)Jakie niby zalety ma OpenGL ?
Directx11 jest prawie tak samo szybki jak OpenGL najnowszy jednak DirectX11 nie działa na WinXP, taka tam ciekawosteczka.
Bibliotek jest od cholery. Pewnie masz na myśli Mantle z Battlefielda. Nie wiem, zobaczymy, w sumie takie niskopoziomowe renderowanie fajne by było, taka biblioteka AssemblerowaWiem też że powstaje trzecia bibioteka B-)
W Postalu takie coś sie i tak nie nada, bo grafiki nie ulepszy.
Eh gdyby pan od EnbSeries sie zainteresował nasza seria A Jednak mowił że nie zrobi nic na Unreala...
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
postal udk w przeglądarce Chrome haha muliło by ale projekt
miałby dodatkowa opcje gdyby wspierał to i to
miałby dodatkowa opcje gdyby wspierał to i to
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
No chyba się zgadzam z Rycho3D.BloodLogin93 pisze:postal udk w przeglądarce Chrome haha muliło by ale projekt
miałby dodatkowa opcje gdyby wspierał to i to
Co do tematu to teraz go dopiero czytam i muszę chyba spróbować z tym "LYODSet_none".
Od razu może jakieś tekstury zmienię.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
cytowany był postal complete steam
ja zawsze czytam co dzień siedze
ja tak zawsze dorzucam pare zdań od siebie
ja zawsze czytam co dzień siedze
ja tak zawsze dorzucam pare zdań od siebie
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sposób na bumpmap w P2
Tekstury mało szczegółowe, ale widać
Edit:
W pliku bump2 jest nowsza wersja, tam widać dokładnie jak to wygląda.
Tym sposobem jest więcej zabawy z teksturami i mapą, ale efekt jest fajny.
Można to jeszcze ulepszyć dodając maskę z połyskiem.
Tekstury mało szczegółowe, ale widać
Edit:
W pliku bump2 jest nowsza wersja, tam widać dokładnie jak to wygląda.
Tym sposobem jest więcej zabawy z teksturami i mapą, ale efekt jest fajny.
Można to jeszcze ulepszyć dodając maskę z połyskiem.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, 12:14 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.
8=======D
Wygląda świetnie!
Nie wiedziałem, że tak się da w P2.
Drażni w tym tylko to filtrowanie bilinearne czy jakie tam jest.
Nie wiedziałem, że tak się da w P2.
Drażni w tym tylko to filtrowanie bilinearne czy jakie tam jest.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2014, 03:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 4 razy.