[P2] Nadmiar broni - jedna broń blokuje inną
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Witam!
Od paru dni zaglądam na to forum i stronę. Pobrałem KW2 moda, ale chciałbym zainstalować Tn, ale jak czytałem KW2 + Tn = za dużo broni pod kółkiem.
I moje pytanie twki w tym, czy dałoby się usunąć bronie z KW2 zostawiając skrypty np. na spadające koty/ozy/koktajle/granaty itp? Czyli chciałbym wszystkie "kody" z KW2 bez broni co dodaje + Tn ze wszystkim.
Da się jakoś usunąć jakieś części kodu? (no bo to w kodzie chyba jest )Oczywiście nie będę miał zamiaru tego rozpowszechniać, tylko to będzie do mojegu użytku.
Dzięki za pomoc.
Od paru dni zaglądam na to forum i stronę. Pobrałem KW2 moda, ale chciałbym zainstalować Tn, ale jak czytałem KW2 + Tn = za dużo broni pod kółkiem.
I moje pytanie twki w tym, czy dałoby się usunąć bronie z KW2 zostawiając skrypty np. na spadające koty/ozy/koktajle/granaty itp? Czyli chciałbym wszystkie "kody" z KW2 bez broni co dodaje + Tn ze wszystkim.
Da się jakoś usunąć jakieś części kodu? (no bo to w kodzie chyba jest )Oczywiście nie będę miał zamiaru tego rozpowszechniać, tylko to będzie do mojegu użytku.
Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 22:53 przez Skorek, łącznie zmieniany 1 raz.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Nie używałem KW2 ale... Dało by się , może mógłbym coś takiego zrobić. Wystarczy wykasować te bronie z mapy. A swoją drogą co do tego że za dużo broni pod kółkiem... To przecież zamiast kółka można używać klawiszy (1 ,2 , 3, 4 ,5 , 6 ,7 ,8 ,9 , 0 )
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
odpowiedź jest prosta po prostu nie używaj broni z AW2 jak nie chcesz i tyle nic usuwać nie trzeba
[youtube][/youtube]
niema czegoś takiegoSkorek pisze:za dużo broni pod kółkiem
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 15:43 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Możesz spokojnie, bez żadnej edycji plików, używać obu modów, KW2 i TnInvetory. Wystarczy, że nie będziesz w KW2 używał kodów, które dodają broń, a tylko pozostałe. Jakie to kody, masz na stronie. Po prostu, tylko tyle.
Nadmiar broni w grze objawia się tym, że nie każde są dostępne od pod kółkiem, czy nawet pod danym klawiszem, ma się to zwłaszcza w przypadku klawisza [1] oraz [3]. W przypadku wszystkich broni z KW2 plus wszystkich z KW2 plus wszystkich z Tn to blokowanie pod kółkiem nie jest zbyt dokuczliwe, jedynie SuperShovel i Puker blokują standardowego szpadla i paralizator (czyli Tn w konflikcie "nie uczestniczy", kłócą się tylko KW2 i StP) , innych niedogodności nie ma. Blokowanie jest dokuczliwsze, gdy dochodzi do nadmiaru broni z jeszcze innych modów - i tego dotyczy owa ogólna uwaga, że "za dużo broni pod kółkiem".
Jest, nie wprowadzaj w błąd, prawdziwy 666. I zaprezentowany film nijak się ma do tego problemu.prawdziwy 666 pisze:niema czegoś takiegoSkorek pisze:za dużo broni pod kółkiem
Nadmiar broni w grze objawia się tym, że nie każde są dostępne od pod kółkiem, czy nawet pod danym klawiszem, ma się to zwłaszcza w przypadku klawisza [1] oraz [3]. W przypadku wszystkich broni z KW2 plus wszystkich z KW2 plus wszystkich z Tn to blokowanie pod kółkiem nie jest zbyt dokuczliwe, jedynie SuperShovel i Puker blokują standardowego szpadla i paralizator (czyli Tn w konflikcie "nie uczestniczy", kłócą się tylko KW2 i StP) , innych niedogodności nie ma. Blokowanie jest dokuczliwsze, gdy dochodzi do nadmiaru broni z jeszcze innych modów - i tego dotyczy owa ogólna uwaga, że "za dużo broni pod kółkiem".
