[ POMOC] Muzzle flash - brak jakichkolwiek zmian?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 lis 2011, 12:27

Podmieniam płomień wylotowy w pliku nathans.utx, wchodzę do gry i nic się nie zmienia. Więc gdzie siedzi to ustrojstwo? Kiedyś podmieniałem w taki sam sposób i było ok.

Są to dokładnie te pliki:

- mf_pistol_new_256.dds
- mf_shotgun_new.dds
- mf_rifle.dds

Krew podmieniłem i działa. A to? Hmm. Mało tego, ponownie otwieram plik z teksturami i nie ma tam mf_pistol_new_256.dds i mf_rifle.dds.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 12:32 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

05 lis 2011, 12:49

Ale zmieniasz kolor czy co? Bo to nie tylko tekstury, ale też modele więc sama zmiana tekstur nie zmieni całkowicie płomienia wylotowego .


Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 lis 2011, 12:57

Tekstury. Muzzle flashes raczej nie mają modeli. Tak samo jak krew.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 12:57 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lis 2011, 13:30

The Iceman pisze:Tekstury. Muzzle flashes raczej nie mają modeli. Tak samo jak krew.
Timb-Mesh.usx
mf_pistol
mf_shotgun
;)


8=======D
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 lis 2011, 13:47

No dobrze, tylko czemu te tekstury nie działają a krew już tak? Więc po co one są?
Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 13:47 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lis 2011, 14:04

The Iceman pisze:Więc po co one są?
Dla jaj :diabeł:
Albo są gdy ustawisz gorsze szczegóły ,albo to śmiecie twórców P2.
Stawiam na to drugie .
Nawet sobie nie wyobrażasz ile takich śmieci jest :D


8=======D
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 lis 2011, 14:05

Ale te płomienie muszą mieć tekstury. Gdzie one są?


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lis 2011, 14:08

Shader'Timb.muzzle_flash.pistol_corona_add'
Shader'Timb.muzzle_flash.pistol_flare_add'
Shader'Timb.muzzle_flash.shotgun_corona_add'
Shader'Timb.muzzle_flash.shotgun_flare_add'


8=======D
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 lis 2011, 14:29

Tylko gdzie ich szukać? I czy na pewno są to tekstury?


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lis 2011, 14:38

ścieżka pliku:
shader=rodzaj
timb=pakunek
muzzle_flash=grupa
pistol_corona_add=nazwa


8=======D
ODPOWIEDZ