Now bronie dla AVPC

Rozmowy o A Very Postal Christmas.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

16 sie 2012, 12:55

Przydały by się (do bety na test) granat z Wormsów (jaki jest w AWP) - Alleluja, i wybuchające bombki na choinkę. Dobry by też był cukierkowy karabin maszynowy (w kształcie cukierka) oraz gwiazda Wielkanocna jako shuriken (model lub skin zmieniony). Można iść po ulicy i patrzeć, jak popierdalają renifery Bad Santa. Po tym, jak mu nawiały wku**ił się trochę na nie. Można też być Big Foot'a karpiem. To by było coś. I oczywiście poprawione lokacje. Oagh (czy tam Vovle) mógłby się wziąć do pracy, żeby zrobić dobry dodatek. Łatwo się zgubić w tych lokacjach, nie wspominając o braku celu gry (mapa) :P . Ale czekam, czekam kiedy Oagh, czy tam Volve skończy wreszcie tego moda. :D

EDIT: Pobieram właśnie v.1420, może teraz będzie działać. :D
Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, 13:02 przez Zaver, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sie 2012, 22:03

ZigHorDude pisze:wybuchające bombki na choinkę. Dobry by też był cukierkowy karabin maszynowy (w kształcie cukierka) oraz gwiazda Wielkanocna jako shuriken
Rzeczy fajne a łatwe do zrobienia. I idealnie wpasowane w klimat Postala i Gwiazdki - czyli w sam raz dla AVPC.

Tylko ZigHorDude, ten pan nazywa się wolve, nie zapominaj. :faja:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

24 sie 2012, 01:20

Tylko nie wiedziałem kiedyś czy wolve czy kto inny robi AVPC (pomyliłem się, nie Volve :D)
Mógłbym się wziąć za tę bańkę, ale nie działają mi wtyczki do jebanego blendera (.ase). Na 3Ds Max'ie mógłbym to zrobić. Wystarczy SM zrobić, skrypt już zrobiony (po części), i model też: (jak na 5 minut...
Załączniki
...to chyba może być)
...to chyba może być)
Bańka.png (244.72 KiB) Przejrzano 8112 razy
Bańka2.png
Bańka2.png (240.63 KiB) Przejrzano 8112 razy


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 sie 2012, 16:43

Albo mnie oczy mylą, albo ten model swoją szczegółowością wykracza daleko poza warunki silnika Postala. Nie za gęsta siatka? Gra może się mulić, gdy powiesisz na choince kilka takich bombek.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

24 sie 2012, 21:25

Możliwe jak przy Mapowaniu UV ścinał się cały Blender (przy opcji nakładania na siatkę np. Unwarp). Mogę odgęścić lekko siatkę. Lub zrobię na Milksharpe.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 sie 2012, 23:50

Albo zrób w PostEd. Jedyna bryła, jakiej tam standardowo nie zrobisz, to torus. Ale zamiast uchwytu półokrągłego robisz kwadrat i jest. Ile, 15 minut i bombka gotowa, jak dobrze idzie robota. ;) Potem tylko teksturkę nałożyć, też w PostEd. Rzeczy proste najlepiej robić w załączonym edytorze.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 sie 2012, 00:19

Ale ja chcę broń zrobić. Wszystko tak najlepiej, z SM się męczyć nie trzeba. Na broń, musiał bym SM zamienić (na bombkę) i dać do animacji granatu w skrypcie:

Kod: Zaznacz cały

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// BaubleWeapon
// Copyright 2012 ZigHor,  All Rights Reserved.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

class BaubleWeapon extends P2Weapon (lub) GrenadePickup;

var float ChargeTime;			// How long we've been charging the [u]bauble[/u] to get ready to throw
								// it. This corresponds to how far it will go
var bool  bChargedTimeSaved;	// If we've gotten our charge time once, don't get it again
var name  ChargeWaitState;		// Name of our charge waiting state. Extended classes of this
								// weapon must have their own, in case they extend the base Charging state
var float ChargeTimeModifier;	// Multiplier for how fast to charge
var float ChargeDistRatio;		// Ratio used to determine how long AI should make the charge time
								// for this weapon, in order to hit it's target.
var float ChargeTimeMaxAI;		// Max charge time allowed for AI characters. 
var float ChargeTimeMinAI;		// Min charge time allowed for AI characters (so they're
								// less likely to hurt themselves).

