Znaleziono 50 wyników

autor: Nikas
11 cze 2013, 01:04
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Paint.NET bo mogę sobie modyfikować paletę i od czasu do czasu użyć warstw :P
autor: Nikas
21 maja 2013, 17:39
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Na początek wydaję tylko na windowsa. W polsce mam ciekawą opcję, ale jeszcze nie mogę pisać o niej tak ogólnie. Za granicą uderzam w greenlight, będę miał małą pomoc ze strony polskich mediów. Jak się nie uda to desura, ew. gog.com.
autor: Nikas
21 maja 2013, 12:33
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Używam Game Makera 8.0, a po wydaniu gry jak już zarobię trochę kasy to zakupię dodatkowo GM: Studio, żeby móc robić gry na inne platformy niż tylko windows. :)
autor: Nikas
21 maja 2013, 01:23
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Cześć drodzy forumowicze! Trochę czasu minęło, ale niedawno mi się przypomniało, że pisałem tutaj na tym forum. No cóż, projekt niestety upadł, brakło umiejętności. Ale wiecie, czasy się zmieniają, ludzie trenują i jest lepiej. Nie napisałbym tutaj, bo po co ciągnąć temat, jednak widzę, że są tu naw...
autor: Nikas
05 lut 2010, 20:56
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

cześć!
projekt nie upadł, aktualnie po prostu robię inny
jednak zważając na to, iż jestem po operacji kręgosłupa wszystko idzie baaardzo wolno :{
ale nie bójcie się, jak powiedziałem, że zrobię (a projekt nadal jest w zapowiedziach) to zrobię :)
pozdro, Nikas
autor: Nikas
13 wrz 2009, 14:52
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

witam! powiem Wam tak: nie musicie si martwić że projekt upadnie, ponieważ jest już oficjalnie zatwierdzony, a skoro mówię że zrobie, to zrobię! :) obecnie na głowie mam jeszcze jeden projekt, platformówka w stylu tych na gba - po więcej zapraszam tutaj: https://www.nikasgames.yoyo.pl/zapowiedzi.htm...
autor: Nikas
25 lip 2009, 15:13
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

żyje, żyje!
tylko wiesz, wakacje są ;p
teraz znowu wyjeżdżam i nie ma czasu
autor: Nikas
02 cze 2009, 13:54
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Projekt nadal się trzyma,zrobiłem już normalny wybór broni (są 3).Po prostu wiecie,słonko świeci więc nie chce się tak w domu siedzieć,ew. kodzić ;p EDIT: nowy wybuch, bardziej pasujący do gry : https://www.gmclan.org/uploader/1486/butcher_pete_nowy_wybuch.png i tak postaram się go zmienić na jeszcz...
autor: Nikas
22 maja 2009, 12:25
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

projekt znowu będzie robiony,bo od wtorku do czwartku byłem w górach
autor: Nikas
17 maja 2009, 16:00
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

tak,będzie można go odpalić na Viście gdyż jest robiony w gm 7
autor: Nikas
17 maja 2009, 12:55
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Obrazek
BUUUURN,FU*** BUUUURN!
czyli miotacz ognia w akcji ;d
Do poprawy jeszcze palący się ludzie
autor: Nikas
17 maja 2009, 00:00
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Obrazek
może być?
Tylko ta bazooka mi nie pasuje strasznie ale to już nie dzisiaj...
autor: Nikas
16 maja 2009, 00:15
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Obrazek
wszystkie bronie z gry! :P
bazooka może się zmieni i chyba karabin,na czarno to sekret do znalezienia, ale i tak imho miotacz ognia który jeszcze nie powstał to mój ulubieniec :D
autor: Nikas
15 maja 2009, 22:03
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

Loc: gdzie ja zrobiłem jakiś trailer? : O
Lothar: oczywiście że będzie no ale jeszcze trochę ;)
Nie można mnie pośpieszać bo gra będzie słaba!
Jednak komentarze w stylu "wow,super! nie mogę się doczekać" baaaardzo motywują :)
autor: Nikas
15 maja 2009, 16:40
Forum: DevZone
Temat: Butcher Pete!
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 34796

miałem dać screena,jednak on nie oddaje tej już pięknej sieczki :D Zrobiłem kolejny filmik,szkoda że znów bez dźwięków :( Projekt ma się świetnie,teraz biorę się za animacje,PsichiX zaproponował mi użycie gmpsychics co da mi efekt rozwalania budynków i wylatujące w powietrze auta,powiem tyle....szyk...