Nietypowy pomysł na broń..

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 sie 2014, 11:40

Ma ktoś dude_hands.max ?
To by się coś w godzinke zrobiło.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

15 sie 2014, 16:13

MaKiPL pisze:Ma ktoś dude_hands.max ?
Jak dobrze pamiętam Wolve w tutorialu w asset'ach dawał ręce kolesia.
Ale na 100% nwm. czy to te.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

16 sie 2014, 15:11

Czy akceptowali byś cie broń bez widoku ręki ?
Bo było by mi szybciej !


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

16 sie 2014, 15:16

Nie ma, nie ma xD Dawać mi ręce.


:rozpacz:
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

16 sie 2014, 18:16

jak już coś robić to porządnie, Blood
Ostatnio zmieniony 16 sie 2014, 18:16 przez EvilYeah, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 sie 2014, 18:42

Jest maczeta. Ona wiruje. Jak zrobić więc wirującą tarczę szlifierki? Użyć kodu maczety. Zrobić, nawet w samym PostEd prosty cylinder, bardzo płaski. Na niego nałożyć tekstury zmieniające się sekwencyjnie tak, jak zrobiony w P2 jest wiatrak, wirnik czy śmigło w Project Marica lub DarkFire. W jakimś temacie seebeek17'a to było.

A trzymana w ręku? Jeśli ma to być cała szlifierka, to - trzeba zrobić ten model. Jeśli tylko sama tarcza - już łatwiej. Podmiana maczety. Może przydać się trik z przeźroczystą teksturą w MadMods aby uniknąć tworzenia odrębnej animacji. Zależy ile ktoś w to włoży pracy i jakie ma umiejętności.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

16 sie 2014, 21:19

Buu zepsułeś mi zabawę chciałem użyć kodu GARYHEAD który po prostu leci przed siebie - trudno.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 sie 2014, 21:23

GaryHead słabszy niż maczeta. ;) Jeśli szlifierka, to wyobrażam ją sobie jak leci jak bumerang - czyli wraca do ręki. A jeśli małe ostrza/kamienie szlifierki - to shurikeny starczą. To zależy ile kto... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

17 sie 2014, 21:25

seebeek17 pisze:
MaKiPL pisze:Ma ktoś dude_hands.max ?
Jak dobrze pamiętam Wolve w tutorialu w asset'ach dawał ręce kolesia.
Ale na 100% nwm. czy to te.
O, dokładnie o to chodzi. Dzięki! Już zaczynam sobie przypominać te wszystkie udręki... Model w 3D Ascii, textury DXT1/3 DDS. Mhm.

@EDIT:
Ah, te jego połamane palce.
Załączniki
test123.png
test123.png (379.22 KiB) Przejrzano 2127 razy
Ostatnio zmieniony 17 sie 2014, 22:34 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

18 sie 2014, 09:27

Nie lubię dźwięku szlifierki to mogło by być dobre (do klimatu ED)


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Szalona Krowa
Miłośnik broni
Posty: 119
Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
Lokalizacja: Z łąk Paradise

18 sie 2014, 11:19

Dzwięki to tam już pół biedy. Login zrobi 2 wersje :> jedna z dzwiekiem druga bez.
Hehes jeśli to jest szlifierka to moje oczy są jak :bolek: . Ale co tam. Kto wybrzydza nie poru*** :D .


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

18 sie 2014, 11:21

Spokojnie, to jeszcze nieoteksturowany model.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 sie 2014, 11:41

Pierwsze szlify szlifierki całkiem niezłe
Po dodaniu tekstur może być naprawdę fajnie ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

18 sie 2014, 12:58

Nie mam w czym pomalować tego. Sculptris wymiotuje tym modelem, bo ma dużo łączeń do jednego vertexa, a programy typu ZBrush, MudBox czy Sculptris tego nie lubią. Zarzucę UV i wgram do PhotoShop'a. Może wtedy SzalonaKrowa zobaczy szlifierkę. :D


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

18 sie 2014, 15:28

Proszę bardzo, reszty nie robię, bo nie mam na to czasu. W załączniku szlifiera w formatach:

.max
.obj
.FBX

Oraz cztery jej tekstury w formatach BMP i JPG.
Dodatkowo scena .MAX z łapami kolesia, animacjami.
Żeby tego było mało, to jest gotowy .PSK i .PSA (ale PSK ma błędy. Zapomniałem, że ActorX nie eksportuje obiektów bez kości. Wystarczy, że tej szlifierce damy Dummy i będzie dobrze).

Cytat z pliku CZYTAJmnie.txt:

Kod: Zaznacz cały

==3DS Max==
1.Dodaj jedną kość szlifierce. Dla pewności przegrupuj szlifierkę+dłonie do nowej jednej grupy lub podczep kość szlifiery pod kość rąk.
2.Wyeksportuj nowy plik .PSK

==Unreal Engine 2 Editor==
1.Zaimportuj tekstury MaKiPL_mpX.bmp gdzie X to liczba od 1-4
2.Zaimportuj Twój plik .PSK
3.Nałóż tekstury na model
4.Zaimportuj animacje z .PSA
5.Zapisz paczkę

==Notepad++==
1.Skopiuj klasy odpowiadające za broń, na wzór której chcesz dodać swoją
2.Zmień nazwy i wyświetlany mesh (w UDK jest to begin object, nie wiem jak to jest w UE2)
3.Zapisz i skompiluj skrypty przez (w UDK był to skrót od gry+ make, tutaj chyba trzeba odpalić UCC.exe?)

==Unreal Engine 2 editor==
1.Dodaj broń na mapę z zakładki ActorClasses zgodnie z nazwą Twoich nowych klas
2.Zapisz mapę

==Postal 2.exe==
1.Odpal grę
2.Podnieś broń
3.???
4.PROFIT
5.Wyjdź z gry
6.Wejdź na jakiś serwis z paniami
7.Wyżyj się
8.Wróć do gry



PSA zawiera:
-holster
-idle
-load
-shoot1
-shoot (dla pewności bo nie pamiętałem czy tego używa)

Jak będą problemy, to zawsze można się w kodzie pobawić. Nie pisz, nie dzwoń. <3
Autor&#58; MaKiPL
papa! &#58;*&#58;*&#58;*&#58;*&#58;*&#58;* <3333
Blood, pobierz, napraw to z kością u szlifiery. Wypuść i bądź zwycięzcą!
Załączniki
ChceZebysMnieZeszlifowal.7z
Pobieraj mnie tutaj...
(5.32 MiB) Pobrany 125 razy
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 15:31 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