var float WeaponSpeedChargeIntro;	// How fast the intro anim to the charging animation should play
var float WeaponSpeedCharge;	// How fast the charging animation should play

var vector AltFireOffset;		// Spot grenade comes out for alt fire

var travel bool bShowMainHints;		// Show the main hints
var localized string AltHint1;	// How to drop an un-armed grenade
var localized string AltHint2;

const CHARGE_HINT_TIME	=	0.5;
const SHAKE_Y_MOD		=	400;
const MIN_REQ_CHARGE_TIME=	0.8;
const MIN_REQ_BEFORE_TIME=	0.3;

replication
{
	// functions client sends to server
	reliable if &#40;Role < ROLE_Authority&#41;
		ThrowIt, RecordChargeTime, ServerStartChargeTime;
&#125;
...i tak dalej :D (w sumie lepiej było zostawić tam kilka nazw granata nie zamieniając z bombką [podkreślone], ale to się zrobi - tutaj lekko zmieniłem, w skrypcie u mnie jest ok.) Zrobię to jutro, tylko SM mi jest potrzebny. Mógłbym zrobić jeszcze jakiś dodatkowy X-Mas Pack z nowymi animacjami (mam w blenderze wtyczkę PSK, więc pewnie zrobię coś takiego), trzeba mi tylko poddać pomysł. Tiquill? :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 sie 2012, 02:40

ZigHorDude pisze:class BaubleWeapon extends P2Weapon (lub) GrenadePickup
Mam nadzieję, że swojego BaubleWeapon nie robisz podklasą GrenadePickup. :diabeł:

Wystarczy dać to podklasą GrenadeWeapon (i podobnie reszta skryptów) bez kopiowania całej zawartości skryptu granatów. A co do animacji. Istotnie, rzeczy zrobionej w PostEd nie możesz dać od razu do plików animacji. Najpierw eksport do formatu czytanego przez inny program (nie powiem teraz jaki to), potem edycja animacji w np Blenderze itd. Albo trik, jak w modzie MaDMods, gdzie bez robienia animacji można było dać MaDBombę do gry, a starczał tylko staticmesh. Czyli: 1. robimy bombkę w PostEd, 2. zapisujemy ją do USX, 3. trik, 4. skrypt i koniec pracy.
ZigHorDude pisze:Mógłbym zrobić jeszcze jakiś dodatkowy X-Mas Pack z nowymi animacjami (mam w blenderze wtyczkę PSK, więc pewnie zrobię coś takiego), trzeba mi tylko poddać pomysł. Tiquill? :D
A dlaczego tylko ja? :P Pomyślę, co by tu jeszcze zrobić. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

27 sie 2012, 00:25

Tiquill pisze:Wystarczy dać to podklasą GrenadeWeapon (i podobnie reszta skryptów) bez kopiowania całej zawartości skryptu granatów.
Wiem, oblatałem skrypty broni :D , możliwe, że coś tam porobię. Właśnie zmienić tylko nazwę, SM a dalej samo pójdzie. :D Właśnie chcę zrobić właśnie jak ty mówisz, animacje zrobię do innych broni, a do tej jakaś pojedyncza z innej bomby.
Tiquill pisze:A dlaczego tylko ja? :P
Masz zawszę (nie można stwierdzić, ale tak napisałem bo to prawda :D) dobre pomysły (tak myślę, ponieważ nie widziałem twojego złego pomysłu :D) :P Może by zrobić na ten temat temat. Wszyscy mogli by podawać swoje pomysły.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, 01:48 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 sie 2012, 01:24

Dzwoneczek z sań Mikołaja, który dzwoni tak ogłuszająco, że wszyscy padają na ziemię porażeni.
Jajo dinozaura. Skoro jest kopalnia, zima i zmarzlina, to może być i kopalina sprzed epok. Jak rzucisz i rozwalisz - śmieeerdzi i truje.
Płoza od sanek. Można przywalić po łbie.
Bąk, zabawka z dawnych lat. Może być pod choinką. Puścisz to wiruje i rozwala jak kot-derwisz.
Orzechy spod choinki. Zjadasz i masz duże cojones.
Łyżwa. Nasadzasz ją na rękę i masz oręż siejący ból i zniszczenie.
Narta albo deskorolka jako prezent. Skaczesz i mkniesz po mapie szybko.
But. Skarpeta już jest jako mod, może więc ktoś zamiast do skarpety ładuje prezenty do buta. A but pozwala szybko chodzić i skakać, bez kodów. Chyba najłatwiejsze do zrobienia, poza płozą.
PostalBabe jako elf. Niegrzeczny i nieskromny.

