mpdt-smallcube

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

19 sie 2012, 10:39

Postanowiłem nie tyle spróbować, co podzielić się moimi wysiłkami w ed'ku :)

Stworzyłem mała mapkę do multi, które przedstawiają poniższe screeny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

oraz ten opis :)

Przy respawnie Gracz dostaje karabin maszynowy i olbrzyma, na każdym poziomie mapy znajdują się cztery apteczki, ciecz widoczna na dole mapki, powoduje natychmiastową śmierć, poprzez spalenie, drabina działa lecz należy na nią uważać, bo na najniższym poziomie powoduje wpadnięcie do cieczy.
Oczywiście wszystkie błędy występujące na mapie będę starał się wyeliminować.

Mapka jest prosta i mała, lecz mam nadzieję, że będzie grywalna.
Jest dla maksymalnie 16 graczy, choć dość przyjemnie powinno się grać już przy 8 graczach.

Mapka nie wymaga, żadnych dodatkowych modów :)
Załączniki
mpdt-smallcube.zip
(690.67 KiB) Pobrany 236 razy
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 10:44 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2012, 11:50

Snajperka jest zbędna, przeszkadza .


8=======D
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

19 sie 2012, 11:54

Rycho3D pisze:Snajperka jest zbędna, przeszkadza .
Za pewne usunę, lecz najpierw poczekam na większą ilość opinii :)


Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

19 sie 2012, 12:49

Na screenach wygląda bardzo ciekawie :)
Niebawem wypróbuję.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2012, 14:06

Ciekawy a prosty przecież pomysł na mapę, galeria balkonów dookoła. :ok: I snajperka tutaj imo pasuje, gdy z góry celujesz do tych niżej, może tylko za dużo/często jej pickupów. I przydałoby się móc schować przed nią w samym rogu, by nie być tak "na talerzu" - czyli szersza ta mapa albo szersze tarasy. I chyba świateł wcale nie robiłeś, a mrok i jakaś poświata od płynnej lawy dodałaby klimatu.

Już na serwerze w obecnym stanie, można testować. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

19 sie 2012, 14:55

Tiquill pisze:Ciekawy a prosty przecież pomysł na mapę, galeria balkonów dookoła. :ok: I snajperka tutaj imo pasuje, gdy z góry celujesz do tych niżej, może tylko za dużo/często jej pickupów. I przydałoby się móc schować przed nią w samym rogu, by nie być tak "na talerzu" - czyli szersza ta mapa albo szersze tarasy. I chyba świateł wcale nie robiłeś, a mrok i jakaś poświata od płynnej lawy dodałaby klimatu.

Już na serwerze w obecnym stanie, można testować. :)
Zmniejszę ilość jej pickupów, do dwóch tylko na najniższym i najwyższym poziomie, umieszczę je w bliskim do obecnego miejscu, lecz w taki sposób, aby nie przeszkadzały.

Nie da się ukryć, że oświetlenia wcale nie robiłem, dorobię i mam wstępny pomysł jak to światło będzie się prezentowało :).

Zanim zrobiłem tą mapkę, miałem podobną do niej około dwa razy większą, lecz po wstępnych testach ją odrzuciłem, ale nie skasowałem, więc może być mapką, która będzie się nazywała mpdt-snipercube, do której tworzenia powrócę, gdy tą doprowadzę do formy ostatecznej :) Później w edycji posta wrzucę jej screeny.

Tak więc tą mapkę pozostawię w obecnych rozmiarach, poprawię jej błędy, oraz dodam oświetlenie.

Dzięki :) nie mogę się doczekać, gdy wraz z Ludzmi z forum, zrobimy na niej sporą zadymę :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 sie 2012, 17:25

Zadyma zawsze w cenie. ;) A może nieco z klimatu silosa w Browarach, tego w którym biegamy po spiralnych schodach dookoła, na jego obrzeżu. Nie to samo, nie tyle samo, ale jakieś przemysłowe wstawki, lampy. Wcale tego nie musi być, aby mapa była dobra, poddaję tylko jako sugestię. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

20 sie 2012, 18:42

Oto nowa poprawiona oraz zmodernizowana wersja mapki.

