Operation Gotthande

Rozmowy o innych grach wszelakiego rodzaju.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

18 gru 2010, 13:21

Obrazek
Operation Gotthande to moja druga i najpewniej ostatnia gra na silniku Wolfensteina 3D. Tym razem staram się zrobić coś w rodzaju grywalnego hołdu, dla gry, przy której spędziłem pół dzieciństwa, czyli Wolfa 3D, więc w tym przypadku użycie tego, a nie innego silnika jest w pełni uzasadnione.

Fabuła:
Rok 1940. Główny bohater, Flynn Taggart jest szpiegiem oraz zabójcą pracującym dla amerykańskiego rządu. Poprzez kontakty wewnątrz armii niemieckiej Amerykanie dowiedzieli się o operacji Gotthande (ręka Boga). Ma ona na celu wyeliminowanie na dobre USA za pomocą bomb najnowszej generacji, których moc jest niezwykle potężna - bomb atomowych oraz armii Rycerzy Śmierci - zaawansowanych genetycznie bezwględnych maszyn do zabijania. Flynn dostaje za zadanie przedostać się do zamku Kreuzenberg, zabić organizatora planów całej akcji - Generała Lukasa Jägera oraz wysadzić zamek, by po jego oddziałach, po nim samym oraz po planach operacji nie został nawet ślad. Wszystko idzie jak po maśle. Niestety tylko do momentu dostania się do zamku. Jäger spodziewał się Taggarta i już przygotował mu gorące powitanie. Zamknięto go w więzieniu w podziemiach zamku i miał 10 minut zanim zostanie zabity przez szeregowca. Na szczęście Flynn miał przy sobie nóż, więc gdy zjawił się żołnierz mający przeprowadzić egzekucję wystarczył jeden zamach by ten padł martwy a w ręce szpiega wpadł pistolet. Teraz cel jest jeden: dorwać Jägera...

Bronie:
Obrazek
Nóż - używany przez Flynna, gdy zabraknie mu amunicji we wszystkich broniach. Słaby aczkolwiek może uratować życie.

Obrazek
Walther PPK - pierwsza i zarazem najsłabsza broń dystansowa. Używają jej Wehrmachci.

Obrazek
Mauser K98 - karabin jednostrzałowy. Wolniejszy od pistoletu, ale za to zadaje mocniejsze obrażenia. Również używany przez Wehrmachtów

Obrazek
MP40 - pierwsza broń szybkostrzelna w grze. Moc zadawanych obrażeń taka sama jak przy pistolecie. Broń używana przez oddziały SS.

Obrazek
Działko Venom - druga szybkostrzelna i zarazem najsilniejsza broń w grze. Zadaje obrażenia większe niż którakolwiek inna broń w grze. Używane przez Rycerzy Śmierci.

Wrogowie:

ObrazekObrazek
Wehrmacht - zwykli szeregowcy. Najsłabsi przeciwnicy w grze. Mogą używać Walthera PPK lub Mausera k98.

Obrazek
żołnierz SS - zadaje średnie obrażenia i jest 2x bardziej odporny na obrażenia niż Wehrmachci. Używa karabinu MP40.

Obrazek
Rycerz Śmierci - kiedyś normalny człowiek, potem więzień w zamku Kreuzenberg, potem obiekt eksperymentów, a teraz bezwzględna bezrozumna maszyna do zabijania służąca za obstawę Generała Jägera. Używa działek Venom. Można jego i jemu podobnych znaleźć na wyższych piętrach fortecy.

Użyte programy: MS Paint, GIMP, XWE, SLumpEd, Raycasting Game Maker
Grafiki: Wolfenstein 3D, Doom, Rise of the Triad, Mody do Wolf3D
Dźwięki i muzyka: Doom, Wolfenstein 3D, Duke Nukem 3D, Blood, Heretic
Credits:
ninja666
Ultimecia
Dolphman
Majik Monkee
Ken O' Brien
Wolf Skevos-Jones
Spidi von Marder
Erick Bessant-Chavez
Megabyte
ID Software
Raven Software
Bethesda Softworks
Apogee

Screenshoty:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Download:
Na razie niedostępny. Aktualny postęp prac: ~40%

Proszę o komentarze.

PS. Wiem, że miała być gra Postalopodobna, ale ostatecznie pomysł nie wypalił ze względu na dużą toporność programu, przez co nie mógłbym zbudować map większych niż... hmmm... 6 większych pokoi.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

18 gru 2010, 18:06

Zapowiada się wyśmienicie jak na tego pokroju gierkę. Nie mogę się doczekać "premiery" Twojej gierki.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

19 gru 2010, 16:23

Fabuła nieco sztampowa, ale w takich gierkach akurat sam fakt, że jakakolwiek fabuła istnieje to już plus. Mógłbyś dodać więcej broni pokroju laleczki voodoo(coś takiego jak w Blood). Na pewno zwiększyłoby to grywalność.
Jedyne co mi pozostaje, to życzyć Ci udanego zakończenia prac nad grą!

PS: Flynn to na cześć wokalisty Machine Head?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Deadly Jake
Miłośnik broni
Posty: 140
Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47

19 gru 2010, 17:04

Minio : Raczej nie, prędzej hołd dla Dooma : https://en.wikipedia.org/wiki/Doom_novels#Flynn_Taggart

Edit @down : You got ninja'd. ;)
Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 17:06 przez Deadly Jake, łącznie zmieniany 1 raz.


Why don't you give a damn?
Obrazek
Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

19 gru 2010, 17:05

Mr Minio pisze:PS: Flynn to na cześć wokalisty Machine Head?
Nope. W grze zrobiłem małe nawiązanie do Dooma. Nasz bohater ma twarz Doom Marine oraz imię i nazwisko jakim ochrzcili go fani - Flynn Taggart.
Doom Wiki pisze:The Doom novels roughly based on the classic games give the marine the name of Flynn Taggart
EDIT: Argh! Jake mnie wyprzedził ;f

[ Dodano: 2010-12-30, 19:35 ]
Projekt zostaje odłożony na później. Podkreślam: ODŁOŻONY, nie PORZUCONY. Oznacza go, że kiedyś go skończę i wydam. Zakończyło się na 60% prac. Dlaczego odkładam tą grę na potem? Dlatego, że na razie jakimś cudem Doom nie ma znów swoich kaprysów, dzięki czemu mogę zabrać się za coś ambitniejszego na tymże silniku, a Operation Gotthande będę robił dla relaksu, gdy będę miał dosyć robienia w Doomie i będę miał chęć na rozerwanie się przy czymś prostszym. Wszystkich, którzy czekali na ten projekt chcę gorąco przeprosić za to, że będą musieli czekać jeszcze czas nieokreślony, zanim mi się zachce znowu wrócić do Wolfa 3D.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 17:05 przez ninja666, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