Witam.
Niedawno zacząłem robić ze znajomymi z internetu nową grę. Plan jest prosty: stworzyć coś podobnego do GTA, wykluczając wszystkie błędy jakie tam były, dodając nowe możliwości do gameplayu, ogółem aby było o wiele realistyczniej, detalicznie, gracz będzie sam miał wybór co będzie robił- jeśli nie będzie odpowiadało Ci życie przestępcy, możesz chociażby zostać bezdomnym albo policjantem, lol. Co tu dużo mówić... projekt jest jeszcze w poważnej fazie alpha, mamy własny świetny silnik, szukamy więcej ludzi, jeśli się uda to może po jakimś roku ukończymy grę i sprzedamy w formie gry Steam. Jeśli masz pasję, jesteś zainteresowany projektem- zarejestruj się na forum i supportuj, link pod zdjęciami. Możesz się ze mną tam skomunikować, występuje pod nickiem MadcapSmoky22.
Screeny:
Link do strony: https://nwo.vallanavetra.net/index.php?/index
NWO Project
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Mam nadzieję że położycie nacisk na grywalność a nie grafikę.
Co masz na myśli pisząc "mamy własny świetny silnik"? Własny własny, czy prawie własny? Sami stworzyliście engine? Mam również nadzieje że znacie się na programowaniu skoro chcecie zrobić tak skomplikowaną grę.
PS : Czemu nie macie strony? Samo forum to mało. W razie czego służę pomocą.
Co masz na myśli pisząc "mamy własny świetny silnik"? Własny własny, czy prawie własny? Sami stworzyliście engine? Mam również nadzieje że znacie się na programowaniu skoro chcecie zrobić tak skomplikowaną grę.
PS : Czemu nie macie strony? Samo forum to mało. W razie czego służę pomocą.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
@Szemat
Tak, engine jest zrobiony przez Vetrę (foundera projektu) i jest w 1000000% nasz xd
Tak, nasz silnik supportuje C++, C# and VB, i sami również znamy się na programowaniu.
@Gazer
Jeśli są dobre, to tak.
[ Dodano: 2010-05-24, 15:05 ]
Screen z testowania mnóstwa przedmiotów generowanych na silniku fizyki Newton 2.0:
Jak widać, nie musimy się martwić że "Z GRY MNIE WYWALI111111" jak to się dzieje po 2 sekundach w Postalu jeśli jest za dużo ciał z uaktywnioną fizyką. Tutaj zamiast ciał mamy jednak 25k puszek, efekt prawie taki sam.
[ Dodano: 2010-05-24, 15:10 ]
Baaardzo stary screen, test parallaxu:
to co wyżej:
Tak, engine jest zrobiony przez Vetrę (foundera projektu) i jest w 1000000% nasz xd
Tak, nasz silnik supportuje C++, C# and VB, i sami również znamy się na programowaniu.
@Gazer
Jeśli są dobre, to tak.
[ Dodano: 2010-05-24, 15:05 ]
Screen z testowania mnóstwa przedmiotów generowanych na silniku fizyki Newton 2.0:
Jak widać, nie musimy się martwić że "Z GRY MNIE WYWALI111111" jak to się dzieje po 2 sekundach w Postalu jeśli jest za dużo ciał z uaktywnioną fizyką. Tutaj zamiast ciał mamy jednak 25k puszek, efekt prawie taki sam.
[ Dodano: 2010-05-24, 15:10 ]
Baaardzo stary screen, test parallaxu:
to co wyżej:
Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 15:05 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
proponuje wam zareklamować się na resurrection studios
tam na pewno znajdziecie znacznie więcej osób
i mam jedną sugestie zróbcie teren tak duży jak w San Andreas albo nawet większy
tam na pewno znajdziecie znacznie więcej osób
i mam jedną sugestie zróbcie teren tak duży jak w San Andreas albo nawet większy
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Hmm no dzięki za pomysł i sam w to wierzę, ale nie zbanują mnie tam od razu? za advertising w sensie...
I tak, planujemy zrobić mapę lekko mniejszą od SA ale za to o wiele bardziej detaliczną...każda budowla będzie miała interior, coś jak w postalu...patrzcie, tutaj przykład, tyle że u nas to będzie o wiele lepiej wyglądało bo to tylko test tego co będzie zawarte w silniku:
I tak, planujemy zrobić mapę lekko mniejszą od SA ale za to o wiele bardziej detaliczną...każda budowla będzie miała interior, coś jak w postalu...patrzcie, tutaj przykład, tyle że u nas to będzie o wiele lepiej wyglądało bo to tylko test tego co będzie zawarte w silniku:
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
raczej nie
ale jeśli wolisz nie ryzykować to najpierw wyślij PM do Wolve'a
he ciekawe chciałem też zaproponować to żeby każdy budynek miał wnętrze
ale jeśli wolisz nie ryzykować to najpierw wyślij PM do Wolve'a
he ciekawe chciałem też zaproponować to żeby każdy budynek miał wnętrze
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Ładnie, ładnie. Każdy budynek ma wnętrze. Oby tak dalej i oby projekt nie upadł.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Hehe, marzenia. Btw, skoro udało nam się zrobić taką możliwość by program mógł odczytać coś napisanego na forum i wprowadzić to do engine'u (np. linijkę kodu) dla testu możliwości, to myślę że kiedy wszystko już zrobimy multi też się będzie dało zrobić.