Naprawione pickupy poszczególnych broni, których nie dało się podnieść.

Zmniejszenie ilości występowania snajperek z 4 do 2, które znajdują się odpowiednio na pierwszy i czwartym poziomie, oraz zmiana w niewielkim stopniu miejsca ich występowania.

Naprawiony problem dotyczący spadania do cieczy na pierwszym poziomie.

Tymczasowo dodany pickup napalmu.

Dodanie oświetlenia.

I to chyba wszystko :)

Screeny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moim zdaniem obecny kolor cieczy, kiepsko pasuje do oświetlenia mapy, także pokombinuje jeszcze co z tym fantem zrobić.
Załączniki
mpdt-smallcubev2.zip
(390.15 KiB) Pobrany 436 razy


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sie 2012, 23:46

Czerwień może być, już jest lepszy klimacik. I lawa tak nie odstaje kolorem. Obrzeża tylko popraw. I wywal napalmiarę, mapka jest na nią za mała. Wystarczą snajperki, te już bardzo ułatwiają rozgrywkę. Botom popraw ścieżki, bo wpadają do lawy. ;) Jakbyś nie zapamiętał rozmowy na serwerze o tym podczas testów. :P

Mapka zrobiona - mapka na serwerze. Każdego autora, żeby nie było. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

22 wrz 2012, 23:38

Oto trzecia wersja mapki

Podstawowe zmiany:

Lepiej prezentujące się oświetlenie.

Lawa od tej pory jest oparta o fluid surface.

Pickupy broni odnawiają się szybko mianowicie po sekundzie.

Dodana strefa śmierci, teraz po wpadnięciu do lawy, bez względu na ognioodporność kończy się śmiercią (nie wiem jak sprawdzi się to w przypadku, tymczasowej nieśmiertelności, który umożliwia bonus z airmail, ale to będzie wiadomo w najbliższej przyszłości)

W tej wersji na mapie nie znajdziemy żadnej snajperki.

Screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

EDIT: poprawienie zdania dotyczącego strefy śmierci :)

EDIT Przepraszam załącznik został usunięty mapa wyłączona z rotacji na serwerze.
Powód mapa powoduje błędy, i wywalanie gracza serwera, oraz fluid surface nie działa poprawnie

Postaram się ją naprawić, jak najszybciej będę mógł
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 23:43 przez Radzik, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2012, 21:01

Mapa już na serwerze. Świetne kolory, ciemniej, lepiej. Nieco żółtego z lamp. Lawa jednak zbyt odcina się od reszty. Jakieś opary by się przydały. Emitter pomarańczowych oparów, który sprawiłby, że lawa wrzałaby i połączył jakoś płynnie czerwień z żółcią lawy...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

23 wrz 2012, 21:15

Tiquill pisze:Mapa już na serwerze. Świetne kolory, ciemniej, lepiej. Nieco żółtego z lamp. Lawa jednak zbyt odcina się od reszty. Jakieś opary by się przydały. Emitter pomarańczowych oparów, który sprawiłby, że lawa wrzałaby i połączył jakoś płynnie czerwień z żółcią lawy...
Dzięki :) jeśli chodzi o lawę i emitery to w nadchodzącym tygodniu mam zamiar się nimi zając, postaram się to wszystko do siebie dopasować, aby prezentowało się jak najlepiej.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 kwie 2015, 15:45

Radzik136, jest na naszym serwerze v4 tej mapy, ale nie widzę oryginalnego archiwum z tą mapą. Możesz zapodać?


EDIT: Dzięki!
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2015, 21:04 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

30 kwie 2015, 20:47

Oczywiście dołączam zaległy plik z mapką.
Załączniki
mpdt-smallcubev4.zip
(467.61 KiB) Pobrany 120 razy


Niepoważny admin
ODPOWIEDZ