[P2] Nadmiar broni - jedna broń blokuje inną

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Skorek
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:20

13 paź 2008, 15:14

Witam!
Od paru dni zaglądam na to forum i stronę. Pobrałem KW2 moda, ale chciałbym zainstalować Tn, ale jak czytałem KW2 + Tn = za dużo broni pod kółkiem.
I moje pytanie twki w tym, czy dałoby się usunąć bronie z KW2 zostawiając skrypty np. na spadające koty/ozy/koktajle/granaty itp? Czyli chciałbym wszystkie "kody" z KW2 bez broni co dodaje + Tn ze wszystkim.

Da się jakoś usunąć jakieś części kodu? (no bo to w kodzie chyba jest xD)Oczywiście nie będę miał zamiaru tego rozpowszechniać, tylko to będzie do mojegu użytku.

Dzięki za pomoc. :)
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 22:53 przez Skorek, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

13 paź 2008, 15:17

Nie używałem KW2 ale... Dało by się , może mógłbym coś takiego zrobić. Wystarczy wykasować te bronie z mapy. A swoją drogą co do tego że za dużo broni pod kółkiem... To przecież zamiast kółka można używać klawiszy (1 ,2 , 3, 4 ,5 , 6 ,7 ,8 ,9 , 0 )


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 paź 2008, 15:36

odpowiedź jest prosta po prostu nie używaj broni z AW2 jak nie chcesz i tyle nic usuwać nie trzeba
Skorek pisze:za dużo broni pod kółkiem
niema czegoś takiego
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 15:43 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 17:55

Możesz spokojnie, bez żadnej edycji plików, używać obu modów, KW2 i TnInvetory. Wystarczy, że nie będziesz w KW2 używał kodów, które dodają broń, a tylko pozostałe. Jakie to kody, masz na stronie. Po prostu, tylko tyle. :)
prawdziwy 666 pisze:
Skorek pisze:za dużo broni pod kółkiem
niema czegoś takiego
Jest, nie wprowadzaj w błąd, prawdziwy 666. I zaprezentowany film nijak się ma do tego problemu.
Nadmiar broni w grze objawia się tym, że nie każde są dostępne od pod kółkiem, czy nawet pod danym klawiszem, ma się to zwłaszcza w przypadku klawisza [1] oraz [3]. W przypadku wszystkich broni z KW2 plus wszystkich z KW2 plus wszystkich z Tn to blokowanie pod kółkiem nie jest zbyt dokuczliwe, jedynie SuperShovel i Puker blokują standardowego szpadla i paralizator (czyli Tn w konflikcie "nie uczestniczy", kłócą się tylko KW2 i StP) , innych niedogodności nie ma. Blokowanie jest dokuczliwsze, gdy dochodzi do nadmiaru broni z jeszcze innych modów - i tego dotyczy owa ogólna uwaga, że "za dużo broni pod kółkiem".
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 17:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 paź 2008, 18:55

nie Tiq niema czegoś takiego jak za dużo broni a co do "kłócenia" to zaraz wyjaśnię
w kodzie każdej broni znajduje się coś takiego

Kod: Zaznacz cały

InventoryGroup=X
GroupOffset=X
(zamiast X wstaw dowolny numer)
problem z kłóceniem się ze sobą broni pojawia się wtedy gdy dwie bronie maja identyczne numery

to że tak się dzieje to wina twórców moduw

oprócz tego żadnego limitu na ilość broni niema wiec nazywanie tego
Tiquill pisze:"za dużo broni pod kółkiem"
jest nie właściwe i błędne


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Skorek
Wstydliwy morderca
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:20

13 paź 2008, 19:50

Aha, dzięki. Co wywnioskowałem z filmiku to było pare fajnych broni. Możecie powiedzieć jak się te wszystkie mody zwią? Nawet jeśli chciałbym wyeliminować ze zwykłego StP zwykłego shotguna i z KW2 Super Shovel, to byłaby kwestia zmiany paru cyferek/zdań?

