MyLevel... Ale jak? + Tworzenie deszczu

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 gru 2009, 09:09

Często stykałem się z tym że wszystkie nowe tekstury pakowane są do plików .fuk
Następnie dowiedziałem się że nazywa się to tak zwany MyLevel
Od X czasu zawsze nowe teksturki pakowałem do nowej paczki, lecz myślę że ten sposób jest szybszy i łatwiejszy, ale jak to zrobić? Jak dodać teksturę, dźwięk, muzykę, Model do MyLevel?

PS.Wiem że to pytanie ze stanowiska 'początkujący' :D ale na serio nie wiem :D

============

A teraz tworzenie deszczu, wiem żeby stworzyć deszcz muszę utworzyć emitera i wrzucić go do SkyBoxa, tylko jak mogę taki deszcz za pomocą Emitera zrobić?
Ostatnio zmieniony 15 gru 2009, 09:15 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

15 gru 2009, 13:48

Co do deszczu to poszperaj w mapie odmóżdżarni z AW (DogPound.fuk).


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

17 gru 2009, 18:45

żeby zrobić mylevel wystarczy naciśnąć import potem wybierasz texture a na koniec zamiast paczki np.Animals skins wpisujesz mylevel i już masz paczkę


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

21 wrz 2016, 19:56

A jak importować skrypty do paczki MyLevel , bo wiem że się tak da ale nie wiem jak to zrobić ?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 wrz 2016, 00:44

W PostEd otwierasz okno przeglądarki klas. Sprawdzasz interesujący cię skrypt i szukasz czego jest rozszerzeniem. Czyli jeśli twój skrypt HisSuperPawn.uc jest podklasą Bystanders, to szukasz w drzewie klas otwartej przeglądarki tej klasy. I dalej jak na obrazku:

Obrazek


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

22 wrz 2016, 07:48

Tiquill, nie umie liczyć do 3? ;>


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 wrz 2016, 10:01

Pan Szatan, nie umie czytać zielonego? :P


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

22 wrz 2016, 10:46

Poradziłem sobie w inny sposób robiąc paczkę skryptów o nazwie "MyLevel".u potem otworzyłem paczkę w edytorze na mapie w której chciałem , potem postawiałem na mapie własnego skrypta , przebudowałem wszystko i zapisałem , sprawdziłem i wszystko działa.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 wrz 2016, 10:54

Mxxx4 pisze:Poradziłem sobie w inny sposób robiąc paczkę skryptów o nazwie "MyLevel".u
MyLevel.u, jak coś. Można i tak, owszem. PostEd wczyta wszystko. Tak samo MyLevel.utx dla tekstur itp. Zapomniałem o takim sposobie. Ale mój jest szybszy. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 wrz 2016, 13:02

Skoro spakowałeś skrypt do paczki "u" to poco ją nazwałeś MyLevel ?
Mogłeś ją dowolnie nazwać.
Teraz mogą ci nie działać inne mapy, bo nie znajdzie skryptu w twoim pakunku.


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

22 wrz 2016, 16:04

nazwałem tak bo to się automatycznie importuje do paczki danych w pliku mapy 'chyba' :) , a jeśli będę chciał zrobić ten skrypt na drugiej mapie to go przekopiuje , ale ten skrypt który dodałem sobie do mapy dotyczy oświetlenia więc będzie działać tylko na tej mapie to wiem , a jeśli chodzi o przechodzenie z mapy na mapę to niema problemu bo na innych mapach jest standardowe oskryptowanie oświetlenia.

Ps. Wiem że pliki modów dodanych do mapy np. broń lub inne nie będą działać na innych mapach bo wymagają dostępu do plików zewnętrznych których nie ma bo są w pliku mapy. :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 wrz 2016, 20:54

Warunek porządku w grze, kiedy zrobisz MyLevel.u (lub MyLevel.uax itp z nazwą MyLevel), to po całej operacji skasowanie tej paczki, by błędów uniknąć na innych mapach. Właściwa mapa zawartość wczytała już "w siebie" i pliczek swoje zrobił, roboczy pliczek więc należy usunąć.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