Oficjalne wymagania sprzętowe
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
Left 4 Dead 2
Dysk twardy: co najmniej 13 GB wolnego miejsca
a P3 tylko o 2 giga więcej
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
ta i oczywiście L4D2 ma duże otwarte miasto jak P3
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Ale nie porównująie grafiki tych gier . L4D2 ma wiele lepszą i ma prawo tyle zajmować
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
tak sobię patrze na te zdjecia i zastanawiam się gdzie wy tu widzicie słabą grafike
czy mało szczegółowe mapy i modele
chyba wam się od crisysów w dupach poprzewracało
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Polecam się nieco rozeznać i poszerzyć wiedzę o formacie .BSP - możesz w nim zapisać mapę wielkości całego Liberty City i będzie zajmowała 1GB, a możesz zrobić niewielki, ale mega szczegółowy dom, który będzie ważył 500MB. Idąc tym tropem - w P3 masz kiepskiej jakości, ale ogromne miasto, które zajmuje niewiele więcej niż małych rozmiarów, ale niebywale szczegółowe mapy w L4D2.prawdziwy 666 pisze:ta i oczywiście L4D2 ma duże otwarte miasto jak P3
Podsumowując - nie liczy się rozmiar mapy, ale to ile i czego na niej jest.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Jest słaba, ale oni akurat w tym przypadku porównywali obydwie gry pod względem graficznym.
- Większość mesh-ów nie rzuca cienia (drzewa, samochody, trawa, latarnie, itp.)prawdziwy 666 pisze:tak sobię patrze na te zdjecia i zastanawiam się gdzie wy tu widzicie słabą grafike
czy mało szczegółowe mapy i modele
- Pseudo speed-tree, na którym każdy billboard widać jak na dłoni
- Trawa z pojedynczych, płaskich billboard-ów
- Głowy nie daję, ale brakuje self-shadowing-u
- Brak szczegółów, które uczyniłyby znośniejszymi dla oka wystające z ziemi murki, drzewa itp.
- Spora część mesh-ów wydaje się nie reagować na środowisko (oświetlenie, cienie rzucane przez inne obiekty)
- Ulice są sterylnie czyste, brakuje walających się tu i tam śmieci, gazet, itp.
- Jeśli dodamy trailery, to cienie lubią znikać spod wszelkich obiektów i postaci
Co ciekawe modele postaci i broni bardzo odstają od reszty gry, są po prostu ładne.
Może jakby Crysis miał się czym pochwalić, to by się poprzewracało. Tu nie chodzi o przyzwyczajenie do nowych technologii, tylko o porządne wykonanie swojej roboty i zwracanie uwagi na szczegóły. Sporo gry wygląda jak praca średnio uzdolnionych modderów, którzy nie znając zupełnie Source Engine porwali się na zbyt głębokie wody.prawdziwy 666 pisze:chyba wam się od crisysów w dupach poprzewracało
I gdzieś mam, czy wykorzystuje SM4.0, posiada AO, FXAA, Soft Particles czy inny shit. Taki WoW jest kanciasty, sam engine nowe technologie omija szerokim łukiem, ale mimo wszystko (moim zdaniem) jest jedną z ładniejszych gier - bo autorzy dopieścili każdy możliwy szczegół, wystający z ziemi pień, tekstury, bla bla bla. Dla porównania taki Oblivion - gra miała wymiatać grafiką, chwalili się czego to silnik nie potrafi, a w ostatecznym rozrachunku wyglądała co najwyżej "w miarę dobrze".
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!