Nietypowy pomysł na broń..
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Jak dobrze pamiętam Wolve w tutorialu w asset'ach dawał ręce kolesia.MaKiPL pisze:Ma ktoś dude_hands.max ?
Ale na 100% nwm. czy to te.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Czy akceptowali byś cie broń bez widoku ręki ?
Bo było by mi szybciej !
Bo było by mi szybciej !
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jest maczeta. Ona wiruje. Jak zrobić więc wirującą tarczę szlifierki? Użyć kodu maczety. Zrobić, nawet w samym PostEd prosty cylinder, bardzo płaski. Na niego nałożyć tekstury zmieniające się sekwencyjnie tak, jak zrobiony w P2 jest wiatrak, wirnik czy śmigło w Project Marica lub DarkFire. W jakimś temacie seebeek17'a to było.
A trzymana w ręku? Jeśli ma to być cała szlifierka, to - trzeba zrobić ten model. Jeśli tylko sama tarcza - już łatwiej. Podmiana maczety. Może przydać się trik z przeźroczystą teksturą w MadMods aby uniknąć tworzenia odrębnej animacji. Zależy ile ktoś w to włoży pracy i jakie ma umiejętności.
A trzymana w ręku? Jeśli ma to być cała szlifierka, to - trzeba zrobić ten model. Jeśli tylko sama tarcza - już łatwiej. Podmiana maczety. Może przydać się trik z przeźroczystą teksturą w MadMods aby uniknąć tworzenia odrębnej animacji. Zależy ile ktoś w to włoży pracy i jakie ma umiejętności.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Buu zepsułeś mi zabawę chciałem użyć kodu GARYHEAD który po prostu leci przed siebie - trudno.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
GaryHead słabszy niż maczeta. Jeśli szlifierka, to wyobrażam ją sobie jak leci jak bumerang - czyli wraca do ręki. A jeśli małe ostrza/kamienie szlifierki - to shurikeny starczą. To zależy ile kto...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
O, dokładnie o to chodzi. Dzięki! Już zaczynam sobie przypominać te wszystkie udręki... Model w 3D Ascii, textury DXT1/3 DDS. Mhm.seebeek17 pisze:Jak dobrze pamiętam Wolve w tutorialu w asset'ach dawał ręce kolesia.MaKiPL pisze:Ma ktoś dude_hands.max ?
Ale na 100% nwm. czy to te.
@EDIT:
Ah, te jego połamane palce.
- Załączniki
-
- test123.png (379.22 KiB) Przejrzano 2277 razy
Ostatnio zmieniony 17 sie 2014, 22:34 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 3 razy.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Nie lubię dźwięku szlifierki to mogło by być dobre (do klimatu ED)
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Szalona Krowa
- Miłośnik broni
- Posty: 119
- Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
- Lokalizacja: Z łąk Paradise
Dzwięki to tam już pół biedy. Login zrobi 2 wersje jedna z dzwiekiem druga bez.
Hehes jeśli to jest szlifierka to moje oczy są jak . Ale co tam. Kto wybrzydza nie poru*** .
Hehes jeśli to jest szlifierka to moje oczy są jak . Ale co tam. Kto wybrzydza nie poru*** .
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Pierwsze szlify szlifierki całkiem niezłe
Po dodaniu tekstur może być naprawdę fajnie
Po dodaniu tekstur może być naprawdę fajnie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Nie mam w czym pomalować tego. Sculptris wymiotuje tym modelem, bo ma dużo łączeń do jednego vertexa, a programy typu ZBrush, MudBox czy Sculptris tego nie lubią. Zarzucę UV i wgram do PhotoShop'a. Może wtedy SzalonaKrowa zobaczy szlifierkę.
Proszę bardzo, reszty nie robię, bo nie mam na to czasu. W załączniku szlifiera w formatach:
.max
.obj
.FBX
Oraz cztery jej tekstury w formatach BMP i JPG.
Dodatkowo scena .MAX z łapami kolesia, animacjami.
Żeby tego było mało, to jest gotowy .PSK i .PSA (ale PSK ma błędy. Zapomniałem, że ActorX nie eksportuje obiektów bez kości. Wystarczy, że tej szlifierce damy Dummy i będzie dobrze).
Cytat z pliku CZYTAJmnie.txt:
Blood, pobierz, napraw to z kością u szlifiery. Wypuść i bądź zwycięzcą!
.max
.obj
.FBX
Oraz cztery jej tekstury w formatach BMP i JPG.
Dodatkowo scena .MAX z łapami kolesia, animacjami.
Żeby tego było mało, to jest gotowy .PSK i .PSA (ale PSK ma błędy. Zapomniałem, że ActorX nie eksportuje obiektów bez kości. Wystarczy, że tej szlifierce damy Dummy i będzie dobrze).
Cytat z pliku CZYTAJmnie.txt:
Kod: Zaznacz cały
==3DS Max==
1.Dodaj jedną kość szlifierce. Dla pewności przegrupuj szlifierkę+dłonie do nowej jednej grupy lub podczep kość szlifiery pod kość rąk.
2.Wyeksportuj nowy plik .PSK
==Unreal Engine 2 Editor==
1.Zaimportuj tekstury MaKiPL_mpX.bmp gdzie X to liczba od 1-4
2.Zaimportuj Twój plik .PSK
3.Nałóż tekstury na model
4.Zaimportuj animacje z .PSA
5.Zapisz paczkę
==Notepad++==
1.Skopiuj klasy odpowiadające za broń, na wzór której chcesz dodać swoją
2.Zmień nazwy i wyświetlany mesh (w UDK jest to begin object, nie wiem jak to jest w UE2)
3.Zapisz i skompiluj skrypty przez (w UDK był to skrót od gry+ make, tutaj chyba trzeba odpalić UCC.exe?)
==Unreal Engine 2 editor==
1.Dodaj broń na mapę z zakładki ActorClasses zgodnie z nazwą Twoich nowych klas
2.Zapisz mapę
==Postal 2.exe==
1.Odpal grę
2.Podnieś broń
3.???
4.PROFIT
5.Wyjdź z gry
6.Wejdź na jakiś serwis z paniami
7.Wyżyj się
8.Wróć do gry
PSA zawiera:
-holster
-idle
-load
-shoot1
-shoot (dla pewności bo nie pamiętałem czy tego używa)
Jak będą problemy, to zawsze można się w kodzie pobawić. Nie pisz, nie dzwoń. <3
Autor: MaKiPL
papa! :*:*:*:*:*:* <3333
- Załączniki
-
- ChceZebysMnieZeszlifowal.7z
- Pobieraj mnie tutaj...
- (5.32 MiB) Pobrany 129 razy
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 15:31 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.