[ Dodano: 2010-05-25, 15:35 ]
Test odbijania się światła i obrazu od aut, coś jak enb series jeśli trudno wam zrozumieć:
Proszę pamiętać o fakcie że na aucie nie ma post shaderów które zostały na chwile wyłączone, dlatego wygląda tak brzydko
[ Dodano: 2010-05-25, 15:35 ]
Test odbijania się światła i obrazu od aut, coś jak enb series jeśli trudno wam zrozumieć:
Proszę pamiętać o fakcie że na aucie nie ma post shaderów które zostały na chwile wyłączone, dlatego wygląda tak brzydko
Uważam,że Twój projekt jest bardzo dobrym pomysłem ale,jeśli chcesz,żeby twoja gra była sukcesem to musisz mieć team w którym musi być przynajmniej 20 osób.Bo jak widzisz w kilka osób nie zrobicie aż tak dobrej gry.Trafną rzeczą jaką zrobiłeś ze swoją małą grupą to znależliście dobry silnik graficzny.Ten projekt jest naprawdę dobrym pomysłem,tylko,że trzeba lepszych umiejętności i więcej ludzi bo tak to za rok z mniejszą liczbą ludzi w grupie to wasza gra będzie warta jakieś 19,99 (bez urazy).Podsumuwując to zbieraj więcej ludzi z dośwadczeniem o projektowaniu gier i wtedy wasza gra będzie sławna w Polsce (a nawet w Europie zachodniej).
Że tak powiem, g*wno prawda.pajdus pisze:Uważam,że Twój projekt jest bardzo dobrym pomysłem ale,jeśli chcesz,żeby twoja gra była sukcesem to musisz mieć team w którym musi być przynajmniej 20 osób.
Znam wiele twórców gier lub modów którzy pracowali solo. Np. twórca gry Notrium. To wszystko zrobił jeden człowiek!
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Vetra to za przeproszeniem, w tym projekcie robi k*rwa za 30 osób, taki jest dobry w kodowaniu...
I powtarzam że cały engine jaki tu widzisz jest zrobiony gołymi rękoma przez nas, jedyne co tu jest kogoś innego to ten samochód, który importowaliśmy dla testów. I teraz reklamuje projekt na RS, widać Wolve'owi się spodobało bo nawet wrzucił na pierwszą stronę. Niedługo będziemy współpracować z grupą CJ'a z RS forum. Wiadomo że ta gra nie wyjdzie za miesiąc tylko za minimum rok, dwa. I uwierz mi to będzie prawdziwy epax jeśli się uda, planujemy ją sprzedawać po 20 dolców na steamie, ale nawet 19 zł to dobry wynik- podlicz sobie ile to będzie co miesiąc, 10 sprzedaży na dzień, i podziel profit na 12 osób. I tak wynik zadowalający, ja nie designuje tego by mieć na życie, tylko by sobie dorobić na boku i ja mam pasję, chodzi o to że mamy podobne z Riaanem (Vetrą) pomysły i chcemy je zrealizować. Mam nadzieję że Cię nie obraziłem, chciałem po prostu wytłumaczyć. I co ostatnie- popatrz sobie na budżetówki, już my mamy o wiele lepszy silnik pre-renderowy (graficzny) niż te wszystkie ch*jowe budżetówki
Oh god, mam nadzieję że zaraz nie wpadnie Loth i nie zacznie mnie krytykować
I powtarzam że cały engine jaki tu widzisz jest zrobiony gołymi rękoma przez nas, jedyne co tu jest kogoś innego to ten samochód, który importowaliśmy dla testów. I teraz reklamuje projekt na RS, widać Wolve'owi się spodobało bo nawet wrzucił na pierwszą stronę. Niedługo będziemy współpracować z grupą CJ'a z RS forum. Wiadomo że ta gra nie wyjdzie za miesiąc tylko za minimum rok, dwa. I uwierz mi to będzie prawdziwy epax jeśli się uda, planujemy ją sprzedawać po 20 dolców na steamie, ale nawet 19 zł to dobry wynik- podlicz sobie ile to będzie co miesiąc, 10 sprzedaży na dzień, i podziel profit na 12 osób. I tak wynik zadowalający, ja nie designuje tego by mieć na życie, tylko by sobie dorobić na boku i ja mam pasję, chodzi o to że mamy podobne z Riaanem (Vetrą) pomysły i chcemy je zrealizować. Mam nadzieję że Cię nie obraziłem, chciałem po prostu wytłumaczyć. I co ostatnie- popatrz sobie na budżetówki, już my mamy o wiele lepszy silnik pre-renderowy (graficzny) niż te wszystkie ch*jowe budżetówki
Oh god, mam nadzieję że zaraz nie wpadnie Loth i nie zacznie mnie krytykować
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
No kiedy się wykombinuje działające zabezpieczenia by gry nie dało się opublikować na necie (nie możemy ryzykować żadnego przecieku, nieważne czy to przesyłamy Stelakowi czy Tiqullowi xd) to dostaniecie na PW, kiedy będzie gotowa. Oczywiście wtedy należy mi się status VIP, no i może moderator jak mnie poprosicie.*
*słaby żart xd
*słaby żart xd