P.S Na filmiku widziałem miniguna, i 2 pistolety naraz. To mnie najbardziej ze wszystkich broni interesuje :)

@edit : wgrałem u siebie Tn (teraz jestem u kumpla) i nie sprawdziłem wszystkich broni. Czy w Tn jest piła mechaniczna? Jeśli nie to chciałbym ją xD
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 19:52 przez Skorek, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 20:07

prawdziwy 666 pisze:nie Tiq niema czegoś takiego jak za dużo broni a co do "kłócenia" to zaraz wyjaśnię
w kodzie każdej broni znajduje się coś takiego

Kod: Zaznacz cały

InventoryGroup=X
GroupOffset=X
(zamiast X wstaw dowolny numer)
problem z kłóceniem się ze sobą broni pojawia się wtedy gdy dwie bronie maja identyczne numery

to że tak się dzieje to wina twórców moduw
No i właśnie to "za dużo broni" odnosi się do braku staranności/uwagi twórców w tworzeniu modów. Jest to zjawisko na tyle powszechne, że nie można powiedzieć iż "nie ma czegoś takiego", bo to jest. I każdy, kto lubi wiele broni, tego doświadczył. :)

Zaś co do tego:
InventoryGroup=X
GroupOffset=X

to
InventoryGroup= odpowiada pod jakim klawiszem jest dana broń dostępna, ale to jeszcze nie przesądza o blokowaniu. (Kiedy tego nie ma, broń automatycznie wędruje pod klawisz [1]).
A za "za dużo broni" odpowiada coś takiego:
FirstPersonMeshSuffix= - ta sama nazwa w tej pozycji zawsze zbiega się z blokowaniem broni przez inną. Gdy to jest takie same (przyjrzyj np. się wszelkim shotgunom, każdy ma "Shotgun" w tej pozycji), to i blokowanie broni następuje.
Zaś co do GroupOffset=, to może być bardzo różne - a i tak bronie będą się blokowały. I właściwie nie wiem, do czego ten GroupOffset służy.

prawdziwy 666 pisze:oprócz tego żadnego limitu na ilość broni niema wiec nazywanie tego
Tiquill pisze:"za dużo broni pod kółkiem"
jest nie właściwe i błędne
Tak, limitu nie ma, tu się zgodzę. Lecz przy pierwszym kontakcie tak to wygląda, jak limit. Te "za dużo broni pod kółkiem" nie było zbyt odpowiednim wyrażeniem dla moda TnInvnetory, bo zamiast pomóc, jak widać, wprowadziło w błąd. Toteż usuwam ten zapis przy tym modzie.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 paź 2008, 20:36

to właśnie GroupOffset= decyduje o tym że gron się kłuci a co do FirstPersonMeshSuffix= to w zasadzie nie wiem do czego to jest

dla przykładu odkryłem że M@DSPz AW7/AWP kłóciła się wiertarka z ED
obie bronie maja

Kod: Zaznacz cały

InventoryGroup=2
GroupOffset=2


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 20:46

Skorek pisze:Możecie powiedzieć jak się te wszystkie mody zwią?
Jest ich bardzo wiele, trudno policzyć, jakich modów użył autor w tym filmie. A trudno dlatego, że daną broń oferuje czasem kilka modów. Najważniejsza informacja to taka, że autor filmu nie grał na STP, ale na AWP, który oferuje więcej mozliwości zabawy jak i samego modowania.
Skorek pisze:Nawet jeśli chciałbym wyeliminować ze zwykłego StP zwykłego shotguna i z KW2 Super Shovel, to byłaby kwestia zmiany paru cyferek/zdań?
Najprawdopodobniej popsuł byś grę, gdybyś usunął domyślnego shotguna, nie radzę więc. Co do SuperShovel. Dostajesz go choćby po wpisaniu kodu
Betty
wystarczy go wyrzucić i potem tego kodu nie wpisywać. Nie trzeba grzebać w skryptach. Bo to już "nieco" bardziej skomplikowane. I taka rada rodzi więcej kolejnych pytań. ;)
Skorek pisze:Na filmiku widziałem miniguna, i 2 pistolety naraz. To mnie najbardziej ze wszystkich broni interesuje :)

