optymalizacja
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Modów z samochodami jest trzy. Odpalane domyślnie ma StP mogą też być dla AWP jak też AWP z AWPMod. Jedno niweluje wady drugiego, ale niesie też swoje. Im więcej treści, tym większe ryzyko lagów. I tak naprawdę nie o same gry chodzi, by je optymalizować, ale by optymalizować owe mody z samochodami i mapy, jakie im towarzyszą. Zwłaszcza kolizje, czyli zwiechy kiedy samochodem najedziemy na jakiś przedmiot czy inne auto. Te kolizje są najgorsze. Najlepiej poradził sobie z nimi ErikFOV, wydaje mi się, w swym ADrenalineSTPMod. ZCM też bazuje na jego kodzie. Ale wiele zależy też od dostosowania samego auta, jakim jedziesz. Każdy po dodaniu na mapę pozwala na zmiany swych ustawień.
Zmień nazwę tematu na mniej ogólną, jeśli chcesz rozmawiać o optymalizacji tylko względem samochodów.
Zmień nazwę tematu na mniej ogólną, jeśli chcesz rozmawiać o optymalizacji tylko względem samochodów.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...