Nasze własne zoundsy

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 kwie 2015, 22:10

Może być też stereo, wtedy będzie słyszalne na całej mapie. W MP poza wielkością pliku nie robi różnicy.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

03 kwie 2015, 23:47

Gdzie te zoundsy maja być dopisane? w Postal2MP.ini ? bo niby mam, wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

Zounds=(SoundName="syneksynek”,TriggerName=”syneksynek”,PackageName=”RyuqZounds”)
mam paczkę RyuqZounds.uax wrzuconą do D:\P2 FreeMP\Sounds
po wejściu na serwer i wpisaniu syneksynek nic sie nie dzieje, ale już callthearmy słychać.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

04 kwie 2015, 00:11

Tigger pewnie musi być obecny na mapie, bo jak go inaczej aktywujesz


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 kwie 2015, 00:16

Mądrości blooda. Ktoś inny może?


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

04 kwie 2015, 07:49

Ryuq, a czy zoundsy nie działają przypadkiem ze strony serwera?
Tzn. Radzik musi zuplodować twój dźwięk i w swoim iniaczu dopisać triggera.

Manual w j.ang.
[hide]Zounds
With this mod enabled, it will broadcast sounds to everyone based on ‘trigger
words’ that players type. For example, if someone says ‘hi’ it will play a Gary
Colman voice clip of him saying ‘hi’. Admins can also add their own sound
packages to make for some really interesting zounds, as well as altering the
trigger word for each one.
(Enabled by default, use Postal2.ini to configure and enable)
Zounds
[1409XGame.ZoundHandler]
bZound:
If this is set to False, then all sounds will be disabled. The ServerAdmin can also
switch this On/Off from the game with a Mutate command: Mutate Zound Off
and Mutate Zound On
bZound=True
SoundDelay:
This is the delay time in which sounds can be activated and should not be less
than 5.It is recommended that SoundDelay is not less than 3 depending on the
length of the average sound.
SoundDelay=5.00
bDedicated:
This is the Total number of sounds any one player can trigger during a game. If
set to 0 (zero) then the number is unlimited.
bDedicated=True
SoundsEach:
This is the Total number of sounds any one player can trigger during a game. If
set to 0 (zero) then the number is unlimited.
SoundsEach=10
DelaysEach:
This was introduced to reduce spamming of the various sounds and works as
follows: Lets say you set DelaysEach=10
When a Player triggers a sound, he will have to wait 10 seconds before he can
trigger again (1 x 10)
Once he has triggered 2 sounds he will now have to wait 20 seconds to trigger
again (2 x 10)
After the 3rd trigger he will have to wait 30 seconds before he can
trigger again (3 x 10)
And so the more he triggers a sound the longer he has to wait in between each
trigger. This can now be disabled by setting DelaysEach=0
DelaysEach=5
ServerPackages needed are:
[Engine.GameEngine]
ServerPackages=All your sound files you may want to add
HINT: note that by default Zounds will play preconfigned sounds from postal so
no extra sound packages are needed
Zounds
Here you enter the sound names you recorded or added in your .UAX file. These
are the triggers which Zound will look for when a player types a message.
To add more Zound strings just copy and paste the previous one and change the
Soundname and Triggername accordingly.
Zounds=(SoundName="yoursound",TriggerName="yourtrigger",PackageName="
yourpackage")
*** Random Sounds ***
If you wish to add more than one sound for the same word, Zound will
Randomize them when triggered.
Example:
Lets say you have 3 sounds for the Trigger word 'cool' Now in the Zound51.ini file
in the ZTrigger section add the 'Random=3' modifier:
Zounds=(Soundname="cool",Triggername="cool",SoundFilename="MySound",R
andom=3),
Now in the ini file you only put the word once as shown above.
But in your .UAX file you make 3 sounds and call them:
Cool
Cool2
Cool3
Please note the first word has no number following it. To add more Zound strings
just copy and paste the previous one and change the Soundname and
Triggername accordingly.
Zounds=(SoundName="yoursound",TriggerName="yourtrigger",PackageName="
yourpackage")[/hide]

Musisz jeszcze dodać wpis w sekcji Engine.ServerPackage
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 07:58 przez Tiszer, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

04 kwie 2015, 10:50

Wstyd mi to pisać ale u siebie nie widzę w ini Zoundsu ani w MP,P2Action,AWP czy w każdym jest ?


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 kwie 2015, 12:50

Raczej nie bo w koncu robilem to na swoim serwerze wiec bylem hostem to powinno dzialac. Dodalem RyuqZounds.uax do paczek serwera - nadal nic. Nie wiem, wrzucam plik sami sobie posprawdzajcie. Może radzik cos ogarnie albo ktoś. Nie zmieniać nazwy paczki itp itd.
Załączniki
RyuqZounds.rar
(8.33 MiB) Pobrany 156 razy
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2015, 12:50 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 kwie 2015, 16:01

A włączyłeś modyfikację na serwerze ?


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 kwie 2015, 16:04

Jaką modyfikacje miałem włączyć? nic nie zmieniałem, dodałem tylko paczke do ini. Stare zoundsy dzialaja nowe nie.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 kwie 2015, 16:15

Dodałeś swoją paczkę do sekcji ServerPackages=?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 kwie 2015, 16:56

Yep dodałem. I już nie mam pomysłu co może nie grać tu.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 kwie 2015, 08:55

No to wyślij mi tą paczkę na PMa. Sprawdzę.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

06 kwie 2015, 12:36

Dodam tylko że Action P2 ma zoundy odpalane w LPM|PPM ręka animacja.
Nie wiem czy było tak kiedyś ale to fajnie wygląda i nie wiem gdzie znaleść to w paczkach uc.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

06 kwie 2015, 13:39

Tiquill pisze:No to wyślij mi tą paczkę na PMa. Sprawdzę.
No wstawiłem w załącznik dla każdego https://forum.postalsite.info/download.html?id=2106


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 kwie 2015, 16:21

BloodLogin pisze:nie wiem gdzie znaleść to w paczkach uc.

Kod: Zaznacz cały

1409XGame.ZoundHandler
?


ODPOWIEDZ