P2: Poprawa grafiki

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 paź 2013, 23:01

a gdzie to ustawić, bo nie mogłem tego znaleźć :?:


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

01 paź 2013, 23:25

ued -> tex browser -> proporcje danej tekstury -> quality -> LYODSet -> LYODSet_none


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 paź 2013, 14:02

Można też pobrać podobny obrazek w wyższej rozdzielczości.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

11 paź 2013, 14:51

@up i pobierać XXXX mb tylko po to żeby mieć ta sama tekstury, ktore jedynie psuje jedna opcja. Gratuluję myślenia.

W ogole to taka uwaga, ze ta opcja jest po to zeby dostosowac to do wlasnego sprzetu, a nie ze teraz każdy bedzie walić "LYODSet_none", jarać się ładna teksturka, i ktoś o słabym kompie bedzie musiał dzierżyć minusowe FPS'y. A znam osoby o takich słabych komputerach dla których to moze robić różnice :D
Tak tylko mowie przy okazji :D Bo znam ludzi co na chama to LYODSet_none ustawiaja.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 paź 2013, 20:41

Ryuq666 Gra jest dosyć stara i słabe komputery o których piszesz poszły w niepamięć.
Poza tym "LYODSet_none" nie wyłącza tej opcji, a przesuwa tylko mips o 1 poziom kompresji, co nie ma większego wpływu na FPS.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 paź 2013, 11:58

Jeszcze co do tej grafiki.
Dało by się zrobić tak, by za renderowanie oświetlenia odpowiadał OpenGL, a za ogólną grafikę standardowo bodajże DirectX (czy coś takiego) ?


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

04 sty 2014, 10:36

To chyba wymaga zmiany wszystkiego ;P
jedyna gra jaka grałem co wspierała OpenGL to ZombieDriver strasznie muliło z góry widok dużo ognia błysku światła chyba brak. Do wyboru albo albo w ustawieniach Nvidii (których nie tykam)
Jakie niby zalety ma OpenGL ?


Wiem też że powstaje trzecia bibioteka B-)


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

04 sty 2014, 11:30

B3zk93 pisze:Ta gra niestety nie ma AA
W teorii nie, ale w sterownikach od karty graficznej można ustawić z całkiem przyzwoitym efektem :) Ja mam tak ustawione :
Obrazek


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 sty 2014, 12:47

Dało by się zrobić tak, by za renderowanie oświetlenia odpowiadał OpenGL, a za ogólną grafikę standardowo bodajże DirectX (czy coś takiego) ?
Albo GL albo Direct.
Jakie niby zalety ma OpenGL ?
Jest szybszy, dostępny na większa liczbe platform (Linuxy, Telefony, Przegladarki [WebGL to też odłam OpenGL'a]), otwartość źródła, więcej funkcji graficznych - gdzie DirectX ci je doda ewentualnie przy aktualizacji jakiejś mocniejszej (kolejny numerek przy nazwie albo wersja stricte pod jakiegoś nowego Windowsa)
Directx11 jest prawie tak samo szybki jak OpenGL najnowszy jednak DirectX11 nie działa na WinXP, taka tam ciekawosteczka.
Wiem też że powstaje trzecia bibioteka B-)
Bibliotek jest od cholery. Pewnie masz na myśli Mantle z Battlefielda. Nie wiem, zobaczymy, w sumie takie niskopoziomowe renderowanie fajne by było, taka biblioteka Assemblerowa :D
W Postalu takie coś sie i tak nie nada, bo grafiki nie ulepszy.
Eh gdyby pan od EnbSeries sie zainteresował nasza seria :( A Jednak mowił że nie zrobi nic na Unreala...


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

04 sty 2014, 19:36

postal udk w przeglądarce Chrome haha muliło by ale projekt
miałby dodatkowa opcje gdyby wspierał to i to


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2014, 21:20

postal udk w przeglądarce Chrome haha muliło by ale projekt
miałby dodatkowa opcje gdyby wspierał to i to
Znowu nie czytałeś tematu ;>


8=======D
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

04 sty 2014, 22:44

BloodLogin93 pisze:postal udk w przeglądarce Chrome haha muliło by ale projekt
miałby dodatkowa opcje gdyby wspierał to i to
No chyba się zgadzam z Rycho3D.
Co do tematu to teraz go dopiero czytam i muszę chyba spróbować z tym "LYODSet_none".
Od razu może jakieś tekstury zmienię. :P


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

05 sty 2014, 14:11

cytowany był postal complete steam
ja zawsze czytam co dzień siedze
ja tak zawsze dorzucam pare zdań od siebie


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 sty 2014, 17:17

Sposób na bumpmap w P2
Tekstury mało szczegółowe, ale widać ;)
Edit:
W pliku bump2 jest nowsza wersja, tam widać dokładnie jak to wygląda.
Tym sposobem jest więcej zabawy z teksturami i mapą, ale efekt jest fajny.
Można to jeszcze ulepszyć dodając maskę z połyskiem. :)
Obrazek
Załączniki
bump2.zip
(723.4 KiB) Pobrany 85 razy
bump.zip
(721.47 KiB) Pobrany 89 razy
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, 12:14 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 2 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

27 sty 2014, 13:50

Wygląda świetnie! :)
Nie wiedziałem, że tak się da w P2.

Drażni w tym tylko to filtrowanie bilinearne czy jakie tam jest.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 02 lut 2014, 03:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 4 razy.


ODPOWIEDZ