Często stykałem się z tym że wszystkie nowe tekstury pakowane są do plików .fuk
Następnie dowiedziałem się że nazywa się to tak zwany MyLevel
Od X czasu zawsze nowe teksturki pakowałem do nowej paczki, lecz myślę że ten sposób jest szybszy i łatwiejszy, ale jak to zrobić? Jak dodać teksturę, dźwięk, muzykę, Model do MyLevel?
PS.Wiem że to pytanie ze stanowiska 'początkujący' ale na serio nie wiem
============
A teraz tworzenie deszczu, wiem żeby stworzyć deszcz muszę utworzyć emitera i wrzucić go do SkyBoxa, tylko jak mogę taki deszcz za pomocą Emitera zrobić?
MyLevel... Ale jak? + Tworzenie deszczu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W PostEd otwierasz okno przeglądarki klas. Sprawdzasz interesujący cię skrypt i szukasz czego jest rozszerzeniem. Czyli jeśli twój skrypt HisSuperPawn.uc jest podklasą Bystanders, to szukasz w drzewie klas otwartej przeglądarki tej klasy. I dalej jak na obrazku:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Tiquill, nie umie liczyć do 3?
I'm fucking insane in the brain.
Poradziłem sobie w inny sposób robiąc paczkę skryptów o nazwie "MyLevel".u potem otworzyłem paczkę w edytorze na mapie w której chciałem , potem postawiałem na mapie własnego skrypta , przebudowałem wszystko i zapisałem , sprawdziłem i wszystko działa.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
MyLevel.u, jak coś. Można i tak, owszem. PostEd wczyta wszystko. Tak samo MyLevel.utx dla tekstur itp. Zapomniałem o takim sposobie. Ale mój jest szybszy.Mxxx4 pisze:Poradziłem sobie w inny sposób robiąc paczkę skryptów o nazwie "MyLevel".u
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Skoro spakowałeś skrypt do paczki "u" to poco ją nazwałeś MyLevel ?
Mogłeś ją dowolnie nazwać.
Teraz mogą ci nie działać inne mapy, bo nie znajdzie skryptu w twoim pakunku.
Mogłeś ją dowolnie nazwać.
Teraz mogą ci nie działać inne mapy, bo nie znajdzie skryptu w twoim pakunku.
8=======D
nazwałem tak bo to się automatycznie importuje do paczki danych w pliku mapy 'chyba' , a jeśli będę chciał zrobić ten skrypt na drugiej mapie to go przekopiuje , ale ten skrypt który dodałem sobie do mapy dotyczy oświetlenia więc będzie działać tylko na tej mapie to wiem , a jeśli chodzi o przechodzenie z mapy na mapę to niema problemu bo na innych mapach jest standardowe oskryptowanie oświetlenia.
Ps. Wiem że pliki modów dodanych do mapy np. broń lub inne nie będą działać na innych mapach bo wymagają dostępu do plików zewnętrznych których nie ma bo są w pliku mapy.
Ps. Wiem że pliki modów dodanych do mapy np. broń lub inne nie będą działać na innych mapach bo wymagają dostępu do plików zewnętrznych których nie ma bo są w pliku mapy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Warunek porządku w grze, kiedy zrobisz MyLevel.u (lub MyLevel.uax itp z nazwą MyLevel), to po całej operacji skasowanie tej paczki, by błędów uniknąć na innych mapach. Właściwa mapa zawartość wczytała już "w siebie" i pliczek swoje zrobił, roboczy pliczek więc należy usunąć.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...