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 17:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
nie Tiq niema czegoś takiego jak za dużo broni a co do "kłócenia" to zaraz wyjaśnię
w kodzie każdej broni znajduje się coś takiego
(zamiast X wstaw dowolny numer)
problem z kłóceniem się ze sobą broni pojawia się wtedy gdy dwie bronie maja identyczne numery
to że tak się dzieje to wina twórców moduw
oprócz tego żadnego limitu na ilość broni niema wiec nazywanie tego
w kodzie każdej broni znajduje się coś takiego
Kod: Zaznacz cały
InventoryGroup=X
GroupOffset=X
problem z kłóceniem się ze sobą broni pojawia się wtedy gdy dwie bronie maja identyczne numery
to że tak się dzieje to wina twórców moduw
oprócz tego żadnego limitu na ilość broni niema wiec nazywanie tego
jest nie właściwe i błędneTiquill pisze:"za dużo broni pod kółkiem"
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Aha, dzięki. Co wywnioskowałem z filmiku to było pare fajnych broni. Możecie powiedzieć jak się te wszystkie mody zwią? Nawet jeśli chciałbym wyeliminować ze zwykłego StP zwykłego shotguna i z KW2 Super Shovel, to byłaby kwestia zmiany paru cyferek/zdań?
P.S Na filmiku widziałem miniguna, i 2 pistolety naraz. To mnie najbardziej ze wszystkich broni interesuje
@edit : wgrałem u siebie Tn (teraz jestem u kumpla) i nie sprawdziłem wszystkich broni. Czy w Tn jest piła mechaniczna? Jeśli nie to chciałbym ją
P.S Na filmiku widziałem miniguna, i 2 pistolety naraz. To mnie najbardziej ze wszystkich broni interesuje
@edit : wgrałem u siebie Tn (teraz jestem u kumpla) i nie sprawdziłem wszystkich broni. Czy w Tn jest piła mechaniczna? Jeśli nie to chciałbym ją
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 19:52 przez Skorek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No i właśnie to "za dużo broni" odnosi się do braku staranności/uwagi twórców w tworzeniu modów. Jest to zjawisko na tyle powszechne, że nie można powiedzieć iż "nie ma czegoś takiego", bo to jest. I każdy, kto lubi wiele broni, tego doświadczył.prawdziwy 666 pisze:nie Tiq niema czegoś takiego jak za dużo broni a co do "kłócenia" to zaraz wyjaśnię
w kodzie każdej broni znajduje się coś takiego(zamiast X wstaw dowolny numer)Kod: Zaznacz cały
InventoryGroup=X GroupOffset=X
problem z kłóceniem się ze sobą broni pojawia się wtedy gdy dwie bronie maja identyczne numery
to że tak się dzieje to wina twórców moduw
Zaś co do tego:
InventoryGroup=X
GroupOffset=X
to
InventoryGroup= odpowiada pod jakim klawiszem jest dana broń dostępna, ale to jeszcze nie przesądza o blokowaniu. (Kiedy tego nie ma, broń automatycznie wędruje pod klawisz [1]).
A za "za dużo broni" odpowiada coś takiego:
FirstPersonMeshSuffix= - ta sama nazwa w tej pozycji zawsze zbiega się z blokowaniem broni przez inną. Gdy to jest takie same (przyjrzyj np. się wszelkim shotgunom, każdy ma "Shotgun" w tej pozycji), to i blokowanie broni następuje.
Zaś co do GroupOffset=, to może być bardzo różne - a i tak bronie będą się blokowały. I właściwie nie wiem, do czego ten GroupOffset służy.
Tak, limitu nie ma, tu się zgodzę. Lecz przy pierwszym kontakcie tak to wygląda, jak limit. Te "za dużo broni pod kółkiem" nie było zbyt odpowiednim wyrażeniem dla moda TnInvnetory, bo zamiast pomóc, jak widać, wprowadziło w błąd. Toteż usuwam ten zapis przy tym modzie.prawdziwy 666 pisze:oprócz tego żadnego limitu na ilość broni niema wiec nazywanie tegojest nie właściwe i błędneTiquill pisze:"za dużo broni pod kółkiem"
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
to właśnie GroupOffset= decyduje o tym że gron się kłuci a co do FirstPersonMeshSuffix= to w zasadzie nie wiem do czego to jest
dla przykładu odkryłem że M@DSPz AW7/AWP kłóciła się wiertarka z ED
obie bronie maja
dla przykładu odkryłem że M@DSPz AW7/AWP kłóciła się wiertarka z ED
obie bronie maja
Kod: Zaznacz cały
InventoryGroup=2
GroupOffset=2
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jest ich bardzo wiele, trudno policzyć, jakich modów użył autor w tym filmie. A trudno dlatego, że daną broń oferuje czasem kilka modów. Najważniejsza informacja to taka, że autor filmu nie grał na STP, ale na AWP, który oferuje więcej mozliwości zabawy jak i samego modowania.Skorek pisze:Możecie powiedzieć jak się te wszystkie mody zwią?
Najprawdopodobniej popsuł byś grę, gdybyś usunął domyślnego shotguna, nie radzę więc. Co do SuperShovel. Dostajesz go choćby po wpisaniu koduSkorek pisze:Nawet jeśli chciałbym wyeliminować ze zwykłego StP zwykłego shotguna i z KW2 Super Shovel, to byłaby kwestia zmiany paru cyferek/zdań?
