Nowe pukawki autorstwa ssKiraly i/lub Evilt anyway gr8 mod

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2012, 15:03

Nie napotkałem problemów jakich się spodziewałem. Toteż nawet ich nie opiszę - mam nadzieję, że "to se ne wrati" i te problemy ze sweet odeszły w przeszłość. Dalej więc nie ściemniam. :P Sory, że tyle to trwało. Mam jednak sugestię, postal III, byś sprawdził, na jakiej wersji AWPModa grasz. Stare wersje konfigurujemy tylko w pliku AWPMod.ini zaś najnowsze już inaczej, bo kody dodające bronie mają swój List.ini. Jakby co, to odsyłam do tematu z AWPModem. W każdym razie to nie wina KPowasMods.


Zagrałem w KPowasMods. To chyba najdłużej oczekiwany przeze mnie mod od czasu jego zobaczenia - do samego zagrania. Mmm... apetyt więc był duży na te zabawki! Część broni już widziałem wcześniej, to ostatnio norma, trzeba tak to traktować. A reszta?

Bardzo dobre bronie! Największe wrażenie robi masywny BullPup - cóż to za zwierzę! :headbang: Śliczne są M1 AMG i M249. To czołówka tego moda. Wielką ciekawość budziło RollerMine - ale poza rzucaniem tą miną i pojawiającym się paskiem KarmaGuna - nie wiem co to robi. Zawalidroga jakby, bo nijak nie chciało mi eksplodować.

Zabawę psuje coś innego. To ikony tych broni. Wielkie i brzydkie. Dla mnie menu P2 to świętość i każda zmiana (za wyjątkiem innowacji Stevena) tegoż menu to świętokradztwo. Zniechęcają mnie do zabawy serwerowe ikonki MrDMods, zaś ikony w KPowasMods sugerują nieskończonego moda, dopiero betę. A już brzydki model RPG7 dodatkowo psuje estetyczne wrażenia z całej zabawy. Ostatecznie moda oceniam na 7.5/10.

Jest jeszcze coś niesprzyjającego dla tego moda. To podejście jego autora do promocji tego moda. Baty! :baty: Tak nie można deprecjonować swojej pracy nie dbawszy o jej promocję. ;) A ja do tej pory nie jestem nawet pewien ile pana Kiraly jest w panu KPowa. :):
Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 15:31 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 mar 2012, 10:12

Brakuje paczek 1409XtrasAnims ,1409Xtras.
Może coś jeszcze. W każdym bądź razie nie działa.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

26 mar 2012, 10:17

Rycho3D pisze:Brakuje paczek 1409XtrasAnims ,1409Xtras.
W takim razie najprawdopodobniej wymagane jest to >> https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=175


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 00:29

To ja dodam, że zalinkowany przez SD patch jest obowiązkowym składnikiem StP jeśli chce się grać w nowe mody. Nawet chcąc grać z poziomu AWP ten patch należy zainstalować - i to do STP a nie AWP. To tak jak brakujące kodeki na świeżo zainstalowany system. Innymi słowy - tak jak AWPMod jest niemal niezbędny dla AWP, tak ten patch jest niezbędny dla modów robionych dla StP multi. A takim modem jest KPowasMods. Tako rzekłem. :biskup:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 08:51

Więc muszę sobie darować ,bo za duże zmiany w systemie. Rozwaliłbym sobie grę. :/


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 mar 2012, 09:38

Tiquill pisze:To ja dodam, że zalinkowany przez SD patch jest obowiązkowym składnikiem StP jeśli chce się grać w nowe mody. Nawet chcąc grać z poziomu AWP ten patch należy zainstalować - i to do STP a nie AWP.
Ja to mam zainstalowane w AWP bez nadpisywania plików i nie narzekam ;)

>>EDIT<<

Tu macie manualną instalację patcha jakby co


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 10:26

Z błędami, ale odpaliłem . Z tych broni z metra nie można trafić . RPG nie ma celownika .
Ręce zmieniają się w zależności od broni. Ogólnie całość niedopracowana.
Moja ocena to 2/10