@edit : wgrałem u siebie Tn (teraz jestem u kumpla) i nie sprawdziłem wszystkich broni. Czy w Tn jest piła mechaniczna? Jeśli nie to chciałbym ją xD
Piły mechanicznej nie ma w TnInv, jest za to w AWP oraz w modzie dla AWP zwanym EDWeapons. Oba są w naszym downloadzie. 2 pistolety też ma EDWeapons. Zaś minigun to Vadar Chaingun by ALCRD.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 21:54

prawdziwy 666 pisze:to właśnie GroupOffset= decyduje o tym że gron się kłuci a co do FirstPersonMeshSuffix= to w zasadzie nie wiem do czego to jest

dla przykładu odkryłem że M@DSPz AW7/AWP kłóciła się wiertarka z ED
obie bronie maja

Kod: Zaznacz cały

InventoryGroup=2
GroupOffset=2
Masz rację. A te FirstPersonMeshSuffix nie ma tu nic do rzeczy. Sądziłem zaś, że tylko jedna opcja za to odpowiada. Tymczasem jest tak, jak podałes, muszą być dwie. Bo ani sam GroupOffset, jak teraz sprawdziłem, ani też sam InventoryGroup nie są zdolne pojedyńczo by blokować. Ale właśnie, gdy są w parze i oba parametry mają liczby, które powtarzają się w innych broniach, to jest konflikt jest murowany.

Oto wynik mojego śledztwa, tylko na plikach STP i jego modów. I tylko pod klawiszem [3], bo shotguny często się blokują. Pogrubiłem nazwy tych broni, które się dublują.
CdBenelliWeapon
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=30

SmegWeapon z ED_SMEG
FirstPersonMeshSuffix - nie ma tego
InventoryGroup=3
GroupOffset=90

ShotGunWeapon - z Inventory
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1

MaDShotGunWeapon - z MadMods
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1

MaDUSAS12Weapon - z MadUSAS12v2
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=3

Red__DevilWeapon
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1

SDCatShotgunWeapon
FirstPersonMeshSuffix="SDCatShotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1

SuperShotGunWeapon
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1

M4S90Weapon - z TnInv
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=3

M870Weapon - z TnInv
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=2
W tym wypadku blokują się te, które mają te same:
InventoryGroup=3
GroupOffset=1

Wszystko jasne. Wreszcie przy Twojej pomocy rozkminiłem tą zależność. :) I wiem, którego konkretnie shotguna wyrzucić, aby innego odblokować. A STP wziąłem dlatego, bo najbardziej blokowały się shotguny Scotta, a te są tylko dla STP multi.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

13 paź 2008, 21:57

Wiecie , jak wyeksportuje się skrypty broni to jest np : PRZYKŁADAmmoInv itp. To w jakim pliku skryptu broni znajduję się to całe :
InventoryGroup=
GroupOffset=
? Tzn. Czy w ammoinv czy w innym ?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 21:59

little_psycho, są w Weapon. Tam są najważniejsze opcje broni, wtedy gdy z niej korzystasz, strzelasz. Kiedy ona leży, to jest ważny Pickup, gdy ją podniesiesz to już właśnie Weapon. AmmoInv odnosi się do aminunicji. Projectile zaś do np. lotu maczety czy lotu rakiety z Launchera.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 22:03 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

13 paź 2008, 22:03

Dzięki , zawsze chciałem postrzelać z MaD strzelby , ma taki świetny dźwięk ! Ale niestety blokuje obrzyna . A teraz se zmienie :P


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 paź 2008, 22:13

z robił się mały off top

a ponieważ temat jest dość ważny proponuje go jakoś ładnie wydzielić co wy na to???

a jak to zrodzicie to proszę o usunięcie tego postu


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2008, 22:51

Ciężko to było wydzielić, bo wstępny post traktuje o nadmiarze broni i to cały czas jest temat przewodni. Zmieniłem tytuł [P2 KW2 Mod] KW2 bez broni? (możliwe?) na obecny i to wystarczy. A Twojego posta p666 nie kasuję, wszak to dowód twej sugestii. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