Betty
wystarczy go wyrzucić i potem tego kodu nie wpisywać. Nie trzeba grzebać w skryptach. Bo to już "nieco" bardziej skomplikowane. I taka rada rodzi więcej kolejnych pytań.
Piły mechanicznej nie ma w TnInv, jest za to w AWP oraz w modzie dla AWP zwanym EDWeapons. Oba są w naszym downloadzie. 2 pistolety też ma EDWeapons. Zaś minigun to Vadar Chaingun by ALCRD.Skorek pisze:Na filmiku widziałem miniguna, i 2 pistolety naraz. To mnie najbardziej ze wszystkich broni interesuje
@edit : wgrałem u siebie Tn (teraz jestem u kumpla) i nie sprawdziłem wszystkich broni. Czy w Tn jest piła mechaniczna? Jeśli nie to chciałbym ją
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Masz rację. A te FirstPersonMeshSuffix nie ma tu nic do rzeczy. Sądziłem zaś, że tylko jedna opcja za to odpowiada. Tymczasem jest tak, jak podałes, muszą być dwie. Bo ani sam GroupOffset, jak teraz sprawdziłem, ani też sam InventoryGroup nie są zdolne pojedyńczo by blokować. Ale właśnie, gdy są w parze i oba parametry mają liczby, które powtarzają się w innych broniach, to jest konflikt jest murowany.prawdziwy 666 pisze:to właśnie GroupOffset= decyduje o tym że gron się kłuci a co do FirstPersonMeshSuffix= to w zasadzie nie wiem do czego to jest
dla przykładu odkryłem że M@DSPz AW7/AWP kłóciła się wiertarka z ED
obie bronie majaKod: Zaznacz cały
InventoryGroup=2 GroupOffset=2
Oto wynik mojego śledztwa, tylko na plikach STP i jego modów. I tylko pod klawiszem [3], bo shotguny często się blokują. Pogrubiłem nazwy tych broni, które się dublują.
W tym wypadku blokują się te, które mają te same:CdBenelliWeapon
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=30
SmegWeapon z ED_SMEG
FirstPersonMeshSuffix - nie ma tego
InventoryGroup=3
GroupOffset=90
ShotGunWeapon - z Inventory
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1
MaDShotGunWeapon - z MadMods
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1
MaDUSAS12Weapon - z MadUSAS12v2
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=3
Red__DevilWeapon
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1
SDCatShotgunWeapon
FirstPersonMeshSuffix="SDCatShotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1
SuperShotGunWeapon
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=1
M4S90Weapon - z TnInv
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=3
M870Weapon - z TnInv
FirstPersonMeshSuffix="Shotgun"
InventoryGroup=3
GroupOffset=2
InventoryGroup=3
GroupOffset=1
Wszystko jasne. Wreszcie przy Twojej pomocy rozkminiłem tą zależność. I wiem, którego konkretnie shotguna wyrzucić, aby innego odblokować. A STP wziąłem dlatego, bo najbardziej blokowały się shotguny Scotta, a te są tylko dla STP multi.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Wiecie , jak wyeksportuje się skrypty broni to jest np : PRZYKŁADAmmoInv itp. To w jakim pliku skryptu broni znajduję się to całe :
InventoryGroup=
GroupOffset=
? Tzn. Czy w ammoinv czy w innym ?
InventoryGroup=
GroupOffset=
? Tzn. Czy w ammoinv czy w innym ?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
little_psycho, są w Weapon. Tam są najważniejsze opcje broni, wtedy gdy z niej korzystasz, strzelasz. Kiedy ona leży, to jest ważny Pickup, gdy ją podniesiesz to już właśnie Weapon. AmmoInv odnosi się do aminunicji. Projectile zaś do np. lotu maczety czy lotu rakiety z Launchera.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 22:03 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Dzięki , zawsze chciałem postrzelać z MaD strzelby , ma taki świetny dźwięk ! Ale niestety blokuje obrzyna . A teraz se zmienie
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
z robił się mały off top
a ponieważ temat jest dość ważny proponuje go jakoś ładnie wydzielić co wy na to???
a jak to zrodzicie to proszę o usunięcie tego postu
a ponieważ temat jest dość ważny proponuje go jakoś ładnie wydzielić co wy na to???
a jak to zrodzicie to proszę o usunięcie tego postu
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ciężko to było wydzielić, bo wstępny post traktuje o nadmiarze broni i to cały czas jest temat przewodni. Zmieniłem tytuł [P2 KW2 Mod] KW2 bez broni? (możliwe?) na obecny i to wystarczy. A Twojego posta p666 nie kasuję, wszak to dowód twej sugestii.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...