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 13:35

Silver Dragon pisze:Ja to mam zainstalowane w AWP bez nadpisywania plików i nie narzekam ;)
Owszem, można i tak. Jeśli kogoś zupełnie nie interesuje STP i tam nie zagląda - czemu nie, jest wygodniej. ;)
Silver Dragon pisze:Tu macie manualną instalację patcha jakby co
Ejże, przecież w naszym downloadzie też jest zip, czyli ręczna instalacja, a nie instalator, który siłą wszystko nadpisuje. :) Bo nie trzeba niczego nadpisywać.
Rycho3D pisze:Więc muszę sobie darować ,bo za duże zmiany w systemie. Rozwaliłbym sobie grę.
Jeśli więc masz jakiekolwiek STP - nie rozwalisz. :) Swoje prace zapewne robisz i tak w oddzielnym Postalu, więc w niczym nie zaszkodzi ten patch. Zajrzyj tu po więcej: temat o patchu 1409X.

Co do KPowasMods. O rękach zapomniałem, istotnie ta zmiana rąk w zależności od trzymanej broni to wada moda. Nie wiem, może już się przyzwyczajam do takich rzeczy... :<
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 14:04

Tiquill pisze: Swoje prace zapewne robisz i tak w oddzielnym Postalu
Dokładnie .Ale na własnych mapkach chciałem przetestować.
Bo na zwykłym P2 nudno :D
A dokładniej na tej: https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... r/NoweFoty


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 mar 2012, 14:57

Tiquill pisze:Owszem, można i tak. Jeśli kogoś zupełnie nie interesuje STP i tam nie zagląda - czemu nie, jest wygodniej. ;)
Ja ciągnę na v.1337 tak więc i tak innego wyjścia nie mam ;)
Tiquill pisze:Ejże, przecież w naszym downloadzie też jest zip, czyli ręczna instalacja, a nie instalator, który siłą wszystko nadpisuje. :) Bo nie trzeba niczego nadpisywać.
No właśnie to wczoraj ściągnąłem. Jest zip a w zipku exe z instalatorem ;)

PS:
@Rycho3D
Nie mogę się doczekać kiedy dorwę tę mapkę w swoje pazurki :evilbat:
Genialnie się zapowiada :ok:
Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 15:17 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 3 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 15:32

Rycho3D, ta twoja mapa zapiera dech. Czekam z niecierpliwością! :)

I znowu prowokujesz mnie do zajęcia się pewną sprawą. Był 1409X a teraz idea folderu WSPOLNE - Tobie polecam punkt 11. Może się przyda. ;)

Silver Dragon pisze:No właśnie to wczoraj ściągnąłem. Jest zip a w zipku exe z instalatorem ;)
Ale kiszka! :): Już uploaduję poprawny. xD
EDIT: Już jest prawdziwy manual.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 16:12 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 17:41

Silver Dragon pisze:Nie mogę się doczekać kiedy dorwę tę mapkę w swoje pazurki
Rycho3D, ta twoja mapa zapiera dech. Czekam z niecierpliwością! :)
W obecnym tempie będzie gdzieś za pół roku.Bo niestety nie działa na zwykłym Postalu2.
Trzeba poczekać na finał.

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2012-03-27, 20:15 ]
No problema, się poczeka. <:) A dopisuję się, by nie offtopować dalej w tym temacie.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 cze 2012, 23:53

Mod jest już w naszym downloadzie: https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=222 Sugeruję też zagrać na jego rodzimym serwerze Király[-_-]KPowa gdzie są jeszcze nowsze bronie i to bardzo dobre. W tym spluwa z drugiego Obcego. :) Mod jest (był) w trakcie aktualizacji i nie wiem, jaka będzie finalna wersja. To co kilka dni temu znalazłem daję na obrazku w załączniku. Warto zaglądać na ten serwer, jest coraz lepiej!
Załączniki
KPowasModsMP.jpg
KPowasModsMP.jpg (56.95 KiB) Przejrzano 2532 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 cze 2012, 13:58

Hah dobry pomysł by przenieść bronie z Killing floora :D
(jakby ktoś nie wiedział gra na tym samym silniku co postal 2)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 cze 2012, 13:31

Rzuciłby mi ktoś te nowości w załącznik? MP mi szwankuje, a nie chce mi się przeinstalowywać, bo i tak włączam to raz na ruski rok ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