Może być? :faja:
ZigHorDude pisze:Może by zrobić na ten temat temat.
Sam miałem taki zamiar. Co też czynię. Ostatnie posty już nie są w tym temacie.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

29 sie 2012, 09:55

A czy buta sprintera nie ma czasem w AirMailu? On pozwala szybko biegać. Pozostałe pomysły bardzo fajne. Mógłby być jeszcze strój Świętego Mikołaja na którego przechodnie odpowiednio reagują.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, 09:56 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 sie 2012, 19:22

Mr Minio pisze:A czy buta sprintera nie ma czasem w AirMailu? On pozwala szybko biegać.
Otóż dlatego najłatwiej go zrobić, bo skrypt już jest w AM właśnie. Dodatkowo efekt kodu MightyFoot, czyli silniejsze kopniaki.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

29 sie 2012, 22:32

Ok, jak na razie najlepsze to:
- Dzwoneczek (&#169; Tiquill)
- Jajo dinozaura (&#169; Tiquill)
- Łyżwa (&#169; Tiquill)
- Postal Babe jako elf (&#169; Tiquill)
- Strój Świętego Mikołaja (&#169; Mr Minio)
- Skarpeta [lepsza w sumie od buta, zrobię inną wersję, tamta była słaba]
- Bąk [w sumie może być, ale mało świąteczne] (&#169; Tiquill)
- Narta(y) albo deskorolka (snowboard) (&#169; Tiquill)
- Orzechy [hmm... nie lepiej cukierki?] (&#169; Tiquill)
- Płoza od sanek [taki mały dodatek :) ]
- Laska cukrowa (&#169; ZigHor)
- Strój elfa (&#169; ZigHor)
- Nowe śnieżki (totalna porażka te normalne śnieżki)

... czyli ogółem wszystkie (tylko z moimi koncepcjami na boku) :D

Mam plan dodać kilka lokacji, w tym centrum handlowe z Bad Santa. Bronie bendą poukrywane na mapie. Jak na razie nie wiem, czy wolve planuje jakąś nową wersję bo mówiąc szczerze 1420 była straszna (nie chcę krytykować, ale tak jest)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 sie 2012, 17:37

ZigHorDude pisze:- Bąk [w sumie może być, ale mało świąteczne] (&#169; Tiquill)
- Narta(y) albo deskorolka (snowboard) (&#169; Tiquill)
- Orzechy [hmm... nie lepiej cukierki?] (&#169; Tiquill)
Bąk nie jest mało świąteczny, spytaj swego dziadka lub kogo podobnego, co kiedyś było prezentami pod choinkę. A skoro w AVPC są zabytkowe wozy i inne sprzęty, to i zabytkowy bąk jest tam w sam raz. A za to jaką miazgę może zrobić! Orzechy włoskie zaś też kładzie się pod choinkę. A że kojarzą się z męską witalnością, to też ludzie pokolenia dziadków wiedzą najlepiej. Pasuje lepiej niż cukierki.

A cukierkami to możesz karmić te stworki, żeby zawsze "jadły z ręki". ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

31 sie 2012, 18:14

Możliwe coś pamiętam te rzeczy jeszcze (z dawnych lat), ale mam pustkę
Bardzo możliwe, że młodsi gracze, którzy nie mieli takich rzeczy zdziwili by się lekko (nie wszyscy stosują się do systemu PEGI łącznie ze mną ;) ). Ale ciekawe, to urozmaici tylko rozgrywkę. Trzeba jednak zmodyfikować silnik, za co się już wziąłem.

Nie dam rady zrobić wszystkiego w jeden dzień, więc musicie lekko poczekać. Na początek zrobię:
a) Jajo Dinozaura
b) Bąk
c) Jakieś nowe shotguny i karabiny maszynowe
d) Laska cukrowa
e) Stój Św. Mikołaja


ODPOWIEDZ